You are not logged in.
Mickey and the students: Criminals rule.
Valitettavasti.
Puhdistaa sieluni.
Yritän tässä pähkäillä mitä ihmeellistä The Clientelessä on olevinaan, josko sitä Primaverassa jaksaisi sinne keskiviikkoklubille. Pari levyä takana ja käteen jäi yksi hyvä biisi ja kasa taskulämmintä hissuttelupoppia. Kivat nallekarhusoundit, mut ärsyttävä laulaja
Onks tää ny sitä tweetä?
Sent from my iPhone 16
Hyi vittu, nytkyllä delete. En tuota imelää steel-kitarointia ja kuiskailuhönkäilyä halua kuulla enää sekuntiakaan.
Sent from my iPhone 16
Honey's Deadia tuli kuunneltua äsken jotain 1½ kertaa. Kerran kokonaan matkalla futismatsiin ja puoleen väliin paluumatkalla.
Oon kuunnellut varmaan eniten tota levyä tänä vuonna.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huh, jopas helpotti. ![]()
Sent from my iPhone 16
[quote:084b00f28b="Tomsk"]Yritän tässä pähkäillä mitä ihmeellistä The Clientelessä on olevinaan, josko sitä Primaverassa jaksaisi sinne keskiviikkoklubille. Pari levyä takana ja käteen jäi yksi hyvä biisi ja kasa taskulämmintä hissuttelupoppia. Kivat nallekarhusoundit, mut ärsyttävä laulaja
Onks tää ny sitä tweetä?[/quote:084b00f28b]
Äh joo. En kanssa oo oikein jaksanu tätä. Uusinta levyä muutaman kerran pyörittäny, eikä siitä irtoa oikein mitään. Tosi HMV :?
Sinne Primiksen keskiviikkoklubille tulee varmaan silti mentyä. Käsittääkseni rannekkeella pääse ilmatteeks ja kämppäkaverit taitaa olla jotain faneja. 
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tosi HMV :?
Tosi HEI MITÄ VITTUA

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:49bdd941d1="Tomsk"]The Clientele
[/quote:49bdd941d1]
meitsin uus suosikki, ihan parasta
uus my morning jacket soi..
Menetetty peli
[quote:68b33947ed="asleep"]
Sinne Primiksen keskiviikkoklubille tulee varmaan silti mentyä. Käsittääkseni rannekkeella pääse ilmatteeks ja kämppäkaverit taitaa olla jotain faneja.
[/quote:68b33947ed]
Jos rannekkeella pääse ilmatteeksi niin voishan sitä käväistä. Matt Elliott ei kuulostanut hassummalta, Mi & L'au nyt on sitä samaa folk-hissuttelua mitä on viime vuosina tulvinu joka tuutista. Mitään pakottavaa tarvetta tuonne ei siis ole mutta katsotaan mikä fiilis sitten.
Sent from my iPhone 16
[quote:7bfe2280c0="asleep"]
[/quote:7bfe2280c0]

[quote:f76b8022c5="hrmunoita"][quote:f76b8022c5="asleep"]
[/quote:f76b8022c5]
[/quote:f76b8022c5]
Mulla kyllä näkyy. Gravenhurst.
Sent from my iPhone 16

[quote:1539f1ab75="hrmunoita"]
[/quote:1539f1ab75]
[quote:efe557ed14="hrmunoita"]
[/quote:efe557ed14]
Sent from my iPhone 16

nyt soi caroliner ![]()

Menetetty peli
Neil Young - On The Beach
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
The Foundations - Build Me Up Buttercup

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Sent from my iPhone 16