You are not logged in.
Tekemällä topikin huomautan vain, ettei tälle sellaista searchilla löytynyt. Hyskerssien, NMN:n ja monen sekalaisen kasarijyrän ohella se Maailman Paras Pändi. Ja myös ehdottomasti sympaattisimpia, kuten nuo muutkin.
Kuulostaa yleisesti ottaen aika huolettomalta ja hilpeeltäkin. Ja tosi vaivattomasti kekseliäältä. Gruuvia, kuten hipit sanois, mutta ei ainoastaan gruuvia, koska mukana on myös sellaista vauhtia, jota hipit ei kait kestäis.
Double Nickels on huippulevy, jota olen kuunnellut 'enemmän'. Muita oon kuunnellu vähemmän, ja siltikään en muista jokaista DN:n piisiä ulkoa. Muista nyt puhumattakaan.
Suosikkeja, vaikka erottelu nyt onkin aika vaikeeta: Glory of Man, Time, #1 Hit Song, Two Beads at the End, West Germany, Dr. Wu, Jesus and Tequila ja History Lesson, Pt.2. Kun viimeisin versioitiin viime maaliskuussa Lappeenrannan Husaarissa tanssiorkesteri Funin toimesta, olin herkistyä useammastakin syystä.
Onhan tämä aivan loistava tanssiorkesteri. Tuplanikkelit ja postmerssit ovat siinä laillisen ja laittoman piristeen harmaalla välimaastolla.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jostain syystä en ole saanut kuunnelluksi kuin 'tuplanikkeleitä', joka oli todella hieno levytys. Milloinkohan tuota on viimeksi edes tullut kuunneltua.. pitäisi varmaan suolestaa uudelleen..
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Joo kyllähän aika kova retkue oli kyseessä. Suosikkilevy (tai ep) taitaa olla improa ja popimpaa sekoittava Buzz or Howl Under the Influence of Heat - löytyy melkein samantasoisen Project: Mershin kanssa Post-Mersh kakkoselta. Double Nickelsistä tuntuu edelleenkin löytyvän uutta ihmeteltävää, on se sellainen runsaudensarvi. Viimeinen studiolevy 3-Way Tie on hitusen vaisumpi, mikä tämän ryhmän tapauksessa meinaa silti ****-tason levyä.
Ilman D. Boonia jatkoivat sitten myöhemmin uudella laulajalla, ja tekivät fIREHOSE-nimellä yhden erinomaisen (Ragin', Full-on), pari hyvää (If'n, Live Totem Pole), yhden kohtuullisen (Flyin' the Flannel) ja yhden kehnon (Mr. Machinery Operator) levyn. Fromohiota en ole kuullut, eikä tällä hetkellä erityisemmin kiinnostakaan.
This must be what jail / I will scratch
Silläkin uhalla, että saan kurat päälleni oikeen kunnolla, niin tehdäänpä tunnustus...
Mulle ei ole oikeen ikinä selvinnyt mikä tekee Minutemenistä "kaikille" niin pyhän ja hienon bändin. Kun ei niin ei... Yhdeltäkään levyltä en kykene löytämään sitä loistokkuutta, mitä kaikki levyarviot on täynnä. Jos nyt jostain levystä jotain positiivista koittaisin sanoa, niin se ei kyllä olis Double Nickels On Dime. Mulle on täysi mysteeri, minkä takia sitä ylipitkää levyä pidetään noin yleisesti jotenkin täydellisenä klassikkona. Ainoa, mitä siitä on oikeestaan jäänyt mieleen, on CCR-coveri, ja se ei ole kovinkaan hyvä asia se... Mulla on ollut Double Nickels jopa kahteen otteeseen omistuksessa, mutta nyt taidan jo uskoa, että se ei vaan ole mua varten. Ei voi mitään...
Menee vähän off topiciksi, mutta samaan kastiin putoaa mulla myös mm Sun City Girls, jonka suurimmat ansiot on Sublime Frequencies-lafkan julkaisemat kokoelmat ja Sir Richard Bishobin 2 hemmetin hienoa soololevyä. Bändin itsensä tekemiset ei ole napanneet sekunnin vertaa. Muistanpa senkin hetken, kun kaikkien megasuitsutusten jälkeen kuulin ekan kerran Torch Of The Mysticsin, niin olin ihan että "mitä vittua??". Paskasti soitettuja paskoja biisejä, joista jäi mieleen vaan se lambada... Kaukana siitä nerokkuudesta, mitä kaikki arvostelut lupaili.
Täytyykin ruveta oikeen miettimään, mitä muita bändejä on maailmalla mistä "täytyis tykätä", mutta ei vaan tykkää vaikka aseella uhattais.
Nämä on selittämättömiä asioita...
Muistanpa senkin hetken, kun kaikkien megasuitsutusten jälkeen kuulin ekan kerran Torch Of The Mysticsin, niin olin ihan että "mitä vittua??". Paskasti soitettuja paskoja biisejä, joista jäi mieleen vaan se lambada...
Erittäin väärin kuunneltu! Vois napsauttaa määräaikaiset bännit, mutta sitten et varmaan enää myis mulle levyjä...
Täytyykin ruveta oikeen miettimään, mitä muita bändejä on maailmalla mistä "täytyis tykätä", mutta ei vaan tykkää vaikka aseella uhattais.
Musaspämmissähän taitaa olla oma topikki aiheeseen liittyen.
upsetter wrote:Muistanpa senkin hetken, kun kaikkien megasuitsutusten jälkeen kuulin ekan kerran Torch Of The Mysticsin, niin olin ihan että "mitä vittua??". Paskasti soitettuja paskoja biisejä, joista jäi mieleen vaan se lambada...
Erittäin väärin kuunneltu! Vois napsauttaa määräaikaiset bännit, mutta sitten et varmaan enää myis mulle levyjä... .
No oppisinpa ainakin olemaan "kunnolla", vaikka siinä tosiaan olis olemassa tietyt riskit... :twisted:
Emmäätiä, eikai tästä "tarvitse" tykätä, enkä oikeastaan ymmärrä, miksi mistään nimenomaisesti pitäisi pitää.
Muistan kyllä, että nuorempina ja angstisimpina aikoinani, jolloin halusin punkkini ainoastaan metallisena ja silleen, oli vaikeuksia päästä kyytiin tähän hyväntuulisista hyväntuulisimpaan rallisaunaan. Sitten se olikin menoa.
Tosin parhauttahan näitten veivaus yksiselitteisesti on ja pakenee ristiriitaisuudessaan kaikenmoista symbolisaatiota noin niinku sanaleikinomaisesti, jolloin tuloksena on tietty paradoksi.
Firehosea vois joskus kokeilla.
minutemen on loistava! ja paras on tietty double nickels, aivan mielettömän hieno! upsetterin rienauksista ei sen enempää, eihän kaikkien tarvii kaikista tykätä. firehosea kuuntelin tossa just yksi päivä, if'n on edelleen aivan mahtava levy.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kiellän rienanneeni Minutemeniä ja SCG:iä, ainakaan tarkoituksella. Kunhan vaan kerroin oman mielipiteeni noista. Ehkä se vaan voidaan tulkita rienaukseksi, jos rohkenee lähteä arvostelemaan täydellisiä mestariteoksia. Emminävasiten...
Niinkuin sanoinkin, niin oon kyllä rahoja säästelemättä (mulla oli mm Double Nickels ekayrittämällä tuplavinyylinä ja toisella kierroksella cd:nä, ja Torch Of The Mystics kaksi kertaa cd:nä) koittanut perehtyä noihin, mutta kun ei nappaa niin ei nappaa...
Anteeksi!
upsetter pliiz, yritä vielä kerran double nickels -vinyylillä (ja myy se sitten mulle!). haluisin ton vinyylinä mut en oo saanut aikaiseksi ostaa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hmmm, pitäisköhän...? eBayssä olis kyl vinyyliversioitakin just nyt tyrkyllä...
http://search.ebay.com/search/search.dl … category0=
Ja se oli tämä:
http://www.corndogs.org/bigbottompowwow.html
ihmetellään tässä nyt vielä double nickelsin soidessa että voiko soittaa cännäreissä ja olla tykkäämättä minutemenista... luulin että se olis ollut pääsyvaatimus.
ihmetellään tässä nyt vielä double nickelsin soidessa että voiko soittaa cännäreissä ja olla tykkäämättä minutemenista... luulin että se olis ollut pääsyvaatimus.
Ehkä oli, ehkä ei.. so not. Tai sit, ehkä mä huijasin rötöksellä... :twisted:
Saakos tämä mun suuri tunnustus nyt jotenkin käsittämättömät mittasuhteet? Kyseessä on kuitenkin vain rokkibändi, ei sen enempää... Olkoonkin, että kysessä on Minutemen. Ihmiset tykkää eri asioista, se tulikin jo todettua. Sille ei nyt vaan voi mitään, että tuo ei kolise mulle kuin metrin halko. Maailma on pullollaan helvetin paljon huonompia bändejä, jos tämä tieto nyt mitenkään rauhottaa ihmisten kuohuvia mieliä.
Äh, tätä enempää en oikeestaan jaksais jauhaa koko asiasta...
HOHOHOHOHO
"A repo man's always intense"
Kyseessä on kuitenkin vain rokkibändi, ei sen enempää...
Rikoksesi on vakava.
Raskauttavia todisteita on jo tarpeeksi.
Älä pahenna enää asiaa.
Nylkytysneuvosto kokoontuu puimaan toimenpiteitä kohdallesi lähiaikoina.
Tero saatana, s'olet gay!
Emmäätiä, eikai tästä "tarvitse" tykätä, enkä oikeastaan ymmärrä, miksi mistään nimenomaisesti pitäisi pitää.
Niinpä niin, mutta Minutemenistä nyt kuitenkin täytyy pitää, se kai on jo tullut todistetuksi.
Our band could be your life, niinhän se meni?
Ei. Se ois järetöntä ja tylsää, ja minusta on erittäinkin yhdentekevää pitääkö vai ei. Muitten puolesta on paha puhua.
Ja painotus tuohon lainaan: 'Our band [as opposed to any other band] could be [as opposed to is; and hence, so could any other 'object', be it a band or not] your life'..
[Tyhmä lause tuo on minusta muuna kuin sellasena pikkunättinä heittona, joita arki toisinaan kaipaa. Eli fantasiana.]
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
henkilökohtaisesti en menetä yöuniani siitä ettei upsetter tykkää minutemenistä tai noiseidea tykkää radiopuhelimista, se vain on jännää että kun ihmiset jotka yleisesti ottaen tykkää hyvistä jutuista (=samoista kuin itse) ja sitten ei yllättäen jostain "ilmeisestä" tykkääkään.
henkilökohtaisesti en menetä yöuniani siitä ettei upsetter tykkää minutemenistä tai noiseidea tykkää radiopuhelimista, se vain on jännää että kun ihmiset jotka yleisesti ottaen tykkää hyvistä jutuista (=samoista kuin itse) ja sitten ei yllättäen jostain "ilmeisestä" tykkääkään.
Jumalan kiitos kaiken maailman stratumeista (nimi muutettu), jotka aina pitävät ihan eri musiikista (tms.). Saa mukavaa perspektiiviä elämään.
Tuplanikkelit on parasta amerikan indiepissistelyä, mitä on tullut vastaan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Little Man With A Gun In His Hand on loistobiisi. Muuta en bändiltä muistakaan.
Asiaa. Pitäisi muuten poistaa jostain Our band could be your life -kirja. Ja leffavinkki: jenkki-hardcore/posthardcore -dokumentti maaliskuussa Tampereen filkkareilla.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ja leffavinkki: jenkki-hardcore/posthardcore -dokumentti maaliskuussa Tampereen filkkareilla.
Ooh! Tuonnehan voisi melkein tulla, taisipa olla muutakin kiinnostavaa...
Asiaa. Pitäisi muuten poistaa jostain Our band could be your life -kirja.
Eikös tuota Akateemisesta yleensä saa?
Ja leffavinkki: jenkki-hardcore/posthardcore -dokumentti maaliskuussa Tampereen filkkareilla.
EI NÄY
Älä päästä painiks sitä
Eikös tuota Akateemisesta yleensä saa?
Jos ei, niin Amazonin hinta pokkariversiolle on varsin sopuisa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:280a1e6abc] Ja leffavinkki: jenkki-hardcore/posthardcore -dokumentti maaliskuussa Tampereen filkkareilla.[/quote:280a1e6abc]
EI NÄY
Ei näy vieläkään! Auttakaa miestä mäessä!
Älä päästä painiks sitä