You are not logged in.
[quote:b7a685d964="Jean-Babtiste"]Mut Cusakillahan on mainioita leffoja! Gross Point Blank vaikka alkajaisiksi. [/quote:b7a685d964]
No joo on se ollut muutamassa ihan hyvässä leffassa, mutta joku toinen olisi tehnyt niistäkin parempia.
Say Anything.... Ei siitä olisi kukaan muu saanut parempaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Cusackia ei haukuta :rakkaus:
Sixteen Candles, never forget :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:ac269ffeb4="Pope"]Cusackia ei haukuta :rakkaus:
Sixteen Candles, never forget :peuk:[/quote:ac269ffeb4]
Maailman paras
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:1d75b73d13="Jean-Babtiste"][quote:1d75b73d13="Pope"]Cusackia ei haukuta :rakkaus:
Sixteen Candles, never forget :peuk:[/quote:1d75b73d13]
Maailman paras [/quote:1d75b73d13]
John Hughes- topikin paikka?
[quote:d33dc5500e="börjeslandet"]Suomen Unelmien poikamies[/quote:d33dc5500e]
Tää ei käsittääkseni ole näyttelijä...
Kaikki tosi-tv on näyttelemistä
en ole kolmekybänen emoboy
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:38646fdbda="börjeslandet"]Suomen Unelmien poikamies[/quote:38646fdbda]
Tää ei käsittääkseni ole näyttelijä...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:65ccb2e455="forssto"][quote:65ccb2e455="börjeslandet"]Suomen Unelmien poikamies[/quote:65ccb2e455]
Tää ei käsittääkseni ole näyttelijä... [/quote:65ccb2e455]
börje, olet näkijä.
Olen aina rakastanut esiintymistä ja viimeisestä projektistani saamani palaute kannustaa minua eteenpäin. Haluan opiskella näyttelijäksi ja tähtään Teatterikorkeakouluun tai Nätyyn.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:d123ec20af="tigrushka"][quote:d123ec20af="forssto"][quote:d123ec20af="börjeslandet"]Suomen Unelmien poikamies[/quote:d123ec20af]
Tää ei käsittääkseni ole näyttelijä... [/quote:d123ec20af]
Unelmien poikamiehestä tulee näyttelijä[/quote:d123ec20af]
börje, olet näkijä.Olen aina rakastanut esiintymistä ja viimeisestä projektistani saamani palaute kannustaa minua eteenpäin. Haluan opiskella näyttelijäksi ja tähtään Teatterikorkeakouluun tai Nätyyn.
en ole kolmekybänen emoboy
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Minna Haapkylä ja Sandra Bullock.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
asleep wrote:*
väärä topik
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vittu että on paska näyttelijä. Kaikki mihin tuo mulkku lähtee mukaan muuttuu paskaksi.
Colin Farrell
Ben AffleckMolemmat on Daredevilissä! Siitä tuskaa kehiin!
Jean-Babtiste wrote:Colin Farrell Miami Vicessa on mun idoli.
Siinä se osasi olla jotekin siedettävä. Ihan hyvää vaihtelua Daredevilin ja Alexanderin täyspaskalle.
NYT täytyy vähän vetää takaisin (mielipiteitä vuodelta 2008, eli just vuosi kun tää leffa on tehty, sattumaa? Ei.), Colin Farrell oli In Brugesissa (Kukkoilijat suomeksi ) itse asiassa tosi hyvä. Ton pärstän takia oon skipannut koko leffan, mutta nyt jossain kehuttiin kovasti ja päätin, että vittu menköön. Oli kaikin puolin hyvä leffa khyl :peuk:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
McConaghey ihan väärässä ketjussa, paskoissa leffoissa oli toki jonkun aikaan vaan mutta ysärillä oli monessa hyvässä kuten Lone Star ihan pomohyvä ja toki sittemmin Truu Detektiiv ja KIller Joe
Farrell, Affleck, Sandler ja Damon keskenään samaan MIKROAALTOUUNIIN
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
McConaghey ihan väärässä ketjussa, paskoissa leffoissa oli toki jonkun aikaan vaan mutta ysärillä oli monessa hyvässä kuten Lone Star ihan pomohyvä ja toki sittemmin Truu Detektiiv ja KIller Joe
taisin tehdä tuossa alkuvuodesta ns. ironisen noston. McConnaissancea ei kyllä varmaan moni osannut odottaa tulevaksi
Mä en ollut ees huomannut niitä paskoja koska ne on ollu sellasia leffoja joita en muutenkaan kattois ees vähää alusta. 100% McConaghey 4ever!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mikko Kouki, Adam Sandler, Julia Roberts, Steven Gerrard. Ja näin.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Sarah Wayne Callies unohtu
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Emma Stone.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vähän offtopik, mutta Steve Carell on elokuvajulisteissa ja kuvissa näyttänyt aina harvinaisen karismavapaalta ihmiseltä.
En oo nähnyt Carellin elokuvia tai sarjoja, eli ei tietoa näyttelijänkyvyistä.
Liv Tyler
Bradley Cooper
Janne Virtanen
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
jason sudeikis