You are not logged in.
Siis se missä oli pitkä juttu Märketin majakasta. Mä oon kai vahingossa heittänyt laatikkosiivouksen yhteydessä oman kappaleeni menemään. En muista minkä kuun lehti on kyseessä, mutta mun Hesarin tilaus loppu tammikuussa, joten sen ja viime syyskuun väliseltä ajalta on tuon oltava.
Olisi kiva saada niinku takaisin. Se on ehkä paras lehtijuttu mitä olen ikinä lukenut.
[quote:0dc127cda4="leposi"]Se on ehkä paras lehtijuttu mitä olen ikinä lukenut.
[/quote:0dc127cda4]
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
SEKOILEN
SEKOILEN
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tsekkaan onko mulla tota lehteä. Kuukausiliitteitä on tallessa jonkun verran, mutta voi olla että ei noin uusia enää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
varmaan kuukausi sitten vein keräykseen ison läjän, mut onhan joku voinu toki säästyä. täytyy tsekkailla mut luulen ettei löydy.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Jeah, kiitos vaivasta kun jaksatte tonkia. Ilmoitelkaa tuloksista. Käyn varmaan parin viikon päästä kysymässä Hesarin palvelupisteestä Lasitalossa, jos niiltä saisi vanhoja numeroita ostaa.
Porukoille kannan noita ja ne ei ikinä heitä niitä menemään. Jos käyn kyläs niin kaivan esille. Oli muuten №12/2007 toi läpyskä.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Porukoille kannan noita ja ne ei ikinä heitä niitä menemään. Jos käyn kyläs niin kaivan esille. Oli muuten №12/2007 toi läpyskä.
Ooh
ei löytyny
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kävin viikonloppuna etismässä mutta niistä kasoista oli mahdoton löytää mitään. Yhtä lehteä kun koittii vetää välistä niin pino kaatu niskaan.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Kävin viikonloppuna etismässä mutta niistä kasoista oli mahdoton löytää mitään. Yhtä lehteä kun koittii vetää välistä niin pino kaatu niskaan.
Onneks et jääny jumiin pinojen alle. Kiitos katsomisesta
Laajensin jo etsintää Facebookiin, joten eiköhän tää nyt jostain löydy.
[quote:5efb191414="kikikaikai"]Kävin viikonloppuna etismässä mutta niistä kasoista oli mahdoton löytää mitään. Yhtä lehteä kun koittii vetää välistä niin pino kaatu niskaan.
Onneks et jääny jumiin pinojen alle. Kiitos katsomisesta
Laajensin jo etsintää Facebookiin, joten eiköhän tää nyt jostain löydy.[/quote:5efb191414]
Ootko käyny jostain kaupungin kirjastosta kattomassa? Meillä ei kyl täällä enää oo noin vanhoja. Kysyin. :?
en ole kolmekybänen emoboy
Ootko käyny jostain kaupungin kirjastosta kattomassa? Meillä ei kyl täällä enää oo noin vanhoja. Kysyin. :?
No ei niitä kirjastosta saa omaksi.
Vois katsoa, saattais olla.
Lehti on saatu eikä se ole edes tahmainen.