You are not logged in.
Missäs Meat Babitzins pelasi?!
Papat ottivat ikävästi kyytiä. Kuvittelin, että olisi ollut about täydet vikasta kiekasta, kun ainoa oikeasti vaikea oli teille salettiin helppo, kun oli Henkan edustamasta artistista kyse...
Omalta osalta ehkä onnistunein musavisa piiiiitkään aikaan. Kaivoin tosi monta joukkueelle tärkeää tietoa ihan jostain mustasta aukosta. Ollut pidemmän aikaa jo vähän kyydistä pudonnut olo, kun on joutunut vähän liikaa noissa päätä pyörittelemään, mutta tänään jotenkin lähti tosi kivasti. Pakko olla kakkostilaan tyytyväinen, koska Popstasi veti aika hyvällä otteella ton ykköspaikan. Ei auta jossitella.
Sitäpaitti tää kakkostila oli ihan taktikoitu juttu! Ykköset ei saa karkkia ja vaikka ne sai paremmat levyt (Mattila & Röykä + Mutants vs. meidän KALMAH-levyt), niin siitäkään ei silleen mitään, koska mulla on jo Kaken ja Rikun platta, eikä Mutants silleen kiinnosta.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:795f229cce="forssto"]Missäs Meat Babitzins pelasi?!
[/quote:795f229cce]
Me oltiin makkaratehtaalla kutsuvieraina.
Tai siis hrmis on Kotkassa, Lymyilijä oli kattomassa matsia ja mulla vähän häilyvä olo edellisen illan aktiviteeteistä. Hyvä että kulki kuitenki
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Missäs Meat Babitzins pelasi?!
Veikkausliigan avauskierroksella.
Taitaa toi vikakin visa jäädä väliin kun muistaakseni oli samana päivänä suht samoihin aikoihin oma sarjaottelu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:2ce71042a0="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:2ce71042a0]
Ei muakaan. En ole ikinä jaksanut niitä kuunnella. Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä. Finaalissa pitää kyllä oikeasti miettiä onko nyt sitten varma vai ei jokerissa.
[quote:0999715663="Feggy"][quote:0999715663="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:0999715663]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:0999715663]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:ebee8d7685="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:ebee8d7685="Feggy"][quote:ebee8d7685="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:ebee8d7685]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:ebee8d7685]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:ebee8d7685]
Yritinhän mä sanoo...mut sitten taivuin ajattelemaan, että tiedät paremmin.
[quote:541a67e95e="Feggy"][quote:541a67e95e="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:541a67e95e="Feggy"][quote:541a67e95e="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:541a67e95e]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:541a67e95e]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:541a67e95e]
Yritinhän mä sanoo...mut sitten taivuin ajattelemaan, että tiedät paremmin.[/quote:541a67e95e]Herkullinen moka
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:84d6905f17="Jean-Babtiste"][quote:84d6905f17="Feggy"][quote:84d6905f17="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:84d6905f17="Feggy"][quote:84d6905f17="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:84d6905f17]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:84d6905f17]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:84d6905f17]
Yritinhän mä sanoo...mut sitten taivuin ajattelemaan, että tiedät paremmin.[/quote:84d6905f17]Herkullinen moka[/quote:84d6905f17]
On kyllä todellakin koska mä taivuin kans ajattelemaan että sä tiedät paremmin kun sanoit että ne kuitenkin hakee sitä tunnetumpaa
Meillä ei tainnut Fegsterin kanssa nyt mennä kommunikaatio putkeen kun kumpikin luuli toisen ajavan muuta kuin itse... Ensi kerralla ei istuta sen tuulettimen alla!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:4130b29862="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:4130b29862="Jean-Babtiste"][quote:4130b29862="Feggy"][quote:4130b29862="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:4130b29862="Feggy"][quote:4130b29862="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:4130b29862]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:4130b29862]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:4130b29862]
Yritinhän mä sanoo...mut sitten taivuin ajattelemaan, että tiedät paremmin.[/quote:4130b29862]Herkullinen moka[/quote:4130b29862]
On kyllä todellakin koska mä taivuin kans ajattelemaan että sä tiedät paremmin kun sanoit että ne kuitenkin hakee sitä tunnetumpaa
Meillä ei tainnut Fegsterin kanssa nyt mennä kommunikaatio putkeen kun kumpikin luuli toisen ajavan muuta kuin itse... Ensi kerralla ei istuta sen tuulettimen alla![/quote:4130b29862]
Niin, no mä taas ajattelin että Throwing Muses on se tunnetumpi...joo, tää on just tätä kun on pahin kilpailija viereisessä pöydässä ja pitää kuiskutella. Ja oli mulla flunssan takia äänikin maassa.
[quote:2f5652f317="Feggy"][quote:2f5652f317="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:2f5652f317="Jean-Babtiste"][quote:2f5652f317="Feggy"][quote:2f5652f317="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:2f5652f317="Feggy"][quote:2f5652f317="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:2f5652f317]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:2f5652f317]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:2f5652f317]
Yritinhän mä sanoo...mut sitten taivuin ajattelemaan, että tiedät paremmin.[/quote:2f5652f317]Herkullinen moka[/quote:2f5652f317]
Meillä ei tainnut Fegsterin kanssa nyt mennä kommunikaatio putkeen kun kumpikin luuli toisen ajavan muuta kuin itse... Ensi kerralla ei istuta sen tuulettimen alla![/quote:2f5652f317]
Niin, no mä taas ajattelin että Throwing Muses on se tunnetumpi...joo, tää on just tätä kun on pahin kilpailija viereisessä pöydässä ja pitää kuiskutella. Ja oli mulla flunssan takia äänikin maassa.[/quote:2f5652f317]
Huutelen viereisestä pöydästä, että kyllähän Throwing Muses on varmaan kymmenen kertaa tunnetumpi (silti oon ite kuullu enemmän Bellyä...)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:c2c40222e0="Feggy"][quote:c2c40222e0="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:c2c40222e0="Jean-Babtiste"][quote:c2c40222e0="Feggy"][quote:c2c40222e0="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:c2c40222e0="Feggy"][quote:c2c40222e0="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:c2c40222e0]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:c2c40222e0]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:c2c40222e0]
Yritinhän mä sanoo...mut sitten taivuin ajattelemaan, että tiedät paremmin.[/quote:c2c40222e0]Herkullinen moka[/quote:c2c40222e0]
Meillä ei tainnut Fegsterin kanssa nyt mennä kommunikaatio putkeen kun kumpikin luuli toisen ajavan muuta kuin itse... Ensi kerralla ei istuta sen tuulettimen alla![/quote:c2c40222e0]
Niin, no mä taas ajattelin että Throwing Muses on se tunnetumpi...joo, tää on just tätä kun on pahin kilpailija viereisessä pöydässä ja pitää kuiskutella. Ja oli mulla flunssan takia äänikin maassa.[/quote:c2c40222e0]
Siis mä just luulin että sä sanoit Bellyn olevan tunnetumpi (voi olla totta Jenkeissä...) ja niiden hakevan sitä.
Todellakin klassikkotyrä!
Aikakirjoihin.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No eipä vähän.
Schoolboy error, niinku Gareth sanois.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nyt kävi näin.
[quote:3490c4272d="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:3490c4272d="Feggy"][quote:3490c4272d="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:3490c4272d="Jean-Babtiste"][quote:3490c4272d="Feggy"][quote:3490c4272d="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:3490c4272d="Feggy"][quote:3490c4272d="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:3490c4272d]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:3490c4272d]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:3490c4272d]
Yritinhän mä sanoo...mut sitten taivuin ajattelemaan, että tiedät paremmin.[/quote:3490c4272d]Herkullinen moka[/quote:3490c4272d]
Meillä ei tainnut Fegsterin kanssa nyt mennä kommunikaatio putkeen kun kumpikin luuli toisen ajavan muuta kuin itse... Ensi kerralla ei istuta sen tuulettimen alla![/quote:3490c4272d]
Niin, no mä taas ajattelin että Throwing Muses on se tunnetumpi...joo, tää on just tätä kun on pahin kilpailija viereisessä pöydässä ja pitää kuiskutella. Ja oli mulla flunssan takia äänikin maassa.[/quote:3490c4272d]
Siis mä just luulin että sä sanoit Bellyn olevan tunnetumpi (voi olla totta Jenkeissä...) ja niiden hakevan sitä.
Aikakirjoihin.[/quote:3490c4272d]
Tiedän että eräs toinen tiimi meni samaan halpaan...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tämähän menee ihan mielenkiintoiseksi.
Se nyt on ihan selvää, että Loosesta ei tulee enää mitään fiksua liigasijoitusta puppeloinnin ja poissaolojen takia, mutta Kannaksesta on tulossa voitto (en usko täydelliseen romahtamiseen ja pahimman uhkaajan voittavan kaikkia jäljellä olevia visoja) ja nyt Kustussakin ollaan noustu kahden pisteen päähän ykkössijaa koko kauden pitäneeseen Timo Soini ja Kyyhkynen -nimeä kantavaan jengiin.
Tuleeko tupla vai viekö pupellus voiton :confused::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eeppistä.
[quote:255da5a9e1="Joe Caligula"][quote:255da5a9e1="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:255da5a9e1="Feggy"][quote:255da5a9e1="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:255da5a9e1="Jean-Babtiste"][quote:255da5a9e1="Feggy"][quote:255da5a9e1="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:255da5a9e1="Feggy"][quote:255da5a9e1="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:255da5a9e1]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:255da5a9e1]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:255da5a9e1]
Yritinhän mä sanoo...mut sitten taivuin ajattelemaan, että tiedät paremmin.[/quote:255da5a9e1]Herkullinen moka[/quote:255da5a9e1]
Meillä ei tainnut Fegsterin kanssa nyt mennä kommunikaatio putkeen kun kumpikin luuli toisen ajavan muuta kuin itse... Ensi kerralla ei istuta sen tuulettimen alla![/quote:255da5a9e1]
Niin, no mä taas ajattelin että Throwing Muses on se tunnetumpi...joo, tää on just tätä kun on pahin kilpailija viereisessä pöydässä ja pitää kuiskutella. Ja oli mulla flunssan takia äänikin maassa.[/quote:255da5a9e1]
Aikakirjoihin.[/quote:255da5a9e1]
Tiedän että eräs toinen tiimi meni samaan halpaan...[/quote:255da5a9e1]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Onko Mascotin visat loppuneet tälle keväälle vai pärjäsikö rotsijengi huonosti kun ei ole raporttia tullut? Itse en joka tapauksessa olisi päässyt eilen kun päivystin.
Eipä oikein lähtenyt eilen. Kolmansia oltiin ja jäätiin varmaan kymmenen pistettä voittajasta. :? Mut ehkä se on hyvä antaa välillä duidron jenginkin voittaa.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:7b48a441a6="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:7b48a441a6="Feggy"][quote:7b48a441a6="Ylitarkastaja Tolonen"]Huono eka (kuten aina), kova toka ja sitten pienimuotoinen romahdus taas jokerissa. So it goes.
Se Throwing muses jäi vähän harmittaa. Kentin levynkansitietouden puute ei itseäni yllättänyt, loppujen lopuksi.[/quote:7b48a441a6]
Mutta tiesin, että tossa haetaan Musesia - Breedershän on yllättävän vanha ryhmä.[/quote:7b48a441a6]
No mut jos me molemmat tiesimme tämän, miten siihen päätyi se Belly? [/quote:7b48a441a6]
Mikä siis tuo kysymys oli muodoltaan?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Me voitas tulla tänään kannakseen..
en ole kolmekybänen emoboy
Ja mä, jos tää kurkkukipu nyt on vaan jälkitautia. Kummaa kun ei oo olo muuten enää ollenkaan kipee
Mä en tule tänään.
Mä tuun. Varmistellaan tuo kevätkausivoitto.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mä tulen.
Sent from my iPhone 16
Mä tulen.
Hyvä poika! Anna tulla vaan!
...sanoi Juice Leskinen -70-luvulla.
Mä tulen.
Jautsika, menikö jo osanottajamäärä yli? Jos Kuningas, börtsy, meitsi, brico, tomski on nyt sanonu, niin kyllä mun mielest mitskulle pitää ensin varata viimenen slutti börtsyn paremman puoliskon sijaan, koska tässä ollaan pitkin kevättä käyty. Ja Tarukin on ollu monta kertaa megessä. Eikä tässä nyt varmistella mitään selänpesupaikkoja saunassa, vaan käydään läpi kylmiä tilastollisia faktoja. Ja mä en myöskään ole tässä mikään hra ylituomari, vaan mielestäni lopullinen päätäntävalta on Kuninkaalla, tämän jälkeen Ituhipillä.
[quote:d252f1660c="Tomsk"]Mä tulen.
Jautsika, menikö jo osanottajamäärä yli? Jos Kuningas, börtsy, meitsi, brico, tomski on nyt sanonu, niin kyllä mun mielest mitskulle pitää ensin varata viimenen slutti börtsyn paremman puoliskon sijaan, koska tässä ollaan pitkin kevättä käyty. Ja Tarukin on ollu monta kertaa megessä. Eikä tässä nyt varmistella mitään selänpesupaikkoja saunassa, vaan käydään läpi kylmiä tilastollisia faktoja. Ja mä en myöskään ole tässä mikään hra ylituomari, vaan mielestäni lopullinen päätäntävalta on Kuninkaalla, tämän jälkeen Ituhipillä.[/quote:d252f1660c]
mä tuuuuun!
tau ei pääse, kun on töissä
oiskohan tänään teh euroviisu visa? pitää youtubettaa ennen tuloa.. mikä teema sieltä nyt vielä ois ontunut?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho