You are not logged in.
[quote:e0f015b9db="hrmunoita"][quote:e0f015b9db="TWISTED BITCH"]välillä mietin olisko tää oikeesti paras räppilevy ikinä, eli siis parempi ku nation of millions, enpä kuule tiijä mut lähellä ollaan
On toi nyt kyllä ainakin reilusti parempi levy kuin Nation of Millions..[/quote:e0f015b9db]
Eri. Nyt ja aina.[/quote:e0f015b9db]
Vittu sä oot perseestä 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:aea6aff64a="Bricolage"][quote:aea6aff64a="hrmunoita"][quote:aea6aff64a="TWISTED BITCH"]välillä mietin olisko tää oikeesti paras räppilevy ikinä, eli siis parempi ku nation of millions, enpä kuule tiijä mut lähellä ollaan
On toi nyt kyllä ainakin reilusti parempi levy kuin Nation of Millions..[/quote:aea6aff64a]
Eri. Nyt ja aina.[/quote:aea6aff64a]
Vittu sä oot perseestä
[/quote:aea6aff64a]
Mä oon lukinnu hippityttöjä kellariini, jos et käyttäydy niin ne ei saa ollenkaan ituja huomenna
Liquid Swords ja Ghostfacen Supreme Clientele ja Fishscale on tosin yhtä kovia kuin Nation of Millions.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:c133b88be1="hrmunoita"][quote:c133b88be1="Bricolage"][quote:c133b88be1="hrmunoita"][quote:c133b88be1="TWISTED BITCH"]välillä mietin olisko tää oikeesti paras räppilevy ikinä, eli siis parempi ku nation of millions, enpä kuule tiijä mut lähellä ollaan
On toi nyt kyllä ainakin reilusti parempi levy kuin Nation of Millions..[/quote:c133b88be1]
Eri. Nyt ja aina.[/quote:c133b88be1]
Vittu sä oot perseestä
[/quote:c133b88be1]
Mä oon lukinnu hippityttöjä kellariini, jos et käyttäydy niin ne ei saa ollenkaan ituja huomenna
Liquid Swords ja Ghostfacen Supreme Clientele ja Fishscale on tosin yhtä kovia kuin Nation of Millions.[/quote:c133b88be1]
Jos syö paljo ituja, ni pierettää 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:15100c975c="Bricolage"][quote:15100c975c="hrmunoita"][quote:15100c975c="Bricolage"][quote:15100c975c="hrmunoita"][quote:15100c975c="TWISTED BITCH"]välillä mietin olisko tää oikeesti paras räppilevy ikinä, eli siis parempi ku nation of millions, enpä kuule tiijä mut lähellä ollaan
On toi nyt kyllä ainakin reilusti parempi levy kuin Nation of Millions..[/quote:15100c975c]
Eri. Nyt ja aina.[/quote:15100c975c]
Vittu sä oot perseestä
[/quote:15100c975c]
Liquid Swords ja Ghostfacen Supreme Clientele ja Fishscale on tosin yhtä kovia kuin Nation of Millions.[/quote:15100c975c]
[/quote:15100c975c]Ja haisee pahimmalle!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

[quote:2940472e52="hrmunoita"][quote:2940472e52="Bricolage"][quote:2940472e52="hrmunoita"][quote:2940472e52="Bricolage"][quote:2940472e52="hrmunoita"][quote:2940472e52="TWISTED BITCH"]välillä mietin olisko tää oikeesti paras räppilevy ikinä, eli siis parempi ku nation of millions, enpä kuule tiijä mut lähellä ollaan
On toi nyt kyllä ainakin reilusti parempi levy kuin Nation of Millions..[/quote:2940472e52]
Eri. Nyt ja aina.[/quote:2940472e52]
Vittu sä oot perseestä
[/quote:2940472e52]
Liquid Swords ja Ghostfacen Supreme Clientele ja Fishscale on tosin yhtä kovia kuin Nation of Millions.[/quote:2940472e52]
[/quote:2940472e52]Ja haisee pahimmalle![/quote:2940472e52]
Vedäs pussillinen Fisherman's Friendiä joskus. Se haju tappaa kaikki tontut useamman Korvatunturin säteellä
:medicalemergency/zyklon-b:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:ebf1d894f4="Jean-Babtiste"][quote:ebf1d894f4="hrmunoita"][quote:ebf1d894f4="Bricolage"][quote:ebf1d894f4="hrmunoita"][quote:ebf1d894f4="Bricolage"][quote:ebf1d894f4="hrmunoita"][quote:ebf1d894f4="TWISTED BITCH"]välillä mietin olisko tää oikeesti paras räppilevy ikinä, eli siis parempi ku nation of millions, enpä kuule tiijä mut lähellä ollaan
On toi nyt kyllä ainakin reilusti parempi levy kuin Nation of Millions..[/quote:ebf1d894f4]
Eri. Nyt ja aina.[/quote:ebf1d894f4]
Vittu sä oot perseestä
[/quote:ebf1d894f4]
Liquid Swords ja Ghostfacen Supreme Clientele ja Fishscale on tosin yhtä kovia kuin Nation of Millions.[/quote:ebf1d894f4]
[/quote:ebf1d894f4]Ja haisee pahimmalle![/quote:ebf1d894f4]
Vedäs pussillinen Fisherman's Friendiä joskus. Se haju tappaa kaikki tontut useamman Korvatunturin säteellä
:medicalemergency/babylon zoo:[/quote:ebf1d894f4]
![]()

saplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasapl
aanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpur
muaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmua
asaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurm
uaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasa
plaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanp
rmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpur
muaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasapla
anpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaa
npurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurm
uaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpu
rmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmu
aasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanp
urmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmua
asaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasa
laanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaan
purmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmu
aasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpur
muaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaa
saplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasapla
anpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasapla
anpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurm
uaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmu
aasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmua
asaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasa
plaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaasaplaanpurmuaa

Rumpu se vaan porskuttaa.
Tuntuu että tätä levyä tulee kuunneltua 5-6 kertaa viikossa ja aina tähän aikaan yöstä.
Hercules & Love Affair. Ei tää kyl oikein. Blind alkoi alkuepäilyksen jälkeen kyllä viehättää, mutta muu levy pelaa vähe tülsä peli. Katotaan nyt josko tää vielä rakkaudeksi muuttuisi, mutta ei kyllä odotukset ainakaan lunastuneet. Antonya ei käytetä läheskään tarpeeksi, vaikka mies on vissiin jopa bändin jäsen ja biisimatsku on DFA-julkaisuksi aika hanurista.
Tero saatana, s'olet gay!
Wild Beasts: Limbo, Panto. Vähän hämmentävä kyllä.
[quote:c54bcd72ca="tigrushka"]
tätä taas
[/quote:c54bcd72ca]
ja taas...
Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

This must be what jail / I will scratch
Tompalta ja Lauralta saatu Bonus CD 4, joka sisältääkin yllättäen nihilististä sludgea, doomia ja metallia ![]()
Teiän kortti oli muuten ihna paras 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Dizzee soi. Kohta virittelen tropicaliaa.

Uutta Lau Nauta kuuntelen
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kannelle ![]()

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kannelle
kaverin maalaama, näin ekaa kertaa joillain jatkoilla ku oli vielä maali kuivumassa 
The Radio Dept. - We Would Fall Against The Tide
bzort glorf bööth

This must be what jail / I will scratch
Ennio Morricone - Happy Blues