You are not logged in.
[quote:5a40cd12c2="Pope"]Mä haluaisin leffakerhon, jossa katsottaisiin kaikki alkuaikojen John Hughes- klassikot. Ainakin Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty In Pink, Ferris Bueller's Day Off ja Some Kind Of Wonderful.
Meiltä löytyy hyllystä Sixteen Candles, Breakfast Club ja Weird Science. Ei kun kerho pystyyn![/quote:5a40cd12c2]
Tosta unohtu Planes, Trains & Automobiles
en ole kolmekybänen emoboy
Katoin muuten ton Some Kind of Wonderfulin tos yks päivä. Oli paljon parempi kuin muistinkaan.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Katoin muuten ton Some Kind of Wonderfulin tos yks päivä. Oli paljon parempi kuin muistinkaan.
Mä niin samaistuin teininä siihen Mary Stuart Mastersonin poikatyttö-Wattsiin :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:e180b1832b="kikikaikai"]Katoin muuten ton Some Kind of Wonderfulin tos yks päivä. Oli paljon parempi kuin muistinkaan.
Mä niin samaistuin teininä siihen Mary Stuart Mastersonin poikatyttö-Wattsiin :peuk:[/quote:e180b1832b]
Smaa.
eiq mitäs?
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Hyppään börjen varpaille
[quote:8a0789e054]IFUSCO ja elokuvakerho Arkadin esittävät torstaina 15.5. sarjan saamelaisia ja suomalais-ugrilaisia elokuvia, jotka kertovat valtakulttuurien varjossa olevien vähemmistökulttuurien vaikeuksista ja mahdollisuuksista.
Tapahtuma on osa Suomalais-ugrilaista IFUSCO XXIV konferenssia (14.5-18.5), jonka järjestävät Helsingin yliopiston ylioppilaskunta HYY, Sukukansojen ystävät ry sekä suomen kielen ja sen sukukielten opiskelijoiden ainejärjestö Siula ry yhteistyössä Helsingin yliopiston Suomalais-ugrilaisen laitoksen kanssa.
Elokuvat & ohjelma:
Kello 17.00
Amoc: Peili (Sápmi/Suomi 2007. 4 min.)
O: Mikkal Morottaja; T: Sogsakk; K: saame
Amoc räppää maailman ensimmäisellä inarinsaamenkielisellä musiikkivideolla.
Tiina Sanila Band: Uuh! (Sápmi/Finland 2007. 3 min.), 3
O: Mika Luovi; T: Tuupa Records Oy; K: koltansaame
TSB rokkaa maailman ensimmäisellä koltankielisellä musiikkivideolla.
Ima Aikio-Arianaickin: Kahden maan lapsi (Sápmi/Suomi 2007. 27 min.)
T: Ima Filbma- ja Sátneduodji; K: saame, kreoli; T: englanti, suomi
Ohjaajan kahdeksanvuotias poika Áilu elää kahden maailman tuntureiden ja tropiikin välillä. Saamelaisen mummonsa kanssa hän kalastelee, mauritiuslainen mummo perehdyttää häntä hindu-uskontoon. Kahta täysin erilaista maailmaa yhdistää kummankin suvun rakkaus poikaan.
Katja Gauriloff: Huuto tuuleen (Sápmi/Suomi 2007. 57 min.)
T: October Film Oy; K: saame, suomi; T: englanti, suomi
Kolttasaamelainen kulttuuri haluaisi perinteiseen tapaan tukeutua luontoon, mutta moderni yhteiskunta on tehnyt sen lähes mahdottomaksi. Dokumentti seuraa kolttien luottamusmies Veikko Feodoroffin ponnisteluja kulttuurin säilyttämiseksi ja lobbausmatkoja aina Brysseliin saakka. Löytyykö tunnelin päästä valoa?
Kello 19.00
Kirsikka Moring &Virke Lehtinen: Karhun kämmenellä (Suomi, 2004. 55 min.)
T: / Filmiryhmä Oy; K: suomi, venäjä
Suomensukuiset mansit Länsi-Siperiassa kamppailevat öljyn ja votkan puristuksessa kielensä ja kulttuurinsa katoamista vastaan. Vuosina 2000-2003 kuvattu dokumentti seuraa pienen, mansien pyhillä rituaalipaikoilla nuokkuvan Lombovozin kylän selviämistaistelua.
Anastasia Lapsui & Markku Lehmuskallio: Matka (Sápmi/Suomi 2007), 78
T: Giron filmi Oy; K: nenetsi;T: suomi
Nenetsielokuva kuvaa ihmiselämän kaaren aivan lapsesta vanhuuteen ja haudan lepoon. Elämä täällä on vain kuin vedessä kuun kuvajainen. Otat sen kämmenelle, kummeksut: onko sitä?
Aika: 15.5.2008, kello 17.00-21.00
Paikka: Andorra (Eerikinkatu 11)
Liput: 3 euroa
Järjestäjät pidättävät oikeuden muutoksiin.
Lisätietoja:
www.ifusco.info
www.arkadin.fi
Järjestäjät kiittävät: Samediggi /Liisa Holmberg, Anastasia Lapsui & Markku Lehmuskallio, Amoc, Castren-seura, Ima Filbma- ja Sátneduodji, Kalevala-seura, Kristiina Morning; October Film Oy, Saamelaisalueen koulutuskeskus, Tuupa Records
kari pirhonen
puh: 050 468 8713
email: karipirhonen@luukku.com
00710 Helsinki[/quote:8a0789e054]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jotain noin 22 päivää ja 11 tuntia uuteen Indiana Jonesiin!!!!!!
Kiinnostaisko ketään lähteä tänään leffaan? Mulla ois kaksi tollasta 'kaksi yhden hinnalla' -lippua finnkinon näytöksiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä haluaisin leffakerhon, jossa katsottaisiin kaikki alkuaikojen John Hughes- klassikot. Ainakin Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty In Pink, Ferris Bueller's Day Off ja Some Kind Of Wonderful.
[quote:35c6617689="Pope"]Mä haluaisin leffakerhon, jossa katsottaisiin kaikki alkuaikojen John Hughes- klassikot. Ainakin Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty In Pink, Ferris Bueller's Day Off ja Some Kind Of Wonderful.
http://www.kava.fi/esitykset/toiveet.html[/quote:35c6617689]
DIY:llä Repsämälle kilpailija? Meilläkin on noista neljä ja Mitskulla on toi Some Kind of Wonderful.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:2540c967e2="börjeslandet"][quote:2540c967e2="Pope"]Mä haluaisin leffakerhon, jossa katsottaisiin kaikki alkuaikojen John Hughes- klassikot. Ainakin Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty In Pink, Ferris Bueller's Day Off ja Some Kind Of Wonderful.
http://www.kava.fi/esitykset/toiveet.html[/quote:2540c967e2]
DIY:llä Repsämälle kilpailija? Meilläkin on noista neljä ja Mitskulla on toi Some Kind of Wonderful.[/quote:2540c967e2]
Ongelma vaan et missä katotaan... Repsämä toimii ku huiggi niin harvoin Suomessa niin jaksaa sinne Espooseen matkustaa, mut en ehkä noiden leffojen takia jaksa ruveta maksamaan paikan vuokrasta ja bussilipuista jne...
Leffaryhmän kautta tietenkin saisin ainakin Benitalta (siis domman ihan vieressä) vielä keväälläkin tilan, tykin ja dvd-soittimen...
^Noh mites tehään? Vai haluutteko välttämättä järkätä jonkun himassa?
bzort glorf bööth
^Noh mites tehään? Vai haluutteko välttämättä järkätä jonkun himassa?
En osaa yhtään ehdottaa, milloin. Mielellään ehkei tässä kuussa...
[quote:2d1140b1a8="Jean-Babtiste"][quote:2d1140b1a8="börjeslandet"][quote:2d1140b1a8="Pope"]Mä haluaisin leffakerhon, jossa katsottaisiin kaikki alkuaikojen John Hughes- klassikot. Ainakin Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty In Pink, Ferris Bueller's Day Off ja Some Kind Of Wonderful.
http://www.kava.fi/esitykset/toiveet.html[/quote:2d1140b1a8]
DIY:llä Repsämälle kilpailija? Meilläkin on noista neljä ja Mitskulla on toi Some Kind of Wonderful.[/quote:2d1140b1a8]
Ongelma vaan et missä katotaan... Repsämä toimii ku huiggi niin harvoin Suomessa niin jaksaa sinne Espooseen matkustaa, mut en ehkä noiden leffojen takia jaksa ruveta maksamaan paikan vuokrasta ja bussilipuista jne...
Leffaryhmän kautta tietenkin saisin ainakin Benitalta (siis domman ihan vieressä) vielä keväälläkin tilan, tykin ja dvd-soittimen...[/quote:2d1140b1a8]
Mieluummin miten vaan! Meillä on postimerkin kokoinen telkkari, että ei oo kauheen hyvä optio jos katsojia on useampi. Mut muuten periaatteessa ihan sama missä noita katselisi
Jihaa! Suosikkileffastani on parhaita paloja juutuubissa. Siis Rat phink a boo boo.
[quote:f04bab5f8d="börjeslandet"][quote:f04bab5f8d="Jean-Babtiste"][quote:f04bab5f8d="börjeslandet"][quote:f04bab5f8d="Pope"]Mä haluaisin leffakerhon, jossa katsottaisiin kaikki alkuaikojen John Hughes- klassikot. Ainakin Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty In Pink, Ferris Bueller's Day Off ja Some Kind Of Wonderful.
http://www.kava.fi/esitykset/toiveet.html[/quote:f04bab5f8d]
DIY:llä Repsämälle kilpailija? Meilläkin on noista neljä ja Mitskulla on toi Some Kind of Wonderful.[/quote:f04bab5f8d]
Leffaryhmän kautta tietenkin saisin ainakin Benitalta (siis domman ihan vieressä) vielä keväälläkin tilan, tykin ja dvd-soittimen...[/quote:f04bab5f8d]
Mieluummin miten vaan! Meillä on postimerkin kokoinen telkkari, että ei oo kauheen hyvä optio jos katsojia on useampi. Mut muuten periaatteessa ihan sama missä noita katselisi [/quote:f04bab5f8d]
Mä voisin ens kokouksessa ottaa asian esille. Eiköhän se oo ok jos varaan benitan "omaan käyttöön" järjestön nimissä. Ainiin unohdin että ainakin yks hyyn herroista kirjottelee tänne, mutta tuskin suuttuu jos ees huomaa
[quote:28a985e4b8="Pope"][quote:28a985e4b8="börjeslandet"][quote:28a985e4b8="Jean-Babtiste"][quote:28a985e4b8="börjeslandet"][quote:28a985e4b8="Pope"]Mä haluaisin leffakerhon, jossa katsottaisiin kaikki alkuaikojen John Hughes- klassikot. Ainakin Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty In Pink, Ferris Bueller's Day Off ja Some Kind Of Wonderful.
http://www.kava.fi/esitykset/toiveet.html[/quote:28a985e4b8]
DIY:llä Repsämälle kilpailija? Meilläkin on noista neljä ja Mitskulla on toi Some Kind of Wonderful.[/quote:28a985e4b8]
Leffaryhmän kautta tietenkin saisin ainakin Benitalta (siis domman ihan vieressä) vielä keväälläkin tilan, tykin ja dvd-soittimen...[/quote:28a985e4b8]
Mieluummin miten vaan! Meillä on postimerkin kokoinen telkkari, että ei oo kauheen hyvä optio jos katsojia on useampi. Mut muuten periaatteessa ihan sama missä noita katselisi [/quote:28a985e4b8]
Mä voisin ens kokouksessa ottaa asian esille. Eiköhän se oo ok jos varaan benitan "omaan käyttöön" järjestön nimissä. Ainiin unohdin että ainakin yks hyyn herroista kirjottelee tänne, mutta tuskin suuttuu jos ees huomaa [/quote:28a985e4b8]
Oliver Stone ohjaa komedian George W. Bushista
Tästä ei voi tulla mitään muuta kuin täyttä paskaa.
PERJANTAINA on tää:
[quote:1a7938fe54="börjeslandet"]"LES 24 HEURES DU CINÉMA ELOKUVAA KELLON YMPÄRI"
40-vuotisjuhliensa kunniaksi Ranskan kulttuurikeskus järjestää suuren elokuvajuhlan Helsingin Bio Rexissä. Perjantaina 16.5.2008 klo 17:30 käynnistyy kolmentoista elokuvan leffamaratoni, jossa pyörii ranskalaisia filmejä klassikoista uutuuksiin. Lippujen hinta on symbolinen 1 / näytös.
Ohjelmisto:
18:00 Le fils de l'Epicier (2007)
20:00 La môme (2007, Pariisin varpunen - Edith Piaf)
22:40 Persepolis (2007)
00:30 Seul contre tous (1999, Yksin Kaikkia Vastaan)
02:20 Baise-moi (2000, Pane Mua)
04:50 Anatomie de l'enfer (2004, Himon Anatomia)
05:30 Les Bronzés (1978)
07:30 Mon petit doigt m'a dit (2005, Pikku lintu kertoi...)
09:30 Les Visiteurs (1993, Vierailijat)
11:30 La marche de l'empereur (2005, Pigviininen Matka)
13:15 Ma nuit chez Maud (1974, Yöni Maudin Luona)
15:15 Mauvais sang (1986, Levoton Veri)
17:30 Le cercle rouge (1970, The Red Cercle)
Tapahtuman facebook-event: http://www.facebook.com/event.php?eid=17539281398
MySpacessa kaikkien leffojen trailerit ja lyhyet suomenkieliset kuvailut: http://www.myspace.com/cinema24h[/quote:1a7938fe54]
Punanen ympyrä ois toki pitäny mennä kattoo, mut ei sitä joka viikonloppu jaksa Hesassa olla.
[quote:cba9124057="börjeslandet"]PERJANTAINA on tää:
[quote:cba9124057="börjeslandet"]"LES 24 HEURES DU CINÉMA ELOKUVAA KELLON YMPÄRI"
40-vuotisjuhliensa kunniaksi Ranskan kulttuurikeskus järjestää suuren elokuvajuhlan Helsingin Bio Rexissä. Perjantaina 16.5.2008 klo 17:30 käynnistyy kolmentoista elokuvan leffamaratoni, jossa pyörii ranskalaisia filmejä klassikoista uutuuksiin. Lippujen hinta on symbolinen 1 / näytös.
Ohjelmisto:
18:00 Le fils de l'Epicier (2007)
20:00 La môme (2007, Pariisin varpunen - Edith Piaf)
22:40 Persepolis (2007)
00:30 Seul contre tous (1999, Yksin Kaikkia Vastaan)
02:20 Baise-moi (2000, Pane Mua)
04:50 Anatomie de l'enfer (2004, Himon Anatomia)
05:30 Les Bronzés (1978)
07:30 Mon petit doigt m'a dit (2005, Pikku lintu kertoi...)
09:30 Les Visiteurs (1993, Vierailijat)
11:30 La marche de l'empereur (2005, Pigviininen Matka)
17:30 Le cercle rouge (1970, The Red Cercle)
Tapahtuman facebook-event: http://www.facebook.com/event.php?eid=17539281398
MySpacessa kaikkien leffojen trailerit ja lyhyet suomenkieliset kuvailut: http://www.myspace.com/cinema24h[/quote:cba9124057][/quote:cba9124057]
Hieno homma että ihmisillä on mahdollisuus mennä katsomaan kankaalta Baise-moi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Eikös Pane mua ole ns. ihan hirveetä paskaa? Revin kyllä pelihousut jos jotenkin onnistun missaamaan ton Yksin kaikkia vastaan. On mulla se dvd:llä kotona, mutta viime katsomisesta on niin kauan, että ois tyhmää jättää käymättä.
Eikös Pane mua ole ns. ihan hirveetä paskaa? Revin kyllä pelihousut jos jotenkin onnistun missaamaan ton Yksin kaikkia vastaan. On mulla se dvd:llä kotona, mutta viime katsomisesta on niin kauan, että ois tyhmää jättää käymättä.
Kandeekohan tonne ostaa ajoissa liput?
Kiinnostaisi kans toi Yksin kaikkia vastaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:accc7945e7="börjeslandet"]Eikös Pane mua ole ns. ihan hirveetä paskaa? Revin kyllä pelihousut jos jotenkin onnistun missaamaan ton Yksin kaikkia vastaan. On mulla se dvd:llä kotona, mutta viime katsomisesta on niin kauan, että ois tyhmää jättää käymättä.
Kiinnostaisi kans toi Yksin kaikkia vastaan.[/quote:accc7945e7]
En oikeen tiiä. Seiskalta kai alkaa lipunmyynti, mut mielummin keräisin kotona voimia.. Vetäähän rex kuitenkin useemman sadan ihmisiä ja veikkaan, ettei kaikki facebookissa ilmoittautuneet saavu tohon Yksin kaikkia vastaan Voin toki olla väärässäkin.
[quote:1ce2b1143e="hrmunoita"][quote:1ce2b1143e="börjeslandet"]Eikös Pane mua ole ns. ihan hirveetä paskaa? Revin kyllä pelihousut jos jotenkin onnistun missaamaan ton Yksin kaikkia vastaan. On mulla se dvd:llä kotona, mutta viime katsomisesta on niin kauan, että ois tyhmää jättää käymättä.
Kiinnostaisi kans toi Yksin kaikkia vastaan.[/quote:1ce2b1143e]
En oikeen tiiä. Seiskalta kai alkaa lipunmyynti, mut mielummin keräisin kotona voimia.. Vetäähän rex kuitenkin useemman sadan ihmisiä ja veikkaan, ettei kaikki facebookissa ilmoittautuneet saavu tohon Yksin kaikkia vastaan Voin toki olla väärässäkin.[/quote:1ce2b1143e]
Sama.
Mut ootko tulossa tonne Orioniin?
[quote:ee3c7a2ec9="börjeslandet"][quote:ee3c7a2ec9="hrmunoita"][quote:ee3c7a2ec9="börjeslandet"]Eikös Pane mua ole ns. ihan hirveetä paskaa? Revin kyllä pelihousut jos jotenkin onnistun missaamaan ton Yksin kaikkia vastaan. On mulla se dvd:llä kotona, mutta viime katsomisesta on niin kauan, että ois tyhmää jättää käymättä.
Kiinnostaisi kans toi Yksin kaikkia vastaan.[/quote:ee3c7a2ec9]
En oikeen tiiä. Seiskalta kai alkaa lipunmyynti, mut mielummin keräisin kotona voimia.. Vetäähän rex kuitenkin useemman sadan ihmisiä ja veikkaan, ettei kaikki facebookissa ilmoittautuneet saavu tohon Yksin kaikkia vastaan Voin toki olla väärässäkin.[/quote:ee3c7a2ec9]
Sama.
Mut ootko tulossa tonne Orioniin?[/quote:ee3c7a2ec9]
En mä varmaan jaksa. :?
Näköjään noita LES 24... -lippuja saa jo nyt neljältä... Jaksaiskohan käydä hakemassa.. Päätän ehkä kotimatkalla.
[quote:6d2afe75cf="börjeslandet"]"LES 24 HEURES DU CINÉMA ELOKUVAA KELLON YMPÄRI"
17:30 Le cercle rouge (1970, The Red Cercle)[/quote:6d2afe75cf]
Noi on kyllä molemmat todella hyviä. Olikohan mulla jotain ohjelmaa
Mä meen huomenna varmaan tohon, muihin ei oikein ehdi kun pitää jossain välissä syödä ja olla katsomassa HIFK - KTP:tä