You are not logged in.
Nytkyllä!
Tästä on toki jo huhuiltu tovin, mutta vihdoin homma on aktualisoitumassa, eli Pitkämies-sarjakuvakauppa on avaamassa puodin H:gin Kallioon, osoitteeseen Kolmas Linja 17. Sarjakuvien lisäksi valikoimassa tulee olemaan käytännössä koko If Societyn puodin levyvalikoima, joka toki kivijalkakaupan tullessa kuvioihin tulee kasvamaan huomattavasti.
Eli noudatte sitten vastedes levynne tuolta!
Puoti aukeaa virallisesti vissiin lauantain, mutta perjantaina klo 18-21 on jo jonkin sortin puoliavoin avajaistilaisuus, jossa mm. Artsy Partinen soittelee levyjä ja Viola parin biisin keikan.
Tero saatana, s'olet gay!
Onkos toi nyt se mesta missä oli tänään paljon tiiltä sisällä...
Aika mesta juttu!
turpa kii ja laula
[quote:5295fc1ba1="Echtleder"]Onkos toi nyt se mesta missä oli tänään paljon tiiltä sisällä...
Aika mesta juttu! [/quote:5295fc1ba1]
Kyähän se taitaab olla.
Keitätkö kahvit jos tuun käymään?
En kyllä juo kahvia :center:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:1ebe6b340a="hrmunoita"]Keitätkö kahvit jos tuun käymään?
En kyllä juo kahvia :center:[/quote:1ebe6b340a]
En tule itse pahemmin puodilla hengailemaan, mutta eiköhän Jelle kahvit keittele...
Vois joskus kävästä jos jaksaa... Noin pitkälle lähtee.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Vois joskus kävästä jos jaksaa... Noin pitkälle lähtee.
Mutta jos samalla käyt pitkällä niin jaksaa?
Sent from my iPhone 16
Voi voi, ollaan jo muualla...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Strangers in the night... exchanging glances...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hieno homma!
Saaks siellä dubsteppailla lentämättä ulos?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyvä juttu. Mä olen kyllä maailman huonoin levykauppavakkari - en ole vielä saanut edes käytyä Fattyssä...
Matkaa on melkein 200 metriä. Näin vanhoilla luilla pitää vielä kompuroida..
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mun täytyy tulla portaat alas! Ja sitten päästäkseni ostoksia kuuntelemaan, pitäisi mennä hissillä ylös!
Ei toimi.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:980ac98570="Ylitarkastaja Tolonen"]Mun täytyy tulla portaat alas! Ja sitten päästäkseni ostoksia kuuntelemaan, pitäisi mennä hissillä ylös!
Ei toimi.[/quote:980ac98570]
taksi kulkee?
onks aamos kiinnitetty jo pokeksi? pysyy metsien miehet ulkona ettei twee-popparit häiriinny?
(en oikeesti ees tiedä mitä toi tvee-poppi on? )
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Menee Kallio pilalle tälläisilla jutuilla - lisää baareja pliiz ...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:6d4d59b8c3="silvawhale"][quote:6d4d59b8c3="Ylitarkastaja Tolonen"]Mun täytyy tulla portaat alas! Ja sitten päästäkseni ostoksia kuuntelemaan, pitäisi mennä hissillä ylös!
Ei toimi.[/quote:6d4d59b8c3]
taksi kulkee?
onks aamos kiinnitetty jo pokeksi? pysyy metsien miehet ulkona ettei twee-popparit häiriinny?
(en oikeesti ees tiedä mitä toi tvee-poppi on? )[/quote:6d4d59b8c3]
On tuo forsston osuus sen veran marginaalinen noissa järjestelyyissä ettei se ole päässyt turvallisuuskonsultoimaan. Ja mun puolesta Aamos sais pitää sekä metsien miehet ETTÄ twee-popparit poissa... Noita parveili aina välillä Seattlessa kun tulivat Olympiasta katsomaan jotain pyjamiin lavalla pukeutuvaa japanilaistyttöä joka soittaa Casio-urkuja...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Menee Kallio pilalle tälläisilla jutuilla - lisää baareja pliiz ...
eiku kaupasta pitää tehdä kallion näköinen. kaikki foorumistit vetää sit ensin sirdiessä 7 halpistuoppia ja sitten kauppaan törmäilemään..
[quote:f567da2b80="Joe Caligula"]Menee Kallio pilalle tälläisilla jutuilla - lisää baareja pliiz ...
eiku kaupasta pitää tehdä kallion näköinen. kaikki foorumistit vetää sit ensin sirdiessä 7 halpistuoppia ja sitten kauppaan törmäilemään..[/quote:f567da2b80]
Mukana.
Missaan kyllä avajaiset kun olen Elmun 30 v.-kekkereissä soittamassa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tsemppii kaupalle! Aivan mahtavaa. Toi sarjispuoli lämmittää mieltä erityispaljon.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Niijoo, mäkin taidan missaa avajaiset.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:599b1897d1="Joe Caligula"]Menee Kallio pilalle tälläisilla jutuilla - lisää baareja pliiz ...
eiku kaupasta pitää tehdä kallion näköinen. kaikki foorumistit vetää sit ensin sirdiessä 7 halpistuoppia ja sitten kauppaan törmäilemään..[/quote:599b1897d1]
Käänteinen avajaisjärjestys: ekaks Sirdieen ja sit juhliin!!!
Paitsi että missaan avajaiset kans.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Matkaa on melkein 200 metriä. Näin vanhoilla luilla pitää vielä kompuroida..
Maksimissaan 100 metriä
Hyyvin valittu sijainti
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:e5c8dea16d="Bricolage"]Matkaa on melkein 200 metriä. Näin vanhoilla luilla pitää vielä kompuroida..
Maksimissaan 100 metriä
Hyyvin valittu sijainti [/quote:e5c8dea16d]
Mulla taitaa olla sit jotai 150m
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Meikäläisestäki jonku 100m päässä. Viereises korttelis kuitenki.
turpa kii ja laula
Ihapaskaa, multa on joku vajaa kilometri.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ihapaskaa, multa on joku vajaa kilometri.
sama, ei tonne jaksa.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
No ihan selvä konsensus kuitenkin näyttäis meillä olevan: on se ihan vitun kaukana
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
tähänkö tää ny kaatu.
Joo sama homma. Piti oikke tarkistaa kartasta, ja kyllä: matkaa on 400 metrii. Jos ois ollu 300, ei ois tarvinnu laittaa boikottiin, SORI.
Tai ehkä kuitenki boikottiin vasta avajaisboolien jälkeen.