You are not logged in.
Silloin ostetaan mp3-soitin
Asiakirjoittajien aatelia alusta asti.
Korvalappustereoiden rikkimeneminen on yksi elämän traagisimmista asioista. Itse olen onnistunut hajottamaan kahdet tässä parin vuoden sisällä. Mp3-soitinta en aio ostaa. Nyt mulla on uudet korvalappustereot, mutta ne ei hyväksy läheskään kaikkia pattereita sisäänsä jostain syystä. Surullista on myös se, että ehdin elää ilman soitinta niin pitkään, että olen oppinut olemaan koulumatkat ilman musiikkia, enkä nykyään muista läheskään aina ottaa soitinta mukaan.
Ja kun mp3-soitin (tai Ogg Vorbis -soitin käytännössä) menee ulkomaanmatkalla rikki, soitetaan vakuutusyhtiöön ja ostetaan uusi ja hienompi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
pitäs keksiä miten saa ipod minin akkuun lisää eloa
tai uuden akun
onhan noita kuvitettuja ohjesivuja netti pullollaan, mutta ois kiva tietää jonkun ihmisen kokemus uuden akun ostosta ja asennuksesta ipodiin... anyone?
splölö
tätä on jo odotettukin...kuka perustaa ensimmäisen iPOD-kaatopaikan? rakennetaanko iraniin sodan jälkeen kadut käytetyistä iPODeista? eteenpäinmenoa...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tuollaiset kiinteät akut on kyllä typerin idea ikinä... niiden vanhempien mallien korjaus kun on kuulemma kalliimpaa kuin ostaa uusi ipod
bono voisi ottaa projektiksi tuon kaatopaikan