You are not logged in.
Cut Copy
Näitten/tän Future 12" on ihan huikee diskolevy, Zongaminin remixi varsinkin räjäyttää pään. Uudesta levystä en ollu kuullutkaan, että pistetäänpä hakuun
Holy Fuckille ei taida vielä olla.
Jep, tää on hypensä kyllä ansainnu, uutta levyä oon kuunnellut tosi paljon ja vanhakin maistuu. Se yks biisi, jossa on se jousiriffi on jokseenkin ärsyttävä, muuten ihan parhautta
Enpä silti jaksa perustaa otsikkoa kummallekaan
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:96dd489b8d="noiseidea"]Holy Fuckille ei taida vielä olla.
Jep, tää on hypensä kyllä ansainnu, uutta levyä oon kuunnellut tosi paljon ja vanhakin maistuu. Se yks biisi, jossa on se jousiriffi on jokseenkin ärsyttävä, muuten ihan parhautta
Enpä silti jaksa perustaa otsikkoa kummallekaan [/quote:96dd489b8d]
Mä voisin. Laitetaan koneempaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei varmaan ole Disco Ensemblelle otsikkoa, mutta tää uus platta on kyl varsin muodollisesti pätevä tapaus. Vähän liikaa sellaista pöhöä 30 Seconds To Mars -hapatusta, mutta muutama ässäbiisi, komeita sovitusjuttuja ja onhan se vaan niin, että Hakila ja Ylkkä ovat omissa soittimissaan yksiä tän maapallon kovimpia tapauksia.
Tero saatana, s'olet gay!
Onhan niillä muutama todella kova rallia vuosien varrelta.... Black Euro, jne. Mutta kokonaisuutena aika puuduttavaa ameriikanmenoa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
mä oottelen lähinnä niiden ISOA menestystä et voin myyä circle / dis-co 7":n kovaan hintaan ebayssä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
mä oottelen lähinnä niiden ISOA menestystä et voin myyä circle / dis-co 7":n kovaan hintaan ebayssä.
Ai siis kumman menestystä?
[quote:3c735c3246="silvawhale"]mä oottelen lähinnä niiden ISOA menestystä et voin myyä circle / dis-co 7":n kovaan hintaan ebayssä.
Ai siis kumman menestystä? [/quote:3c735c3246]
kumman vaan..
Jännääpi on ettei täällä ole Depeche Mode -otsikkoa. Pitäis mut se vaatis.
turpa kii ja laula
Jännääpi on ettei täällä ole Depeche Mode -otsikkoa. Pitäis mut se vaatis.
ai ei vai?
aika puute kyllä.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Jännääpi on ettei täällä ole The Doors -otsikkoa. Pitäis mut se vaatis.
Niinpä
This must be what jail / I will scratch
[quote:a017454f8f="kikikaikai"]http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=1236
[/quote:a017454f8f]
Eipä haku vaan löytäny. Hyvä että on.
turpa kii ja laula
Ei varmaan ole Disco Ensemblelle otsikkoa, mutta tää uus platta on kyl varsin muodollisesti pätevä tapaus. Vähän liikaa sellaista pöhöä 30 Seconds To Mars -hapatusta, mutta muutama ässäbiisi, komeita sovitusjuttuja ja onhan se vaan niin, että Hakila ja Ylkkä ovat omissa soittimissaan yksiä tän maapallon kovimpia tapauksia.
Jåå-å. Tiukka levyhän tuo. Varmaan 200 kertaa jo läpi kuunnellut. Åån pissis. Stadioninkokoisia biisejä, joista löytyy tarttumapintaa silti myös muilta kanteilta. Upeita sovituksia ja tyylikkäitä pieniä juttuja marginaaleissa. Vittu mä vihaan tätä bändiä.
Tero saatana, s'olet gay!
Jåå-å. Tiukka levyhän tuo. Varmaan 200 kertaa jo läpi kuunnellut. Åån pissis. Stadioninkokoisia biisejä, joista löytyy tarttumapintaa silti myös muilta kanteilta. Upeita sovituksia ja tyylikkäitä pieniä juttuja marginaaleissa. Vittu mä vihaan tätä bändiä.
mä ennustaisin äijille aika hyvää tulevaisuutta sikäli että peseehän ne 99.9% tosta nykyisen genrensä (nm. "eiks tää emoo ny siis oo?") kilpailijoista 6-0.
ja osaavat ihan oikeasti soittaa noi biisinsä. täähän alkaa olla aika harvinaista nykymaailmassa.
ei oo mun teekuppi mut pirun hyvältä kuulostaa muuten. :peuk:
[quote:77c05bbbfd="forssto"]Jåå-å. Tiukka levyhän tuo. Varmaan 200 kertaa jo läpi kuunnellut. Åån pissis. Stadioninkokoisia biisejä, joista löytyy tarttumapintaa silti myös muilta kanteilta. Upeita sovituksia ja tyylikkäitä pieniä juttuja marginaaleissa. Vittu mä vihaan tätä bändiä.
mä ennustaisin äijille aika hyvää tulevaisuutta sikäli että peseehän ne 99.9% tosta nykyisen genrensä (nm. "eiks tää emoo ny siis oo?") kilpailijoista 6-0.
ja osaavat ihan oikeasti soittaa noi biisinsä. täähän alkaa olla aika harvinaista nykymaailmassa.
ei oo mun teekuppi mut pirun hyvältä kuulostaa muuten. :peuk:[/quote:77c05bbbfd]
Eka demo on paras.
Tosin diggailin sitä seuraavia eepeitä ja Viper Ethicsiäkin. Jollain "älä tapa söpöjä elukoita" kokoelmalla oli myös hyvä Circle cover aikoinaan. En kyllä tiiä jaksaisko noista mitään kuunnella enää. First Aid Kit oli hirveetä kuraa ja uusin ei kuulostanut hirveästi paremmalta.
Devastations
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
onks dandy warholsille otsikkoa?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
onks dandy warholsille otsikkoa?
Ei taida olla. Tarviiko niille edes?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
en usko, mutta Deathspell Omegalle vois tarvita.
[quote:6a12b4378d="TWISTED BITCH"]onks dandy warholsille otsikkoa?
Ei taida olla. Tarviiko niille edes?[/quote:6a12b4378d]
what, tarvii tietty, come down on ns. parasta ikinä
viimeinkin sain hommattua, yzärimuza on nyt in
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
En ny jaksa topikkia tehä mut tsekatkaas vuoden kenties kovin uus indiesuuruus Seatlesta: Fleet Foxes. Toi on bändin Myspace-sivustelle ja debyyttilevy ilmestyy tässä kesäkuun alussa mut yllättäen toki vuotanut nettiin jo aikapäiviä sitten. Pitsihaarukka arvioi bändin Sun Giant -eepeen alkuvuodesta arvosanalla 8,7/10..
edit: ja sen verta pitää viel mainita, että bändi on Bella Union / SubPopin leivissä.. jos nuo nimet nyt mielenkiintoa lisää.
[quote:417ae207bb="shanks"]
En ny jaksa topikkia tehä mut tsekatkaas vuoden kenties kovin uus indiesuuruus Seatlesta: Fleet Foxes. Toi on bändin Myspace-sivustelle ja debyyttilevy ilmestyy tässä kesäkuun alussa mut yllättäen toki vuotanut nettiin jo aikapäiviä sitten. Pitsihaarukka arvioi bändin Sun Giant -eepeen alkuvuodesta arvosanalla 8,7/10..
edit: ja sen verta pitää viel mainita, että bändi on Bella Union / SubPopin leivissä.. jos nuo nimet nyt mielenkiintoa lisää.[/quote:417ae207bb]
Kuuntelin tota EP:tä joskus viime kuussa ja tykkäsin kyllä. Vois näille topikinkin tehdä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:09f7af0287="hrmunoita"][quote:09f7af0287="shanks"]
edit: ja sen verta pitää viel mainita, että bändi on Bella Union / SubPopin leivissä.. jos nuo nimet nyt mielenkiintoa lisää.[/quote:09f7af0287]
Kuuntelin tota EP:tä joskus viime kuussa ja tykkäsin kyllä. Vois näille topikinkin tehdä?[/quote:09f7af0287]
Se kiintiöpaikka meni Dandy Warholsille. Katsellaan ens kuussa.
oho! oho!
[quote:f663613dc5="shanks"]
edit: ja sen verta pitää viel mainita, että bändi on Bella Union / SubPopin leivissä.. jos nuo nimet nyt mielenkiintoa lisää.[/quote:f663613dc5]
Eiks toi kuva oo Menomena? Hyvä bändi sekin...
Nyt ku kuuntelen tätä uudestaan, ni en mä kyllä tätä jaksa oikein yhtään.
Ei kyllä jotenkin lähden noi MySpace-kipaleetkaan.
Devastations
Turha vääntää: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=491
ronnie james dion eka bändi milf. onks topikkia?
eiq..
Carpenters, Bogart Co.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ronnie james dion eka bändi milf. onks topikkia?
Aha, taas mennään
organizing the boy scouts for murder is wrong