You are not logged in.
Koska hoppiraati? Voiko keskellä viikkoa aloittaa vai odotetaanko ensi viikon alkua?
[quote:88cb8c105f="leposi"]Ja sit seuraavalla viikolla kuluneen vuoden paras biisi -raati?!
[/quote:88cb8c105f]
Toihan vois olla ihan hyvä idea. Mut alotetaa vaikka sillä hoppiraadilla ens viikolla, niin saadaa taas raadot jollain tapaa pyörimään.
Voisko joskus lähiaikoina olla ihan vaan tavallinen raati ilman teemaa? Tekis mieli pistää erinäisiä biisejä jotka ovat liian tavallisia sopiakseen teemaraateihin.
No niin kai minäkin sitten!
No samapa tuo tietysti kun kovin osallitujainnostus näyttää noiden teemojen takia (?) hävinneen..
Ei tullu edes teematonta raatia orkl.
Joku ehdotti joskus rakkausraatia jota seuraisi luonnollisesti seuraavalla viikolla viharaati.
'Viime vuoden paras kappale' -raati isolla osallistujamäärällä olis kans ihan kiva. Tai kokonaan teematonkin, mikäs jottei.
Älä päästä painiks sitä
noo, voihan sitä tietysti pitää pikkasen taukoa tässä.. mut tosiaan toi viime vuoden paras kipale raati kyllä jossain vaihees pidetään.
Huomenna perusraati?
Joo, laitetaan raati käyntiin, ehdokas on pyörinyt mielessä jo ainakin viikon.
Joo, sama. Piisi on ollut valittuna jo pitkään.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Seuraavaksi vaikka se "Vuoden 2005 paras piisi" -raati?
Jepp.
Sopii, mutta voisikos valita edes topvitosesta... menee muuten liian ennalta-arvattavaksi ehkä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tuohon raatiin minäkin voisin taas pitkästä aikaa osallistua. Ja top5:stä voisi olla ihan hyvä idea. Tai mistäpä sitä toisaalta kukaan tietää koska olen mennyt mielipiteeni vaihtamaan
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tulipa mieleen kun tässä jälkeenpäin rupesin ettimään oikeita tietoja kaikille näille renamed_turskatapna -raatibiiseille, että sisällytettäis jatkossa tuloslistaan aina myös se tiedostonnimi.
I love you and dream about the Führer
Viimeisimpien raatojen ajankohdat ovat olleet itselleni aika hankalia. No, ovatpahan muutkin saaneet voittomahiksia välillä.
This must be what jail / I will scratch
2005 raato ei ollut sucksee, joten mites olisi seuraavaksi ihan epäteemaraato ensiviikolla?
2005 raato ei ollut sucksee, joten mites olisi seuraavaksi ihan epäteemaraato ensiviikolla?
Olen edelleenkin sitä mieltä, että tuollainen pitää tehdä heti tammikuussa eikä enää. Täksi en osallistunut ensimmäiseen raatiini ikinä. pah.
Levyraadille
Olen mukana jos raati saadaan pystyyn
smaa
Tekisi mieli pitkästä aikaa pitää raati, mutta tuleeko kukaan muu mukaan?
Kyllä mä voisin, mutta joululauluraatikin kiinnostaisi.
Tai ehkä joku muuten vaan outoilu-raati.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tämä viikko on harvinaisen epäsopiva ajankohta.
This must be what jail / I will scratch
[quote:bf5f0f47ca="anzut"]Tekisi mieli pitkästä aikaa pitää raati, mutta tuleeko kukaan muu mukaan?
Tämä viikko on harvinaisen epäsopiva ajankohta.[/quote:bf5f0f47ca]
Miks? Ensi viikko on mulle mahdoton, tämä voinee onnistua vaikka on työ- ja muita kiireitä.