You are not logged in.
Son House.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Son House.
Onko 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uutta Notwistia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Howlin' Wolf soi.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Burzum - Det Som Engang Var 
PA 2001
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
DJPP:n tuottajalevyå

This must be what jail / I will scratch

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ed50a1247b="Bricolage"]Son House.
Onko
[/quote:ed50a1247b]
on
(OISIN SPÄMMÄNNY SAMAN
)
ei tää nyt kyllä oikein... eli selvä "grower" ![]()
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

voodoo jippu 
lol apua
ultravox

parisataa prossaa dynyy
Moby Grape - s/t
Bellini - Rut Row
bzort glorf bööth

turpa kii ja laula

This must be what jail / I will scratch
![]()
voodoo jippu 
lol apua
ultravox

Charles Manson - All The Way Alive
Charles Manson - All The Way Alive
Ja vitut, liian tylsä.
Townes Van Zandt - Our Mother The Mountain
Äsken soi Burzumin "Dunkelheit"-video:
http://www.youtube.com/watch?v=1tkKRqKp9Gw
Edelleen yks vaikuttavimmista pläjäyksistä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:af52dcbeb8="Jean-Babtiste"]Äsken soi Burzumin "Dunkelheit"-video:
http://www.youtube.com/watch?v=1tkKRqKp9Gw
Edelleen yks vaikuttavimmista pläjäyksistä.[/quote:af52dcbeb8]
Jossakin jäivät Bob Mould ja New Day Risingkin kakkosiksi...
Hiano video kyllä. Kaikki muu kai oikeestaan kohallaan, mut miks ton laulun pitää olla noin kökköä...
e: Ite:

turpa kii ja laula
mut miks ton laulun pitää olla noin kökköä...
onhan se filosofemilla vähän sellasta "normaalimpaa", mutta muilla burzumin levyillä on kyllä hienointa laulua ikinä
tuo videohan on käsittääkseni jonkun fanin tekemä, ei oo mikään official

Ensinnäkin tossakaan laulussa ei oo mun mielestä mitään kökköä. Ihan saatanan hyytävää. Biisinä tosin Erblicket die Töchter des Firmaments tai siis Beholding the Daughters of the Firmament on jotenkin vielä kovempi ja hyytävämpi (myös sanoitukset!). Ton ekaa kertaa kuullessani tajusin, kuinka ainutlaatuista musaa Burzum on. Toiseksi toi video taitaa kuitenkin olla ainakin jossain määrin virallinen, puheiden mukaan ainoa virallinen Burzum-video. Tiedä sitten onko Varg ite sitä väsänny.
Ensinnäkin tossakaan laulussa ei oo mun mielestä mitään kökköä. Ihan saatanan hyytävää. Biisinä tosin Erblicket die Töchter des Firmaments tai siis Beholding the Daughters of the Firmament on jotenkin vielä kovempi ja hyytävämpi (myös sanoitukset!). Ton ekaa kertaa kuullessani tajusin, kuinka ainutlaatuista musaa Burzum on. Toiseksi toi video taitaa kuitenkin olla ainakin jossain määrin virallinen, puheiden mukaan ainoa virallinen Burzum-video. Tiedä sitten onko Varg ite sitä väsänny.
det som en gang var (siis se biisi, ei levy) on kyllä kevyesti parasta burzumia (ja ylipäätään metallimusiikkia) ikinä, ja varsinkin ne vokaalit ovat kyllä jotain niin sairasta ja kaunista että
kyllähän varg oli totaalisen nerokas musiikintekijä silloin 15 vuotta sitten, oli miehen muista ansioista mitä mieltä hyvänsä. täytyy myös muistaa että kaveri teki ne levyt jotain 18-20 vuotiaana