You are not logged in.
[quote:9e4eb137fd="HUIG"]Mitäs mieltä Impaled Northern Moonforestista ja muista abm-läpänheitoista?
parasta ikinä. dead rave choir varsinkin. [/quote:9e4eb137fd]
Mitäsmitäs, onkos tää nyt sit joku nu rave- skenen kuolemaa oraakkelina messuava valituskuoroprojekti :redface:;)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:d19e783b17="silvawhale"]parasta ikinä. dead rave choir varsinkin.
Mitäsmitäs, onkos tää nyt sit joku nu rave- skenen kuolemaa oraakkelina messuava valituskuoroprojekti :redface:;)[/quote:d19e783b17]
vai väärinkirjoitettu dead raven choir? niiden se "bläkkislevy" jonka jewelled antler (tai joku "sen" sivumerkki) joskus julkaisi oli iha sika hyvä, sillee jotenki enpä kuule tiijä
jos ikinä alan dj:ksi niin echtlederin ei kannata tulla mestoille
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tiistaina lähetettävässä Paavoharju-haastattelussa kuullaan Burzumia yhtyeen toivomuksesta.
Sent from my iPhone 16
Tiistaina lähetettävässä Paavoharju-haastattelussa kuullaan Burzumia yhtyeen toivomuksesta.
Tarkkana nyt!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:116780fc9c="Echtleder"]Tosta DJ-homma-jutusta lyhyesti: DJ-hommia voi tehdä lukemattomilla eri tavoilla, ja jotku jutut nappaa muhun paremmin ku toiset. Tässä tapauksessa mä alkaisin miettiä, että yrittääkö se jotenkin "shokeerata", haluaako se kerätä huomiota itseensä, "kuinka vitun läppää tää on", haluaako se nostaa itsensä muiden yläpuolelle ("kuunnelkaa kuinka laaja musiikkimaku tai kuinka ennakkoluuloton mä oon") vai diggaako se oikeasti molemmista yhtä paljon kuin mä Daydream Nationista tai edes sillä tavalla ku mä diggaan Trout Mask Replicasta tai Vision of Disorderin Imprint-kiekosta.
Hankkiudu eroon sisäisistä epävarmuuksistas? Miks pitää miettiä toisen motivaatioita? Meetkö sä baareihin kuuntelemaan muzaa vain vahvistaaksesi omaa musiikkimauista ja levyostoksista kokoamaa identiteettiäsi? Ja jos joku tällä pilailee, se on HENKILÖKOHTAISTA. Ja sit ollaa iha morto morto hara kiri. Jos sua oikeesti mietityttää, mitä muzajutuissa sanotaan, mikset kyseenalaista bläkkistä itsessään, vai diggailetko ihan AIDOSTI bläkkiksen mesitseistä häh? Esimerkkinä Burzum. "Joo aryan supremaxy ok lets kill all pappisto & raiskaillaan menee mut voi vittu toi deejii pilailee soittelee darkthronee ja irwinii peräkkäi hei hei mitä kuulu mä en tiedä miltä musta tuntuu ääh".
Mitäs mieltä Impaled Northern Moonforestista ja muista abm-läpänheitoista? [/quote:116780fc9c]
Mitä vittuu tohon voi enää lähteä sanomaan? Sä vedät sun vastaukses niin yli, ettei niihin voi/kannata asiallisesti lähtee vastaamaan. Sä meet asioiden edellä, vedät pointin vierestä ja liiottelet sanomisia sulle edulliseen suuntaan. Tämän perusteella voisin veikata, että poistut väittelyistä usein mielestäs voittajana.
turpa kii ja laula
[quote:89e1ffab24="HUIG"]
[/quote:89e1ffab24]
Riita poikki, leivon teille sovintokakun tämän saitin ohjeilla
http://theblackoven.blogspot.com/
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:e1899c4262="Echtleder"][quote:e1899c4262="HUIG"]
[/quote:e1899c4262]
Riita poikki, leivon teille sovintokakun tämän saitin ohjeilla
http://theblackoven.blogspot.com/[/quote:e1899c4262]
Oho leipaseppa!
Itehän toki haluaisin jatkaa väittelyä, noi asenteet menee sen verran näppärästi yli hilseen että iltapäivien viihdekerroin kasvaa kivasti. Mut kakku ~ läpändeeraus
Vielä aplarimehua juomaksi niin avot
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jos foppa tarjoaa!
[quote:9bdde04ee0="ydinaukio"][quote:9bdde04ee0="Echtleder"]Ehkä mua vaan ärsyttää Jaakko Eino Kalevi tai semmonen, jos esim. DJ soittaa peräkkäin lastenlauluja ja death metallia ilman, että mä oon selvillä sen motiiveista.
siis mikäs tuossa on ärsyttävää?[/quote:9bdde04ee0]
JEK:sta voi jatkaa jossain Jorma Esko Kullervo-topikissa, jos se sen arvoista on.
Tosta DJ-homma-jutusta lyhyesti: DJ-hommia voi tehdä lukemattomilla eri tavoilla, ja jotku jutut nappaa muhun paremmin ku toiset. Tässä tapauksessa mä alkaisin miettiä, että yrittääkö se jotenkin "shokeerata", haluaako se kerätä huomiota itseensä, "kuinka vitun läppää tää on", haluaako se nostaa itsensä muiden yläpuolelle ("kuunnelkaa kuinka laaja musiikkimaku tai kuinka ennakkoluuloton mä oon") vai diggaako se oikeasti molemmista yhtä paljon kuin mä Daydream Nationista tai edes sillä tavalla ku mä diggaan Trout Mask Replicasta tai Vision of Disorderin Imprint-kiekosta.[/quote:9bdde04ee0]
tää repsäytti tai tipautti niin että pakko kommentoida. oikeesti tosi paskaa läppää!
mistä sä (Echtleder) voit tietää kuinka tosissaan jaakko eino kalevi burzumejaan kuuntelee? ja et kuinka paljon se noita DJ-setin biisei diggaa. ziisus..
huigilla oli kyl ihan aihetta vetää överiksi.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
[quote:24c4e66061="Echtleder"][quote:24c4e66061="ydinaukio"][quote:24c4e66061="Echtleder"]Ehkä mua vaan ärsyttää Jaakko Eino Kalevi tai semmonen, jos esim. DJ soittaa peräkkäin lastenlauluja ja death metallia ilman, että mä oon selvillä sen motiiveista.
siis mikäs tuossa on ärsyttävää?[/quote:24c4e66061]
JEK:sta voi jatkaa jossain Jorma Esko Kullervo-topikissa, jos se sen arvoista on.
Tosta DJ-homma-jutusta lyhyesti: DJ-hommia voi tehdä lukemattomilla eri tavoilla, ja jotku jutut nappaa muhun paremmin ku toiset. Tässä tapauksessa mä alkaisin miettiä, että yrittääkö se jotenkin "shokeerata", haluaako se kerätä huomiota itseensä, "kuinka vitun läppää tää on", haluaako se nostaa itsensä muiden yläpuolelle ("kuunnelkaa kuinka laaja musiikkimaku tai kuinka ennakkoluuloton mä oon") vai diggaako se oikeasti molemmista yhtä paljon kuin mä Daydream Nationista tai edes sillä tavalla ku mä diggaan Trout Mask Replicasta tai Vision of Disorderin Imprint-kiekosta.[/quote:24c4e66061]
tää repsäytti tai tipautti niin että pakko kommentoida. oikeesti tosi paskaa läppää!
mistä sä (Echtleder) voit tietää kuinka tosissaan jaakko eino kalevi burzumejaan kuuntelee? ja et kuinka paljon se noita DJ-setin biisei diggaa. ziisus..
huigilla oli kyl ihan aihetta vetää överiksi. [/quote:24c4e66061]
Moi Jaakko
No ei, aiheellista ihmetystää. Ota E välillä iisisti.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:bbad93d5bb="Pope"][quote:bbad93d5bb="silvawhale"]parasta ikinä. dead rave choir varsinkin.
Mitäsmitäs, onkos tää nyt sit joku nu rave- skenen kuolemaa oraakkelina messuava valituskuoroprojekti :redface:;)[/quote:bbad93d5bb]
vai väärinkirjoitettu dead raven choir?
[/quote:bbad93d5bb]
Sepä se, koitin vaan olla "hauska"
Aika hienoa ja peelottavaa musaa tuo. Puola on jännä paikka.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
No ei, aiheellista ihmetystää. Ota E välillä iisisti.
nyt voidaankin sitten keskustella deejiiden frederikin soitosta. haluan tästä lähin varmuuden että kyseessä ei ole sitten mitään "ai vittu kun mä oon niin kreisi ja soitan tämmöstä juntti-paskaa, täytyypä raportoida viceen kuinka huh-hoh-hip-mä oon, näkyyks mun hot-pink-mikrosortsit muuten täältä dj-kopin takaa?"-perseilyä vaan tehdään oikeasti kunniaa junttidiskon kuninkaalle.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:ccf6cde429="Jean-Babtiste"]No ei, aiheellista ihmetystää. Ota E välillä iisisti.
nyt voidaankin sitten keskustella deejiiden frederikin soitosta. haluan tästä lähin varmuuden että kyseessä ei ole sitten mitään "ai vittu kun mä oon niin kreisi ja soitan tämmöstä juntti-paskaa, täytyypä raportoida viceen kuinka huh-hoh-hip-mä oon, näkyyks mun hot-pink-mikrosortsit muuten täältä dj-kopin takaa?"-perseilyä vaan tehdään oikeasti kunniaa junttidiskon kuninkaalle. [/quote:ccf6cde429]
Hulinaa! Meenkin seuraavaxs spammaamaan tonne dj-topiciin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:9279bc3ec3="Echtleder"][quote:9279bc3ec3="ydinaukio"][quote:9279bc3ec3="Echtleder"]Ehkä mua vaan ärsyttää Jaakko Eino Kalevi tai semmonen, jos esim. DJ soittaa peräkkäin lastenlauluja ja death metallia ilman, että mä oon selvillä sen motiiveista.
siis mikäs tuossa on ärsyttävää?[/quote:9279bc3ec3]
Tosta DJ-homma-jutusta lyhyesti: DJ-hommia voi tehdä lukemattomilla eri tavoilla, ja jotku jutut nappaa muhun paremmin ku toiset. Tässä tapauksessa mä alkaisin miettiä, että yrittääkö se jotenkin "shokeerata", haluaako se kerätä huomiota itseensä, "kuinka vitun läppää tää on", haluaako se nostaa itsensä muiden yläpuolelle ("kuunnelkaa kuinka laaja musiikkimaku tai kuinka ennakkoluuloton mä oon") vai diggaako se oikeasti molemmista yhtä paljon kuin mä Daydream Nationista tai edes sillä tavalla ku mä diggaan Trout Mask Replicasta tai Vision of Disorderin Imprint-kiekosta.[/quote:9279bc3ec3]
huigilla oli kyl ihan aihetta vetää överiksi. [/quote:9279bc3ec3]
ÄHH... En voikaan tietää. Ne lyhyet ohikiitävät hetket silloin tällöin kun jokin tämäntapainen artisti mielessä käy, musta tuntuu, että juuri siksi haluaisinkin tietää.
Sitä paitsi, mistä tulee oletuksenne, että olisin asian suhteen jotenkin ääritosissani? Siks ku tossa lainatussani viestissäni ei ollu hymiöitä? Pistetään sitten tähän niitä, että asia tulee selväksi.
turpa kii ja laula
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Eipä säästellä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Itse aiheeseen liittyen, onko joku kuullu romanialaisesta Negură Bunget -nimisestä orkesterista? Bläkkikseksi nää tätä mainosti mut nyt kun tota viimesintä vuonna 2006 ilmestynyttä OM-levyänsä kuuntelen niin enemmän tää kyllä on jotain muuta kuin ihan perus bläkkistä vaikka toki elementit ovatkin olemassa. Aika progressiivista menoa kyl paikotellen ja paljon sellasta atmosfääristä maalailua ja muuta haahuilua sen örisevän tykityksen väliin. Et jos tämmönen sekametelisoppa kiinnostaa niin suosittelen kyl, ei tää semmosta perinteisempää monotomista bläkkistä ole mut on sitä joskus kiva kai satanistienkin kuunnella kunnon riffejä jä selvempiä melodioita väliin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:9050300902="TWISTED BITCH"][quote:9050300902="Pope"][quote:9050300902="silvawhale"]parasta ikinä. dead rave choir varsinkin.
Mitäsmitäs, onkos tää nyt sit joku nu rave- skenen kuolemaa oraakkelina messuava valituskuoroprojekti :redface:;)[/quote:9050300902]
vai väärinkirjoitettu dead raven choir?
[/quote:9050300902]
Sepä se, koitin vaan olla "hauska"
Aika hienoa ja peelottavaa musaa tuo. Puola on jännä paikka.[/quote:9050300902]
Samainen projekti tottelee kai myös nimeä Wolfmangler? Jännää musaa tosiaan.
Sent from my iPhone 16
SUPPORT TEH HATE!
Sent from my iPhone 16
pistä perään niin huiggi ja muut tissiposket tajuaa
i love you sheriff shanks!
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
turpa kii ja laula
Muoto on kyl vähän sama kuin :center:ssa
muffinsseja odotellessa
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Nyt oot kyllä myöhässä puol päivää. No jatkuu sit
Hei nyt joku roti. Asiakeskustelua Hornasta vaikkapa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu