You are not logged in.
What's Going On - Marvin Gay
Glassikko.
homo
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

This must be what jail / I will scratch
Wuhuu, tänkin olin jo ihan unohtanut! John Peel soitti, tykästyin. Mutta levyhjä en koskaan hankkinut. Yhessä biisissä oli sanoissa jotain puun takana piilottelemista. Peel kertoi myös, kuinka Nina oli esiintynyt Peelin kotitalon keittiössä. Sit ku oli käyny puhelin soimaan olkkarissa, niin Nina kävi tirskahtelemaan kesken biisin, ja tunnelma oli hämmentynyt mutta lämmin. 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Siivousmusaksi
![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hyvää röpöttelymusaa
eiq siis

On muuten edelleen TOI bulgaarilevy kuulematta
Seuraavaksi sit
Tosin eri kansilla

Captain Jack - The Mission

Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
The Walker Brothers - Love Her
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Eihän tota Captain Jacki kovin pitkään jaksanut.
Nyt kuuntelen
Bis - Social Dancing

The Walker Brothers - Love Her

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

Eihän tota Captain Jacki kovin pitkään jaksanut.
Jatkot homoepäilytopicissa

left right left, the military step

Menetetty peli
Apostoli - Nuku Mix 4 Before Bedtime
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Täydellinen kokoelma.
Nousuhumala ja Fun House
Oon jo viikon yrittäny miettiä että mikä ois tätä parempi levy, mut en ees tosissani ku eihän sellasta missää oo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Cromagnon - Orgasm
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Negative Reaction - Endofyourerror
Sent from my iPhone 16
Mireille Darc - Helicoptere
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nico - The Marble Index
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mitäs laskuhumalamusiikkia tämä muka on 
En tajuu myöskään.