1. Index
  2. » Sporttila
  3. » ou

#481 08.05.2008 16:57

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Re: ou

turston wrote:

[quote:147d8711b3="stratum"]Lähteeks ketään tänään Tapiolaan. Itse olen menossa. icon_cool

Vähän kyllä kiinnostais nähdä Zeddy ekaa kertaa.[/quote:147d8711b3]
No tuuppa kuule. Oon ite menossa pyörällä.

#482 08.05.2008 20:25

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005

Ens maanantaina Lahessa sitten todellinen kärkikamppailu.  icon_cool

#483 08.05.2008 20:40

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Website

Lahen sarjapaikka on hiljallleen varmistettu  peuk

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

#484 08.05.2008 20:51

rhinestone cowboy
Member
Registered: 11.07.2005

Sarajärvi ratkaisee!

ed.
Haastattelusta vielä Saralle peuk  Hieno mies!

Vili Savolainen center

#485 08.05.2008 21:13

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

shanks wrote:

Ens maanantaina Lahessa sitten todellinen kärkikamppailu.  icon_cool

rokrok

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#486 08.05.2008 21:24

stratum
not tupi
Registered: 20.06.2005
Website

Ei noussut kovin korkeatasoiseksi Honka-RoPS. RoPS pelasi varsin iloisesti ajoittain ensimmäisellä puoliajalla, pelin parhaat maalipaikat oli Hongalla. RoPS-pulustus pelasi kuitenkin yllättävän ja ilahduttavan varmasti.

Istuin vahingossa melkein Hongan kannattajaryhmän vieressä. Vittu ne laulut oli ankeita. Tai no kaikilla jengeillä ne tuntuu olevan yhtä ankeita. Paitsi RoPS:n pienen porukan en ainakaan tänään kuullut laulavan mistään kunniasta ja sinivalkosydämestä...

#487 08.05.2008 23:15

Leif Erikson
Member
From: Tku
Registered: 14.06.2005

[quote:567ee9f7cb="rhinestone cowboy"]Sarajärvi ratkaisee!

ed.

Vili Savolainen center[/quote:567ee9f7cb]

Kyllä. peuk Ja vittupää-Savolaiselle kuale

Ilman tuota maaliakin Sarajärvi oli Tepsin paras pelaaja, pieni miinus toki TamU:n maalista. Nyt pitää vaan toivoa, että tuo Valakarin polvivamma ei ole vakava. icon_sad

Eikä taaskaan futismatsi kiinnostanut tamperelaisia. tongue

"A repo man's always intense"

#488 08.05.2008 23:25

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

[quote:f1431a81fa="Leif Erikson"][quote:f1431a81fa="rhinestone cowboy"]Sarajärvi ratkaisee!

ed.

Vili Savolainen center[/quote:f1431a81fa]

Ilman tuota maaliakin Sarajärvi oli Tepsin paras pelaaja, pieni miinus toki TamU:n maalista. Nyt pitää vaan toivoa, että tuo Valakarin polvivamma ei ole vakava. icon_sad

Eikä taaskaan futismatsi kiinnostanut tamperelaisia. tongue[/quote:f1431a81fa]

Sarajärven maalille toki kaikki maailman boardien peukut. Vilille (sic!) sen sijaan voisin toivoa keväistä retkeä muilutuspakussa.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#489 08.05.2008 23:29

ginimies

Keskikentän tilanne on kyllä surullinen, jos Valakarin jalka on paskana. Libérez Hamza!  mad

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#490 08.05.2008 23:47

ginimies

[quote:3762a6cbcc="Leif Erikson"]
Eikä taaskaan futismatsi kiinnostanut tamperelaisia. tongue[/quote:3762a6cbcc]

3956 on kyllä säälittävä lukema.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#491 08.05.2008 23:57

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Website

Vepsun maalit, missä pelaa  confused_new

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#492 09.05.2008 00:57

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Mypalla alkaa selkeesti kulkea:

[quote:71576a7de4]Ilari Äijälän kulmapotkusta Tarmo Neemelo jatkoi pallon maalille jossa Saku Puhakainen veti polkupyöräpotkun...[/quote:71576a7de4]

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#493 09.05.2008 05:52

Aina hymyile, älä lymyile
Member
Registered: 17.04.2008

[quote:a55a99abc2="ginipoika"][quote:a55a99abc2="Leif Erikson"]
Eikä taaskaan futismatsi kiinnostanut tamperelaisia. tongue[/quote:a55a99abc2]

3956 on kyllä säälittävä lukema.[/quote:a55a99abc2]
On kyllä pirun nopeasti kuollut Tampereen futisbuumi, jos tuo on todellinen luku. Ottaen huomioon otteluparin ja alkukauden hypen, tuon lukeman tulisi olla lähes kaksinkertainen.

#494 09.05.2008 09:00

aqzu
herra tarkastaja
Website

Joo, muoviseuran kausikorttilaisena kommentoin eilistä ottelua katsomon näkökulmasta:
- alle neljä tuhatta TPS:ää vastaan ON TODELLA huono lukema, eikä varmasti lähellekään sitä mitä seura itse odotti. Tämä kaupunki on lätkää, hengittää lätkää, seuraa lätkäjätkiä ja kiimailee lätkäkisoja. Siksi pilvet taivaalla ja tappioita joukkueilla ekoista peleistä aiheuttivat sen että normijuntti jäi kotiin eilen. Niin typerältä kuin kuulostaakin, niin aurinkoinen sää, +10 astetta eilisestä, molemmille joukkueille voitot ekoista otteluista -> yleisömäärä olisi ollut gloorihanttereiden takia 7000-8000.
Tässä kaupungissa vaan ei ole sellaista futiskulttuuria mitä esim Turussa ja muissa hienommissa futiskaupungeissa. Myös porvarillinen paikallislehtemme vopite hasittaa näissä jutuissa, paskat urheilutoimittajat kiimailevat vieläkin jollain Raipen (ärrä tamperelaisen kaameasti lausuttuna..) erkan värillä vuodelta kirves ja vasara.

- vastuuta kaikelle yleisökadolle laitan myös seuran piikkiin - Ratina vetää 17000, mutta stadionin palvelut ja jonotukset muuttuvat puuroksi jo 4000 ihmisen saapuessa paikalle. Eihän se pertti peruslätkäjanari halua tulla katsomoon jos ei sinne pääse tasan sillä minuutilla tai jos väljähtynyt kalja loppuu anniskelualueelta (hakamettässä on kuitenkin ravintolaa toisensa perään eikä siellä edes sada katsomossa..). Organisaation pitäisi näyttää siltä että 4000 on todella pieni lukema, eikä niin että 4000 antaa sen tunnelman että koko stadion olisi täynä kun kaikki jonot ovat niin pitkät.

- Vili Savolainen on ihan paskaa. Juskan ja Wissin jättämä aukko on osoittautunut pelätyn kokoiseksi ja niinpä hyökkäysten avaus ja tilanteiden seivailu oli taas eilen ikiraataja Pohjalla, joka olisi parempi siinä keskikentän ylhäällä jakamassa paikkoja. Iiro Aalto vakuutti, kerrankin ei tarvinnut vasenta laitaa niiin paljon pelätä kuin yleensä. Daniel myös oli positiivinen näky kuten myös Tomi Petrescun paluu kentälle (tälle isolle paluulle minä ja kaksi muuta koko katsomossa annoimme standing avationit - kulttuuri missä pelaa...) ottelun lopussa.

- TPS ei vakuuttanut, mutta ilmeisen loukkaantuneita ovat hekin nykyisellään. Propsit vielä TPS:n kannattajien laululle, stadion raikasi kun paikalliset sinikaartilaiset ja teepeeäs-jantterit lauloivat kilpaa.

Päätän raporttini Ratinan betonimyökyn vierestä tähän todeten stadionin olevan kyllä kaamean huono paikka futispeleille. Varmasti kunnon tiivis stadion toisi ne normifanit katsomoon, kyllähän Tammela vedettiin aikana täyteen (5500) lähes joka otteluun.

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

#495 09.05.2008 13:43

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

[quote:855ab8a636="Aina hymyile, älä lymyile"][quote:855ab8a636="ginipoika"][quote:855ab8a636="Leif Erikson"]
Eikä taaskaan futismatsi kiinnostanut tamperelaisia. tongue[/quote:855ab8a636]

3956 on kyllä säälittävä lukema.[/quote:855ab8a636]
On kyllä pirun nopeasti kuollut Tampereen futisbuumi, jos tuo on todellinen luku. Ottaen huomioon otteluparin ja alkukauden hypen, tuon lukeman tulisi olla lähes kaksinkertainen.[/quote:855ab8a636]

KOKO SUOMEN YLPEYS

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#496 09.05.2008 13:47

shanks
Banned

Yleisömäärät ainoa mittari?

#497 09.05.2008 13:52

Joe Caligula
Member

ginipoika wrote:

[quote:035f73a8da="Leif Erikson"][quote:035f73a8da="rhinestone cowboy"]Sarajärvi ratkaisee!

ed.

Vili Savolainen center[/quote:035f73a8da]

Eikä taaskaan futismatsi kiinnostanut tamperelaisia. tongue[/quote:035f73a8da]

Katoin just tän matsin telkkarista; ja ei kyllä hirveätä kiimaa aiheuttanut. Suh bashaa peliä molemmilta, mutta hyvä tulos.. Muille suurseuroille!

Pelaajista jäi positiivisesti mieleen just toi Sarajärvi ja paluun kotimaan kentille tehnyt ruskettunut Iiro Aalto..

Pertot näytti olevan ihan hukassa ja voi vittu tota Vili Savolaista..

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

#498 09.05.2008 13:53

Joe Caligula
Member

shanks wrote:

Yleisömäärät ainoa mittari?

Totta vitussa!!!

#499 09.05.2008 14:27

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Tamperelaisten itkuraivareille aina peuk

Ja makkarat toki ainoa mittari icon_wink

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#500 09.05.2008 14:44

tapna
Member
Registered: 02.03.2006

shanks wrote:

[quote:a3a965e9fa="Jean-Babtiste"]Ja makkarat toki ainoa mittari icon_wink

Tää on muuten totta.. Lahessa oli tullu jotai Sibyllan upouusia pytinkejä josta sai kallista kaljaa, limukkaa, popkornia ja hot dogeja mut missä perinteiset kisamakkarat vittu! mad[/quote:a3a965e9fa]

Homot center

#501 09.05.2008 15:27

Member

Kunnon mokakausi rakentavana keskikenttänä ainakin palauttaa Vilin ruotuun. Vielä on aikaa ruveta toppariksi, mihin parhaiten soveltuisi. Ja kyllähän tuo yleisömäärä on yksi vahvimmista mittareista, se kertoo kuitenkin karua kieltään seuran kiinnostuksesta. Lahden tonnikolmetsadat antavat ymmärtää, ettei konkurssikypsä seura kiinnosta kuin shanksia ja muutamaa samanhenkistä junttia. Ei se kannattajakulttuuri ollut tosin turussakaan mitenkään selkärankaan juurtunutta, kun (muistaakseni viime kaudella) samanaikainen kiekkopeli puolitti derbyn yleisömäärän.

Elättelen pieniä toiveita, että Antin kanssa seksikkääseen lentoon noussut Klubi vetäisi tällä kaudella useamman 8000+ katsojan matsit. Täysi finski HJK-Honka-pelissä toissa kaudella oli sykähdyttävä kokemus.

#502 09.05.2008 15:42

Joe Caligula
Member

shanks wrote:

[quote:754ef96e3d="Jean-Babtiste"]Ja makkarat toki ainoa mittari icon_wink

Tää on muuten totta.. Lahessa oli tullu jotai Sibyllan upouusia pytinkejä josta sai kallista kaljaa, limukkaa, popkornia ja hot dogeja mut missä perinteiset kisamakkarat vittu! mad[/quote:754ef96e3d]

Fuck Sybylla!!! On se nyt vittu kun ei saa slerssia ja esmes kuumaa mehua  angry

#503 09.05.2008 15:50

Joe Caligula
Member

[quote:53302e1594="Jean-Babtiste"]Tamperelaisten itkuraivareille aina peuk

Ja makkarat toki ainoa mittari icon_wink[/quote:53302e1594]

Itkuraivarit ainoa mittari!

#504 09.05.2008 16:20

aqzu
herra tarkastaja
Website

Noh noh, itkuraivarit ja itkuraivarit.
Tulee jännittävä liigakesä peuk

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

#505 09.05.2008 17:31

Member

On kyllä ollut mieletön alku kaudelle, mennyt yli kaikkien odotusteni. Töpsi ja TamU eivät tanssikaan käsi kädessä kohti kultaa ja glooriaa, vaan kummatkin ovat ajautuneet jo tässä vaiheessa takaa-ajajiksi. Hongan romahdus on aikataulussa, vaikka kauden avauspeli saikin jotkut huutamaan "pois alta vittupäät, täältä tulee Hermanni Vuorinen ja 25 maalia". Klubilta vielä puuttuu se kärkijengin kohtaaminen, joskin voitto Maarianhaminasta oli jo selkeää vaihtelua edelliskausiin. Interillä on jo tässä vaiheessa kautta pari komeaa sulkaa hatussa. KooTeePee ja KuPsi ovat odotetusti virittäytyneet jo hyvissä ajoin putoamiskamppailuun. Lahden yhdeksän pistettä oli odotettavissa, miten huonolla pelillä se tuli, on valitettavaa. Ehdoton romahtaja Hongan ohella.

Minkäslaiset makkaratilanteet teidän veikkausliigapaikkakunnilla on?
Finnair Stadiumin tilanne Sibyllan jääkylmien nakkien ja 5,50 euron lihiksineen on yksi vitun iso vitsi ja ehdotonta pohjasakkaa. Tulee ikävä OLSsin ja KäPan maittavia euron makkaroita. Myös selvästi nostettu hinta perusmakkaran kohdalla nakertaa tätä piakkoin unohdukseen joutuvaa perinnettä mad (2,5 euroa pyytävät ahneimmat). Ihan perseestä myös ostaa jotain saatanan kokista Finskillä, kun Hjalliksen tuulitunneli kaipaisi juurikin lämmintä virvoketta.

#506 09.05.2008 17:46

Joe Caligula
Member

[quote:11679cee4a="Aina hymyile, älä lymyile"]On kyllä ollut mieletön alku kaudelle, mennyt yli kaikkien odotusteni. Töpsi ja TamU eivät tanssikaan käsi kädessä kohti kultaa ja glooriaa, vaan kummatkin ovat ajautuneet jo tässä vaiheessa takaa-ajajiksi. Hongan romahdus on aikataulussa, vaikka kauden avauspeli saikin jotkut huutamaan "pois alta vittupäät, täältä tulee Hermanni Vuorinen ja 25 maalia". Klubilta vielä puuttuu se kärkijengin kohtaaminen, joskin voitto Maarianhaminasta oli jo selkeää vaihtelua edelliskausiin. Interillä on jo tässä vaiheessa kautta pari komeaa sulkaa hatussa. KooTeePee ja KuPsi ovat odotetusti virittäytyneet jo hyvissä ajoin putoamiskamppailuun. Lahden yhdeksän pistettä oli odotettavissa, miten huonolla pelillä se tuli, on valitettavaa. Ehdoton romahtaja Hongan ohella.

Finnair Stadiumin tilanne Sibyllan jääkylmien nakkien ja 5,50 euron lihiksineen on yksi vitun iso vitsi ja ehdotonta pohjasakkaa. Tulee ikävä OLSsin ja KäPan maittavia euron makkaroita. Myös selvästi nostettu hinta perusmakkaran kohdalla nakertaa tätä piakkoin unohdukseen joutuvaa perinnettä mad (2,5 euroa pyytävät ahneimmat). Ihan perseestä myös ostaa jotain saatanan kokista Finskillä, kun Hjalliksen tuulitunneli kaipaisi juurikin lämmintä virvoketta.[/quote:11679cee4a]

Hyvä analyysi. Ja olen Lahden ja Sibyllan suhteen erityisen samoilla linjoilla.

#507 09.05.2008 17:48

Joe Caligula
Member

[quote:a51ab30b67="Joe Caligula"][quote:a51ab30b67="Aina hymyile, älä lymyile"]On kyllä ollut mieletön alku kaudelle, mennyt yli kaikkien odotusteni. Töpsi ja TamU eivät tanssikaan käsi kädessä kohti kultaa ja glooriaa, vaan kummatkin ovat ajautuneet jo tässä vaiheessa takaa-ajajiksi. Hongan romahdus on aikataulussa, vaikka kauden avauspeli saikin jotkut huutamaan "pois alta vittupäät, täältä tulee Hermanni Vuorinen ja 25 maalia". Klubilta vielä puuttuu se kärkijengin kohtaaminen, joskin voitto Maarianhaminasta oli jo selkeää vaihtelua edelliskausiin. Interillä on jo tässä vaiheessa kautta pari komeaa sulkaa hatussa. KooTeePee ja KuPsi ovat odotetusti virittäytyneet jo hyvissä ajoin putoamiskamppailuun. Lahden yhdeksän pistettä oli odotettavissa, miten huonolla pelillä se tuli, on valitettavaa. Ehdoton romahtaja Hongan ohella.

Finnair Stadiumin tilanne Sibyllan jääkylmien nakkien ja 5,50 euron lihiksineen on yksi vitun iso vitsi ja ehdotonta pohjasakkaa. Tulee ikävä OLSsin ja KäPan maittavia euron makkaroita. Myös selvästi nostettu hinta perusmakkaran kohdalla nakertaa tätä piakkoin unohdukseen joutuvaa perinnettä mad (2,5 euroa pyytävät ahneimmat). Ihan perseestä myös ostaa jotain saatanan kokista Finskillä, kun Hjalliksen tuulitunneli kaipaisi juurikin lämmintä virvoketta.[/quote:a51ab30b67]

Hyvä analyysi. Ja olen Lahden ja Sibyllan suhteen erityisen samoilla linjoilla.[/quote:a51ab30b67]

Siis Lahin suhteen!

#508 09.05.2008 18:00

ginimies

Ääritalon käsi murtunut. Ei ole enää todellista. Laitapakkeja vaan keskikentälle.  frown2

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#509 09.05.2008 18:07

Joe Caligula
Member

ginipoika wrote:

Ääritalon käsi murtunut. Ei ole enää todellista. Laitapakkeja vaan keskikentälle.  frown2

Mutta mites se Valakarin Simppa??
Niin ja missä pelaa Hämäläisen Kappe?

#510 09.05.2008 18:10

ginimies

Joe Caligula wrote:

[quote:a25180a8a3="ginipoika"]Ääritalon käsi murtunut. Ei ole enää todellista. Laitapakkeja vaan keskikentälle.  frown2

Mutta mites se Valakarin Simppa??
Niin ja missä pelaa Hämäläisen Kappe?[/quote:a25180a8a3]

Simon jalassa ei kai ole mitään suurta vammaa, joten pelannee maanantaina. Hämäläisellä jotain pikkuvammaa.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

1. Index
  2. » Sporttila
  3. » ou

Board footer