You are not logged in.
Kyllä ajatus että jopa 10% Euroviisuista olisi ei-paskaa tuntuu aika utopistiselta... Piippu pois, hippi!
Tällasia näkemyksiä syntyy ku annetaan lasten katsoa viisuja 5-vuotiaasta lähtien, ja niille ehtii muodostua viisuihin tietynlainen tunneside jo yli 20 vuoden ajalta...
turpa kii ja laula
[quote:a979d71545="Ylitarkastaja Tolonen"]Kyllä ajatus että jopa 10% Euroviisuista olisi ei-paskaa tuntuu aika utopistiselta... Piippu pois, hippi!
Tällasia näkemyksiä syntyy ku annetaan lasten katsoa viisuja 5-vuotiaasta lähtien, ja niille ehtii muodostua viisuihin tietynlainen tunneside jo yli 20 vuoden ajalta... [/quote:a979d71545]
Se on tos ihan lähellä!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En tajuu.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a9c3f6afd1="Ylitarkastaja Tolonen"]Kyllä ajatus että jopa 10% Euroviisuista olisi ei-paskaa tuntuu aika utopistiselta... Piippu pois, hippi!
Tällasia näkemyksiä syntyy ku annetaan lasten katsoa viisuja 5-vuotiaasta lähtien, ja niille ehtii muodostua viisuihin tietynlainen tunneside jo yli 20 vuoden ajalta... [/quote:a9c3f6afd1]
Olen nähnyt suorana vähintään 25 euroviisut ja aivan vakuuttunut että tätä niinsanottua ei-paskaa ehkä noin 0,01%. Omalta viisu-uraltani ainoa "rehellinen" ei-camp-biisi josta oikeasti olen koskaan pitänyt on Alicen & Franco Battiaton Il Treni Di Tozeur. About kaikki muu on kämppiä ja/tai paskaa, eli PARASTA
:hulinax::psykostep:
EDIT: muutin paskaprosentteja
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Euroviisut on paskimmillaankin parasta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:a8710929a1="Pope"]En päässy kattomaan semejä, on onneksi kaverilla digillä
[/quote:a8710929a1]
Viisujen sivuilta http://www.eurovision.tv voi myös tsigaa skabat.
turpa kii ja laula
Musta noi oli aika semit
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hrmunoita oli aika semit
korjasub
Musta noi oli aika semit
ootko joku antisemitisti
Hrmis on paskimmillaankin parsaa
korjasub
Niin, siis paskanahan Euroviisut ovat loistavaa verrattuna esimerkiksi jokavuotisiin kesäbiisipaskoihin, koko Liekin tuotantoon, YleX:n juontajiin tai muuhun vastaavaan jolle altistuu vuoden muina aikoina.
Mutta ei kukaan voi väittää että Euroviisuilla on mitään tekemistä hyvän musiikin kanssa. Suurimman osan ajasta jopa sanan 'musiikki' kielii ehkä jo liian pitkälle menneestä avarakatseisuudesta.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:8669525c24="Jean-Babtiste"]Musta noi oli aika semit
ootko joku antisemitisti [/quote:8669525c24]
En kai
[quote:7f23646b6f="Pope"][quote:7f23646b6f="Jean-Babtiste"]Musta noi oli aika semit
ootko joku antisemitisti [/quote:7f23646b6f]
En kai [/quote:7f23646b6f]
Antiseministi?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:20b057b546="Pope"][quote:20b057b546="Jean-Babtiste"]Musta noi oli aika semit
ootko joku antisemitisti [/quote:20b057b546]
En kai [/quote:20b057b546]Enka-i, Aasiaviisujen tämänvuotinen Japanin edustaja
[quote:d0378732aa="Jean-Babtiste"][quote:d0378732aa="Pope"][quote:d0378732aa="Jean-Babtiste"]Musta noi oli aika semit
ootko joku antisemitisti [/quote:d0378732aa]
En kai [/quote:d0378732aa]
Antiseministi?
[/quote:d0378732aa]
Antidentisti
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:9ee5661053="Echtleder"][quote:9ee5661053="Ylitarkastaja Tolonen"]Kyllä ajatus että jopa 10% Euroviisuista olisi ei-paskaa tuntuu aika utopistiselta... Piippu pois, hippi!
Tällasia näkemyksiä syntyy ku annetaan lasten katsoa viisuja 5-vuotiaasta lähtien, ja niille ehtii muodostua viisuihin tietynlainen tunneside jo yli 20 vuoden ajalta... [/quote:9ee5661053]
Olen nähnyt suorana vähintään 25 euroviisut ja aivan vakuuttunut että tätä niinsanottua ei-paskaa ehkä noin 0,01%. Omalta viisu-uraltani ainoa "rehellinen" ei-camp-biisi josta oikeasti olen koskaan pitänyt on Alicen & Franco Battiaton Il Treni Di Tozeur. About kaikki muu on kämppiä ja/tai paskaa, eli PARASTA
:hulinax::psykostep:[/quote:9ee5661053]
Mitä on jälkeenpäin kuultua joitain 60-luvun lopun/70-luvun biisejä, niin sieltä löytyy joitain aivan kädettömän hienoja biisejä ilman campin häivääkään, esim. vuoden '67 Luxemburg, Vicky Leandrosin "L'amour est bleu". Tuolloin, aikana ennen mm. syntsia ja konebiittejä, viisuthan olivat vielä puhtaammin sävellys-/laulukilpailu. Orkesterisovitusten vaikutusta ei sovi tietenkään unohtaa.
Joiltain vuosilta '87-'93 mulla on valtavasti suosikkeja, mutta mun kaikkien aikojen suosikkiviisu on vuoden '95 Norja, voittajaesitys Secret Gardenin "Nocturne", täysin camp-vapaata aluetta. On muuten mulla yleisestikin varmaan jossain kaikkien aikojen top30-biiseissä.
Äänenlaatu on kyllä kamala.
Il Treni di Tozeur: "valitettavasti" kuulin kappaleesta ensin Seija Simolan "uskomattoman" käännöksen Juna Turkuun. Sen jälkeen KAIKKI tuohon kappaleeseen liittyvä on ollut campiä.
turpa kii ja laula
[quote:bbd728f559="Ylitarkastaja Tolonen"]
http://www.mil.fi/
Se on tos ihan lähellä![/quote:bbd728f559]
Korjasub :cool:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mutta ei kukaan voi väittää että Euroviisuilla on mitään tekemistä hyvän musiikin kanssa. Suurimman osan ajasta jopa sanan 'musiikki' kielii ehkä jo liian pitkälle menneestä avarakatseisuudesta.
josta poistetaan n Brockovich.
turpa kii ja laula
Eiku 'käyttö' jäi kokonaan pois kun yritin pestä samalla hampaita... :-/
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Viisukuppilan foorumia selatessani joku paikallisista käyttäjistä totesi muuten yhden hienon asian, jota ei itse oikein edes tajunnut: myö mäntiin finaaliin suomen kielellä!
turpa kii ja laula
[quote:651e35c240="shanks"]Bosnialla taas paras biisi
Bosnia oli kyllä tämän illan selvästi paras. [/quote:651e35c240]
Sama. En tosin kuullu biisiä kokonaan, mutta ennen äänestyksen loppua tulleiden pätkien perusteella näin.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:f6b7bb4695="Pope"][quote:f6b7bb4695="Echtleder"][quote:f6b7bb4695="Ylitarkastaja Tolonen"]Kyllä ajatus että jopa 10% Euroviisuista olisi ei-paskaa tuntuu aika utopistiselta... Piippu pois, hippi!
Tällasia näkemyksiä syntyy ku annetaan lasten katsoa viisuja 5-vuotiaasta lähtien, ja niille ehtii muodostua viisuihin tietynlainen tunneside jo yli 20 vuoden ajalta... [/quote:f6b7bb4695]
:hulinax::psykostep:[/quote:f6b7bb4695]
Mitä on jälkeenpäin kuultua joitain 60-luvun lopun/70-luvun biisejä, niin sieltä löytyy joitain aivan kädettömän hienoja biisejä ilman campin häivääkään, esim. vuoden '67 Luxemburg, Vicky Leandrosin "L'amour est bleu". Tuolloin, aikana ennen mm. syntsia ja konebiittejä, viisuthan olivat vielä puhtaammin sävellys-/laulukilpailu. Orkesterisovitusten vaikutusta ei sovi tietenkään unohtaa.
Joiltain vuosilta '87-'93 mulla on valtavasti suosikkeja, mutta mun kaikkien aikojen suosikkiviisu on vuoden '95 Norja, voittajaesitys Secret Gardenin "Nocturne", täysin camp-vapaata aluetta. On muuten mulla yleisestikin varmaan jossain kaikkien aikojen top30-biiseissä.
Äänenlaatu on kyllä kamala.
Il Treni di Tozeur: "valitettavasti" kuulin kappaleesta ensin Seija Simolan "uskomattoman" käännöksen Juna Turkuun. Sen jälkeen KAIKKI tuohon kappaleeseen liittyvä on ollut campiä. [/quote:f6b7bb4695]
Toi Nocturne on ehkä paskin voittajaviisu ikinä ja ei-hauskan campin multihuipennus. Nightwish meets LInda Lampenius meets Nordman .
Bobbysocks, never forget :peuk:
Mutta me ollaankin selvästi eri koulukuntaa tässä viisuasiassa. Meikäläinen liikuttuu kyyneliin S.A.G.A.P.On juutuubipätkän äärillä...
Ja mun mielestä viimevuotinen avsaruudesta tullut foliopulla oli ilmiselvä voittaja :x
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja mun mielestä viimevuotinen avsaruudesta tullut foliopulla oli ilmiselvä voittaja :x
Nääh. Se oli vaan yksiselitteisen paskaa campiä. Toisin kuiin VIRON TÄMÄNVUOTINEN OIKEUSMURHAN UHRIKSI JOUTUNUT NEROUS!!!
Viimevuoden ehdoton voittaja oli joko Georgian ihqun Sopho Kvaldhashin biisi tai SHAKE IT UP SHEKERIM.
Mutta tänä vuonna Espanja vie.
Tero saatana, s'olet gay!
Se oli vaan yksiselitteisen paskaa campiä.
Et voila! Euroviisut tiristettynä ja tiivistettynä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ranskalla tais taas olla ns. ainut oikeasti hyvä biisi kisassa mukana.
en ole kolmekybänen emoboy