You are not logged in.
Sama spämmihomma täälläkin -- kertokaa heti, jos mainostus tuntuu häpäisevän lankun, niin lopetan alkuunsa.
Niin harva tuntuu nimittäin vielä löytäneen Ronskibiitin Eipä kestä -CD:tä, vaikka se on ihan nimikkobiisinsä mukaisesti "Räävittömän Omaperäistä Nakutusta Sekä Kielellistä Ilotulitusta". Eikä tarvi edes tyytyä omakehuun, vaan voi kuunnella pikaklippejä:
www.badvugum.com/bv2/music/ronskibiitti_1_RONSKI.mp3
www.badvugum.com/bv2/music/ronskibiitti_2_Kriputus.mp3
www.badvugum.com/bv2/music/ronskibiitti_3_Nakokulmapulma.mp3
www.badvugum.com/bv2/music/ronskibiitti_4_Esim-siis.mp3
Monen monta hankintakonstia ihan tekstaritilauksia myöten: www.badvugum.com/bv2
Emmä tajuu enää mitään. Muista alan topikeista voisi päätellä, että palstalla voitaisiin hyvinnii ymmärtää näin tiukan ja kiperän elektroräpin päälle - ja jos ei ymmärretä, eihän SS-jengi muuallakaan epäröi kertoa mikä musassa mättää. Mutta Ronskibiitin kohdalla hissutellaan?
Sit voisin asian tajutakin, jos tavara olisi jotennii masentavan keskinkertaista -- mutta voin taata että sitä se ei ole
Yksityisesti olen kyl saanut pientä noottia siitä, että RB ei ole yhtä friikkiä kuin Kaucas. Ja siinä kaikki ovat oikeassa: tämä ei ole KCS2, vaan "normaalimpaa" räppiä jota vain tehdään erityisen pinkeällä otteella. Ja teknisemmillä räppääjillä.
No okei, mää keskityn sit keskusteleen vaiks paikallisen ylioppilaslehden kaa: http://tyl.utu.fi/arkisto/2006/2/levyarvostelu.htm
No totta mooses. Tosin kovin lähekkäin ei meän kande räpviiksiämme hieroa, kun flunssaa pukkaa nääs.
Tai sit en näin viidennelläkään yrityksellä edes mahdu ekaa kertaa noin trendikkääseen baariin...
Joo, tuli lainattua kyseinen levy kirjastosta, ja myönnän että tippuu aika hyvin. Taustat ehkä hiukan liian elektroa minun makuuni, mutta kaiken kaikkiaan hieno suomalainen hoppilevy. Positiivinen yllätys, ainakin minulle.
Plussapisteitä mm. Cosmicin mainitsemisesta yms.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kuvaus kuulostaa hyvältä, kuuntelisin jos pystyisin ehkä myöhemmin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kuvaus kuulostaa hyvältä, kuuntelisin jos pystyisin
ehkä myöhemmin.
Hmm. En ole ihan varma onko sun makuun...
Alan kallistua sen puolelle, että tuo levy todella hyvä, ei pelkästään lupaavan ihan-ok. Varsinkin sanallinen anti on viihdyttävää/kekseliästä. Vien takas kirjastoon, jotta muutkin turkulaiset voi tutustua. Ny.
[/i]
Hmm. En ole ihan varma onko sun makuun...
Höps, elä luule, tiedä enemmän
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:21c7811b22="ex-kolja"]Hmm. En ole ihan varma onko sun makuun...
Höps, elä luule, tiedä enemmän [/quote:21c7811b22]
Ceebrolistics meets MC Taakibörsta. Ei kovin electroo.
edit: no jatkossa selkenee
[quote:ccdfe178cc="Moronica"]:lol: Ceebrolistics meets MC Taakibörsta. Ei kovin electroo.
edit: no jatkossa selkenee[/quote:ccdfe178cc]
No hopiksi tässä on ihan tarpeeksi elektroa, jos minulta kysytään.
Ka, täältä löyty tämmönen ketju..
Eipä kestä! on meikän makuun vuoden 2006 kotimaisia julkaisuita. Sen verran tasapainoinen ja tyylitajuinen kokonaisuus, että kirii ihan ykköslevyksi - kuuntelukertojakin on kertynyt sen verran hurjasti, että on tullut selväksi jotta kyllä tän hyvyys kestää. Ja ne räpit - teknistä, mutta rentoa, teksteissä sopivasti itseironiaa ja omaperästä nokkeluutta.
Peukku pystyyn jne.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Peukku pystyyn jne.
Rohkeesti vaan hakee sen : p e u k : -yhdistelmän sieltä näppikseltä. Tossa on vieressä tollaisia pikkanäppiksiäkin aloittelijoille tarjolla.
Silläkin uhalla, että Hartsa-Inksu vetää multa hyvät rabatit veks meidän bisnesdiilistä, menen sanomaan, että mä en alkuinnostuksen jälkeen oikein jaksanut osata Ronskibiittiä. Joo, teknisesti sylkevät ja tyylikkäästi sinänsä, mutta ei vaan jotenkin auennut se clou, mikä saa pistämään hoppilevyn soittimeen uudestaan ja uudestaan. Joka tapauksessa parhaasta päästä kotimaisista hoppiakteista, mutta se ei suoraan sanottuna mun mielestä vieläkään ole paljoa, vaikka hyviä räbäyttäjiä alkaa jo jonkin verran maassamme olemaan.
Tässä esimerkkiä:
Tero saatana, s'olet gay!
Rohkeesti vaan hakee sen : p e u k : -yhdistelmän sieltä näppikseltä. Tossa on vieressä tollaisia pikkanäppiksiäkin aloittelijoille tarjolla.
Ootas ku mä harjottelen. *miettii*
Oho, väärä sormi.
[quote:2e7b787f91="forssto"]Bravo, Jansku! :peuk:8)
Sä selvitit ton homman 936 viestiä nopeammin kuin Hantta!
Pannam vielä [/quote:2e7b787f91]
Seuraavaks pitää vissiin opetella spämmäämään täysin yhdentekeviä off-topic viestejä.
Oho :?
Kyllä toi Ronskibiitin avausbiisi potkii aika vitun kovaa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ylös! Oli meinaan hiukan päräyttävä keikka viikonloppuna teviksellä. Tekeeks nää enää levyi vai mikäs on homman nimi, kertokoon ken tietää.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ylös! Oli meinaan hiukan päräyttävä keikka viikonloppuna teviksellä. Tekeeks nää enää levyi vai mikäs on homman nimi, kertokoon ken tietää.
Öh. Klaus Kustaa kertoi silloin syksyllä, että jotain olisi hiljalleen tekeillä. Jos nyt oikein muistan. Nää sais kyllä keikkailla useammin.
[quote:4cc2ba07a1="risto_m"]Ylös! Oli meinaan hiukan päräyttävä keikka viikonloppuna teviksellä. Tekeeks nää enää levyi vai mikäs on homman nimi, kertokoon ken tietää.
Öh. Klaus Kustaa kertoi silloin syksyllä, että jotain olisi hiljalleen tekeillä. Jos nyt oikein muistan. Nää sais kyllä keikkailla useammin.[/quote:4cc2ba07a1]
Jees, teikäläisen kommenttia hieman odottelinkin. Toki kuuntelin tuon haastiksen, mutta en nyt muistanut oliko Ronskibiitistä puhetta silloin.
Ja ohops, keikkoja muuten ON tulossa, ainakin yks Dante's Cornerissa
29.5. Dantes Corner, Turku
Shinne?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:a44d9e9e3c="ex-kolja"][quote:a44d9e9e3c="risto_m"]Ylös! Oli meinaan hiukan päräyttävä keikka viikonloppuna teviksellä. Tekeeks nää enää levyi vai mikäs on homman nimi, kertokoon ken tietää.
Öh. Klaus Kustaa kertoi silloin syksyllä, että jotain olisi hiljalleen tekeillä. Jos nyt oikein muistan. Nää sais kyllä keikkailla useammin.[/quote:a44d9e9e3c]
Jees, teikäläisen kommenttia hieman odottelinkin. Toki kuuntelin tuon haastiksen, mutta en nyt muistanut oliko Ronskibiitistä puhetta silloin.
Ja ohops, keikkoja muuten ON tulossa, ainakin yks Dante's Cornerissa
29.5. Dantes Corner, Turku
Shinne?[/quote:a44d9e9e3c]
:?
Joo.
En muista puhuttiinko asiasta lähetyksessä vai ei.
Mitäsh eroa on ronskibiitillä ja ronski gängillä, ja kumman mä nyt oon nähny livenä? (Sillo Kantiksessa ku oli Kaukaasia myös..)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nää oli joskus Sähköjänis kakkosessa ihan perseestä. Sen jälkeen en oo jaksanut tutustua enempää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mitäsh eroa on ronskibiitillä ja ronski gängillä, ja kumman mä nyt oon nähny livenä? (Sillo Kantiksessa ku oli Kaukaasia myös..)
Sä olet nähny Ronskibiitin.
taidat ny sekoittaa näihin:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
ronski gäng oli 70-luvulla
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:28722c3e3a="Jean-Babtiste"]Mitäsh eroa on ronskibiitillä ja ronski gängillä, ja kumman mä nyt oon nähny livenä? (Sillo Kantiksessa ku oli Kaukaasia myös..)
ronski gäng oli 70-luvulla [/quote:28722c3e3a]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
kukas kauppais mulle näiden levyn, keikkahan oli oikein mainio tässä taannoin
[quote:97a0aec936="Jean-Babtiste"]Mitäsh eroa on ronskibiitillä ja ronski gängillä, ja kumman mä nyt oon nähny livenä? (Sillo Kantiksessa ku oli Kaukaasia myös..)
ronski gäng oli 70-luvulla [/quote:97a0aec936]
http://www.youtube.com/results?search_t … ng%22&aq=f
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"