You are not logged in.
[quote:ebf63924ae="Jean-Babtiste"][quote:ebf63924ae="Tomsk"]Mä tulen.
Jautsika, menikö jo osanottajamäärä yli? Jos Kuningas, börtsy, meitsi, brico, tomski on nyt sanonu, niin kyllä mun mielest mitskulle pitää ensin varata viimenen slutti börtsyn paremman puoliskon sijaan, koska tässä ollaan pitkin kevättä käyty. Ja Tarukin on ollu monta kertaa megessä. Eikä tässä nyt varmistella mitään selänpesupaikkoja saunassa, vaan käydään läpi kylmiä tilastollisia faktoja. Ja mä en myöskään ole tässä mikään hra ylituomari, vaan mielestäni lopullinen päätäntävalta on Kuninkaalla, tämän jälkeen Ituhipillä.[/quote:ebf63924ae]
mä tuuuuun!
tau ei pääse, kun on töissä
oiskohan tänään teh euroviisu visa? pitää youtubettaa ennen tuloa.. mikä teema sieltä nyt vielä ois ontunut?[/quote:ebf63924ae]
Aksun tuntien Euroviisuteema on vasta parin viikon päästä kuten viisutkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f178586ea7="mitten"][quote:f178586ea7="Jean-Babtiste"][quote:f178586ea7="Tomsk"]Mä tulen.
Jautsika, menikö jo osanottajamäärä yli? Jos Kuningas, börtsy, meitsi, brico, tomski on nyt sanonu, niin kyllä mun mielest mitskulle pitää ensin varata viimenen slutti börtsyn paremman puoliskon sijaan, koska tässä ollaan pitkin kevättä käyty. Ja Tarukin on ollu monta kertaa megessä. Eikä tässä nyt varmistella mitään selänpesupaikkoja saunassa, vaan käydään läpi kylmiä tilastollisia faktoja. Ja mä en myöskään ole tässä mikään hra ylituomari, vaan mielestäni lopullinen päätäntävalta on Kuninkaalla, tämän jälkeen Ituhipillä.[/quote:f178586ea7]
mä tuuuuun!
oiskohan tänään teh euroviisu visa? pitää youtubettaa ennen tuloa.. mikä teema sieltä nyt vielä ois ontunut?[/quote:f178586ea7]
Aksun tuntien Euroviisuteema on vasta parin viikon päästä kuten viisutkin.[/quote:f178586ea7]
joo... vois siis miettiä kuumeisesti et mjitäh. puhdas kasarivizaa ei oo vielä ollut? mitäs tässä punkki, metalli, hempeälove, newmetalli, iskelmä, grunge? ja mitäs muuta on ollut?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:f1b0d3221b="hrmunoita"][quote:f1b0d3221b="mitten"][quote:f1b0d3221b="Jean-Babtiste"][quote:f1b0d3221b="Tomsk"]Mä tulen.
Jautsika, menikö jo osanottajamäärä yli? Jos Kuningas, börtsy, meitsi, brico, tomski on nyt sanonu, niin kyllä mun mielest mitskulle pitää ensin varata viimenen slutti börtsyn paremman puoliskon sijaan, koska tässä ollaan pitkin kevättä käyty. Ja Tarukin on ollu monta kertaa megessä. Eikä tässä nyt varmistella mitään selänpesupaikkoja saunassa, vaan käydään läpi kylmiä tilastollisia faktoja. Ja mä en myöskään ole tässä mikään hra ylituomari, vaan mielestäni lopullinen päätäntävalta on Kuninkaalla, tämän jälkeen Ituhipillä.[/quote:f1b0d3221b]
mä tuuuuun!
oiskohan tänään teh euroviisu visa? pitää youtubettaa ennen tuloa.. mikä teema sieltä nyt vielä ois ontunut?[/quote:f1b0d3221b]
Aksun tuntien Euroviisuteema on vasta parin viikon päästä kuten viisutkin.[/quote:f1b0d3221b]
joo... vois siis miettiä kuumeisesti et mjitäh. puhdas kasarivizaa ei oo vielä ollut? mitäs tässä punkki, metalli, hempeälove, newmetalli, iskelmä, grunge? ja mitäs muuta on ollut?[/quote:f1b0d3221b]
Funk/Soul, hiphop, konemusa, kasarimetalli, suomipop...
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:dbb36a6ff5="Tomsk"]Mä tulen.
Jautsika, menikö jo osanottajamäärä yli? Jos Kuningas, börtsy, meitsi, brico, tomski on nyt sanonu, niin kyllä mun mielest mitskulle pitää ensin varata viimenen slutti börtsyn paremman puoliskon sijaan, koska tässä ollaan pitkin kevättä käyty. Ja Tarukin on ollu monta kertaa megessä. Eikä tässä nyt varmistella mitään selänpesupaikkoja saunassa, vaan käydään läpi kylmiä tilastollisia faktoja. Ja mä en myöskään ole tässä mikään hra ylituomari, vaan mielestäni lopullinen päätäntävalta on Kuninkaalla, tämän jälkeen Ituhipillä.[/quote:dbb36a6ff5]
Öö "parempi puolisko" on käynyt tuolla visassa PALJON aiemmin ennen gloryhunter akselia tomsk, brico, j-b...
en ole kolmekybänen emoboy
Me voidaan mennä vaikka molemmat siihen toiseen joukkueeseen. Enkä edes oo enää varma jaksanko lähteä tänään mihkään visaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Me voidaan mennä vaikka molemmat siihen toiseen joukkueeseen.
Mä oon ainakin menossa siihen toiseen. Parempi henki
[quote:dd009c0f36="börjeslandet"]Me voidaan mennä vaikka molemmat siihen toiseen joukkueeseen.
Mä oon ainakin menossa siihen toiseen. Parempi henki [/quote:dd009c0f36]
Tänään voitetaan!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tänään voitetaan!
[quote:092e1bd4fc="Jean-Babtiste"][quote:092e1bd4fc="Tomsk"]Mä tulen.
Jautsika, menikö jo osanottajamäärä yli? Jos Kuningas, börtsy, meitsi, brico, tomski on nyt sanonu, niin kyllä mun mielest mitskulle pitää ensin varata viimenen slutti börtsyn paremman puoliskon sijaan, koska tässä ollaan pitkin kevättä käyty. Ja Tarukin on ollu monta kertaa megessä. Eikä tässä nyt varmistella mitään selänpesupaikkoja saunassa, vaan käydään läpi kylmiä tilastollisia faktoja. Ja mä en myöskään ole tässä mikään hra ylituomari, vaan mielestäni lopullinen päätäntävalta on Kuninkaalla, tämän jälkeen Ituhipillä.[/quote:092e1bd4fc]
Öö "parempi puolisko" on käynyt tuolla visassa PALJON aiemmin ennen gloryhunter akselia tomsk, brico, j-b...[/quote:092e1bd4fc]
Joo, mutta tänä keväänä kuitenkin eri juttu, eiks niin? Jos nyt aletaan Stasin arkistoja availemaan, niin Brico lienee käynyt selkeästi vähemmän kuin muut.
Kuningas päättäköön. Ei tässä mitään pahaa verta tarvita.
Puhun muuten "paremmasta puoliskosta" siksi, etten muista, onko se i:llä vai j:llä Annoissa ja Anneissa nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Me voidaan mennä vaikka molemmat siihen toiseen joukkueeseen.
eikä!
vittuttaa tää tiukka joukkuerajoituspaska!!!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:9b0a16273e="Jean-Babtiste"]
Jos nyt aletaan Stasin arkistoja availemaan, niin Brico lienee käynyt selkeästi vähemmän kuin muut.
[/quote:9b0a16273e]
Stakes is high. Oikeassa myös.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:68d44dc498="Bricolage"][quote:68d44dc498="Jean-Babtiste"]
Jos nyt aletaan Stasin arkistoja availemaan, niin Brico lienee käynyt selkeästi vähemmän kuin muut.
[/quote:68d44dc498]
Stakes is high. Oikeassa myös.[/quote:68d44dc498]
STAKESin arkistojako tässä kaivetaankin
Sent from my iPhone 16
[quote:39cc2b4eeb="Tomsk"][quote:39cc2b4eeb="Bricolage"][quote:39cc2b4eeb="Jean-Babtiste"]
[/quote:39cc2b4eeb]
Stakes is high. Oikeassa myös.[/quote:39cc2b4eeb]
STAKESin arkistojako tässä kaivetaankin [/quote:39cc2b4eeb]
Alpo Rusi rokkivisaan!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Saatan muuten tulla joskus kymmenen aikoihin Kannakseen.
Meen ny suihkuun, sit alan jälkihikoilla, ja tuun tuskasen näkösenä Kannakseen todennäkösesti myöhässä. Silti tiimissä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Onnea Eykalyptukselle. Täysi pistepotti ei jäänyt kauas.
Kauden voitto siis tipahti nyt vaikka nelossijalla.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Olisin tunnistanut Trio Niskalaukauksen, puppelit
Olisin tunnistanut Trio Niskalaukauksen, puppelit
Blaah bluuh. Mee kattoo onko iduissa kaalimatoja
[quote:9ea9053ca2="hrmunoita"]Olisin tunnistanut Trio Niskalaukauksen, puppelit
Blaah bluuh. Mee kattoo onko iduissa kaalimatoja [/quote:9ea9053ca2]
Katon aamulla ku käyn kakalla.
[quote:78a05f13fd="Bricolage"][quote:78a05f13fd="hrmunoita"]Olisin tunnistanut Trio Niskalaukauksen, puppelit
Blaah bluuh. Mee kattoo onko iduissa kaalimatoja [/quote:78a05f13fd]
Katon aamulla ku käyn kakalla. [/quote:78a05f13fd]
Kakkahätä 7:07-topicissa nämä.
Voittohan se sieltä
Ne harvat kerrat ku käyn musavisassa ni siellä on aina teemana joku vitun suomirokki
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ne harvat kerrat ku käyn musavisassa ni siellä on aina teemana joku vitun suomirokki
Nyt oli suomipop
Ja oikeesti lähes kaikki biisit mitä siellä oli niin oli hyvää kamaa.
Oli kyllä mainio visa, vaikkei pärjättykään. Parissa kohtaa uskomatonta venymistä, parissa kohtaa piste jäi kahden sanan päähän (eli kaksi sanaa liikaa tai liian vähän).
Tänne sitten jossain vaiheessa kuva häviäjien pöydästä. Hape älä huoli: sua ei tunnista.
Saatiin muuten 28,5 pistettä.
Saatiin muuten 28,5 pistettä.
Ja piste menetettiin tumpelointiin kun en tarkastanu kirjotusasua
Ja sitten se Join me! Ei voi hyväksyä...