You are not logged in.
[quote:870fb969f4="ginipoika"]Loistava ilta ja viihdyttävin peli aikoihin! Haluan syleillä Kappea, haluan saada lapsen Pertotin kanssa. Loistava puolustustaistelu lopussa.
![]()
![]()
![]()
![]()
En nyt jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta pääsin stadionille vasta 72. minuutilla. Lipunmyyntisähläyksen takia jäi näkemättä Onen pilkku ja Kikon punainen, kaikkien maalien lisäksi tietysti.
Voitolle silti [/quote:870fb969f4]
Tuota lipunmyyntimogailua tuntuu olevan yhdellä sun toisella paikkakunnalla..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:5e945654b2="Leif Erikson"][quote:5e945654b2="ginipoika"]Loistava ilta ja viihdyttävin peli aikoihin! Haluan syleillä Kappea, haluan saada lapsen Pertotin kanssa. Loistava puolustustaistelu lopussa.
![]()
![]()
![]()
![]()
En nyt jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta pääsin stadionille vasta 72. minuutilla. Lipunmyyntisähläyksen takia jäi näkemättä Onen pilkku ja Kikon punainen, kaikkien maalien lisäksi tietysti.
Voitolle silti [/quote:5e945654b2]
Tuota lipunmyyntimogailua tuntuu olevan yhdellä sun toisella paikkakunnalla..[/quote:5e945654b2]Välitön EOM-epäily
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:e48189f8fe="ginipoika"]Loistava ilta ja viihdyttävin peli aikoihin! Haluan syleillä Kappea, haluan saada lapsen Pertotin kanssa. Loistava puolustustaistelu lopussa.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voitolle silti [/quote:e48189f8fe]
Oho, mitä tapahtui?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:8da9a96e09="Leif Erikson"][quote:8da9a96e09="ginipoika"]Loistava ilta ja viihdyttävin peli aikoihin! Haluan syleillä Kappea, haluan saada lapsen Pertotin kanssa. Loistava puolustustaistelu lopussa.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voitolle silti [/quote:8da9a96e09]
Oho, mitä tapahtui?[/quote:8da9a96e09]
Noh, ei sen kummempaa. Tulin paikalle kesken toisen puoliajan "pakollisten menojeni" jälkeen. Juoksin Kerttulin suunnalta suoraan Olympiakatsomon portille, jossa näytti kaikki lippuluukut olevan jo kiinni. Pelikello näytti 67 minuuttia.
Kävelin avonaisesta portista sisään ja oisin päässyt livahtamaan ilmaiseksi sisään, mutta sitten tyhmyyttäni/vastuuntuntoani pysähdyin kysäisemään laumalta liivitätejä, että pääseekö jo ilmaiseksi sisään vai mitäs? Noh, ei kuulemma päässyt ja että pitää hakea Veritaksen puolelta lippu. Aloin tilittämään, että oon muutenkin juossu tänne myöhässä, että enkö vois mennä ilmaseks tai jos joku tädeistä myis mulle lipun nopeesti ni homma ois OK.
Sitten vaan askeleet ja takaisin hakemaan sitten lippua. Ei saanut enää lisenssilläkään alennusta, joten täys hinta piti maksaa. Tulin sitten uudestaan portista sisään, jossa ketään ei tuntunut kiinnostavan penetroitumiseni. Käännyin taaksepäin että "haluisko joku nyt sitten tän lipun?" Sitten kauhea säätö, ja huomasivat että eihän se viivankoodinlukija enää siinä vaiheessa matsia ollut käytössä. Sit joku kukkahattu repi siitä mun lipusta kannan ja pääsin sisälle. Samalla kuulutettiin ottelun yleisömäärä.
Tämän 5 minuutin sähläyksen takia missasin tosiaan Lehtosen hylätyn maalin, Onen pilkun (69. min) ja Kikon ulosajon (71. min). Ja myös Jallun käsivirhe jäi juuri näkemättä.
"A repo man's always intense"
[quote:216537dc4b="ginipoika"][quote:216537dc4b="Leif Erikson"][quote:216537dc4b="ginipoika"]Loistava ilta ja viihdyttävin peli aikoihin! Haluan syleillä Kappea, haluan saada lapsen Pertotin kanssa. Loistava puolustustaistelu lopussa.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voitolle silti [/quote:216537dc4b]
Oho, mitä tapahtui?[/quote:216537dc4b]
Noh, ei sen kummempaa. Tulin paikalle kesken toisen puoliajan "pakollisten menojeni" jälkeen. Juoksin Kerttulin suunnalta suoraan Olympiakatsomon portille, jossa näytti kaikki lippuluukut olevan jo kiinni. Pelikello näytti 67 minuuttia.
Kävelin avonaisesta portista sisään ja oisin päässyt livahtamaan ilmaiseksi sisään, mutta sitten tyhmyyttäni/vastuuntuntoani pysähdyin kysäisemään laumalta liivitätejä, että pääseekö jo ilmaiseksi sisään vai mitäs? Noh, ei kuulemma päässyt ja että pitää hakea Veritaksen puolelta lippu. Aloin tilittämään, että oon muutenkin juossu tänne myöhässä, että enkö vois mennä ilmaseks tai jos joku tädeistä myis mulle lipun nopeesti ni homma ois OK.
Sitten vaan askeleet ja takaisin hakemaan sitten lippua. Ei saanut enää lisenssilläkään alennusta, joten täys hinta piti maksaa. Tulin sitten uudestaan portista sisään, jossa ketään ei tuntunut kiinnostavan penetroitumiseni. Käännyin taaksepäin että "haluisko joku nyt sitten tän lipun?" Sitten kauhea säätö, ja huomasivat että eihän se viivankoodinlukija enää siinä vaiheessa matsia ollut käytössä. Sit joku kukkahattu repi siitä mun lipusta kannan ja pääsin sisälle. Samalla kuulutettiin ottelun yleisömäärä.
Tämän 5 minuutin sähläyksen takia missasin tosiaan Lehtosen hylätyn maalin, Onen pilkun (69. min) ja Kikon ulosajon (71. min). Ja myös Jallun käsivirhe jäi juuri näkemättä. [/quote:216537dc4b]
Tosin Jallun käsivirhe jäi minultakin näkemättä, vaikka sentään olin paikalla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joo se siitä Furuholmin kaudesta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kyllä pitää olla kaverilla paska tuuri. Nyt kun viimeistelykin oli viimein kohdallaan. Riplaillahan se on aina osannu, muttei viimeistellä. Toivottavasti Inter saa kärkitilanteen edes siedettävään tolaan. Sen verran yllätyksenä Furuholmin vire lienee tullut, että ennen kauden alkua on varmasti pohdittu toisenlaisiakin hyökkäysmalleja. Miksei nämä jutut ikinä tapahdu mulkkujengien mulkkuhyökkääjille?
Ei toki kuulu tähän topikkiin, mutta vähän sama asia Tarvajärven kanssa Hollannissa silleen, että pelit luistaneet komeasti ja maaleja tuli melkein joka pelissä, ja sit menee olkapää eikä pääse maajoukkuepeleihin ja missaa pari vikaa peliä kaudesta. Eli painuu unohduksiin taas ennen seuraavaa kautta. Toivottavasti nyt ei.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Valakarin kausi on myös todennäköisesti ohi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Valakarin kausi on myös todennäköisesti ohi.
"Valakari on poissa polvivammansa kanssa toukokuun otteluista, mutta palaa kentille EM-kisatauon jälkeen"
lähde: fc.tps.fi
Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään? -artemispäm.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään? -artemispäm.
[quote:186dff32ce="shanks"]
Ei kiinnosta.[/quote:186dff32ce]Eihän tonne kukaan fanittamaan olekaan menossa, vaan toivomaan molempien epäonnistumista, jotta voidaan taas arvostella liigan surkeaa tasoa -artemispäm
[quote:9039385ac8="hrmunoita"]Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään? -artemispäm.
[quote:9039385ac8="shanks"]
Ei kiinnosta.[/quote:9039385ac8]
Eihän tonne kukaan fanittamaan olekaan menossa, vaan toivomaan molempien epäonnistumista, jotta voidaan taas arvostella liigan surkeaa tasoa -artemispäm[/quote:9039385ac8]
Jean-Babtisten vaikutusta. Yrittää tasapäistää kaiken suomifutiksen, jotta kaikki siirtyisivät seuraamaan kotoisen käpysarjan sijaan kunnon hispaanohipsuttelua.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:55b598d857="Jean-Babtiste"][quote:55b598d857="hrmunoita"]Mulla on 2 ylimääräistä lippua tohon HJK - TamUun, kiinnostaisko ketään? -artemispäm.
[quote:55b598d857="shanks"]
Ei kiinnosta.[/quote:55b598d857]
Eihän tonne kukaan fanittamaan olekaan menossa, vaan toivomaan molempien epäonnistumista, jotta voidaan taas arvostella liigan surkeaa tasoa -artemispäm[/quote:55b598d857]
Jean-Babtisten vaikutusta. Yrittää tasapäistää kaiken suomifutiksen, jotta kaikki siirtyisivät seuraamaan kotoisen käpysarjan sijaan kunnon hispaanohipsuttelua.[/quote:55b598d857]Valehtelematta väitän, että UK:n liimatukkamatseilla on ollut tervehdyttävä vaikutus Suomen potkupallokulttuurille, sekä kentällä että fanikatsomoissa.
Enää yksi lippy jöjkellöö.
[quote:632e5403d3="ginipoika"]Valakarin kausi on myös todennäköisesti ohi.
"Valakari on poissa polvivammansa kanssa toukokuun otteluista, mutta palaa kentille EM-kisatauon jälkeen"
lähde: fc.tps.fi[/quote:632e5403d3]
Hyvä näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
FIFA kuulemma myös lupaa ratkaista Hamzan pelilupa-asian tällä viikolla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ilmaislippukulttuurille tanakka
Ilmaislippukulttuurille tanakka
Niin, nappulat valtaavat olympiakatsomon sunnuntaina.
Vai olix tää joku yleisempi juttu?
[quote:ed5dffe7a2="lejoncio"]Ilmaislippukulttuurille tanakka
[/quote:ed5dffe7a2]
Tulet siis Veritaksen ökykatsomoon?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:a1c54c9b1e="Leif Erikson"][quote:a1c54c9b1e="lejoncio"]Ilmaislippukulttuurille tanakka
[/quote:a1c54c9b1e]
Tulet siis Veritaksen ökykatsomoon? [/quote:a1c54c9b1e]
Pakko se on. Kallis lippu ja muovinen tunnelma.
Lippu ostettu jo verkkokaupasta.
Haka
Perkele! Kiihkee matsi kyl Veritaksella, vieläkin täpinöissäni tosta. Klubi saa kiittää pisteestä Interin löysää viimeistelyä ja Wallenia, joka nappas paitsi Ojalan lussun pilkun, myös kaksi puolittaista läpiajoa ja olikohan Mäkitalon helkkarinmoisen yläkulmaa kohti kiertäneen vedon. Ihan lopussa Turunen vielä aikaili varmalta näyttäneen maalipaikan puolustajan jalkoihin.
Katsomossa Veritaksen kahteen kulmaan linnoittautuneet stadilaiset vei kyllä voiton, ei voi mitään. Turkulaisten maineen pelasti Go West -sävelellä kulkeneen "Poltetaan Turku uudelleen"-veisun keskeyttänyt äijä, joka rääkäisi just vaihtokopin takaa "JAA POLTETAAN MURSU UUDELLEEN VAI?!" Laulut loppu ja tästä noin kymmenen sekuntia Purje niittas tasoituksen
Vaikka vähän jäi kismittään ettei voittoa tullut, niin toisen jakson esitys oli sen verran hyvä, että eiköhän tässä brömistellä ilman tappiota EM-taukoon asti, vai mitä?!
Mutta Haka, mitä vittua?!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Turkulaisten maineen pelasti Go West -sävelellä kulkeneen "Poltetaan Turku uudelleen"-veisun keskeyttänyt äijä, joka rääkäisi just vaihtokopin takaa "JAA POLTETAAN MURSU UUDELLEEN VAI?!" Laulut loppu ja tästä noin kymmenen sekuntia Purje niittas tasoituksen
Varikset komentavat
Loukkaantumisille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Furkka on kolme kuukautta sivussa. Yhdeksääkin väläyteltiin aluksi, onneks ei nyt sit kuitenkaan tuollaista. Correia ja Sanevuori on vaihtoehdot kärkeen nytte, tänään erityisesti jälkimmäinen oli ihan jöösh.
Vaikka matsi oli helvetin hyvä, niin pakko pistää vielä yleisömäärälle ja haudanhiljaisuudelle Sakilaiset olympiakatsomossa ja forza pääkatsomossa piti kyl komeeta meteliä, ultraboyzien laulut ei sieltä nurkasta oikein kuulunu mihinkään, höh.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
tamulle
zicolle
tu miten aneemista tuo pelaaminen oli. lahti ansaitsi voittonsa aivan täysin
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Olikohan Hakalta kuinka moni kieltäytynyt pelaamasta? Aika mielenkiintoisia numeroita eikä edes Goffin maalilla.
Yleisömäärille kyllä ihan käsittämättömän suurta :center:
Haistakaa suomalaiset vittu!
[quote:7c03f8e54f]Viisi minuuttia myöhemmin turkulaisten puolustus ei enää kestänyt. Ilari Äijälä antoi kulmapotkun ja Heikki Pulkkinen jatkoi pallon kohti maalia. Saku Puhakainen pääsi sen verran touhuamaan maassa maatessaan, että sai tökättyä pallon takaisin Pulkkiselle. Tämä laukoi pallon voimalla verkkoon.[/quote:7c03f8e54f]
Mahtavaa
Loukkaantumisille
![]()
Vittu mitä paskaa. Ei oo reilua. Nyt sitten Sarajärvikin loppukauden sivussa akillesjännevamman takia. Näiden lisäksi kun puuttuu Cleaver, Valakari, Ääritalo ja Kiko sunnuntaina, niin ahistaa jo valmiiksi...