You are not logged in.

Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.

Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.

*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
katselen kun masturboin netissä ja juon lakkalikööriä, vuhuu ![]()

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
juon merimiesrommia latvian muistolle ja kuuntelen pumicea myspacesta... olipa se hyvä livenä silloin joskus. melkein itkin 
Bikini Kill - Hamster Baby
bzort glorf bööth
Cult of Lunaa coveroimassa Smashing Pumpkinsia ![]()
Sent from my iPhone 16
The Brian Wilson Shock Treatment - Shockibus Eruptum
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

kylli-täti - locomotion
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Julee Cruise - Falling
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Fight Amp - Late Bloomer
Sent from my iPhone 16

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
![]()
The Breeders - Flipside
bzort glorf bööth
Kauko Röyhkä - Paska Kaupunki
Tää on :?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ting Tings - We Started Nothing.
On tää nyt kuitenkin parempi kuin Anssi kasitonni... 
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

Dandy Warhols - Cool As Kim Deal
bzort glorf bööth

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Niin no, eihän tää kyllä missään nimessä huono levy oo, just nyt ainakin toimii mukavasti
Tajusin vasta että näitten paras biisi Crimewave onkin remixi Healthin samannimisestä biisistä, luulin eka et toisin päin.
Healthilta pitääs toi uus DISCO löytää jostain, vaikka eivät homot Suomeen tullukkaa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.