You are not logged in.
Kelivarauksella joku ilta loppuviikosta?
Älä päästä painiks sitä
Pitäiskö ootella, että shanks muuttaa Helsinkiin? Vai tuleeko pelaajia tarpeeks ilmankin?
en ole kolmekybänen emoboy
Niinnojoo, veikkaanpa et voi vähän hiljasta olla. Kelikin näyttää aika yhdentekevältä.
Älä päästä painiks sitä
Mä oon tietysti kans mukana, vaikka oon koriksessa melkeen yhtä huono ku lentopallossa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Homojen hommaa toi koripallo. En oo ikinä osannut enkä tajunnut sitä juttua. Lentopallo sen sijaan rulaa.
Koripallo vois kiinnostaa täälläkin, vaikka oon siinä yhtä surkea kuin... no kaikessa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Homojen hommaa toi koripallo. En oo ikinä osannut enkä tajunnut sitä juttua. Lentopallo sen sijaan rulaa.
Lajit väärinpäin
Vai hassuttelitko
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Koripallo vois kiinnostaa täälläkin, vaikka oon siinä yhtä surkea kuin... no kaikessa.
Koripallo vois kiinnostaa täälläkin, vaikka oon siinä yhtä loistava kuin... no kaikessa.[/
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:25fd9afec8="leposi"]Homojen hommaa toi koripallo. En oo ikinä osannut enkä tajunnut sitä juttua. Lentopallo sen sijaan rulaa.
Lajit väärinpäin [/quote:25fd9afec8]
Juuri näin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:488b6d7af2="leposi"]Homojen hommaa toi koripallo. En oo ikinä osannut enkä tajunnut sitä juttua. Lentopallo sen sijaan rulaa.
Lajit väärinpäin
Vai hassuttelitko [/quote:488b6d7af2]
En todellakaan hassutellut :center:
Koripallon takia mun selkä meni pipiksi yläasteella. Ja siitä lähtien se on kertonut itsestään. Nykyään onneksi todella harvoin.
Koris on kohtuullisen perseestä. NBA-pelit tietysti hienoa katseltavaa, mutta muuten
Varikset komentavat
täälläkin vopis aktivoitua tuohon, koulukadulla viime viikolla Laatun kanssa jo heittelemässä käytiinkin. Hieno kenttä, neljä koria kunnon sukkineen asvalttipohjalla. Vuodelta 93 oleva SHAQ ATTACK -palloni
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
En kyl tuu pelaamaan mitään koripalloo...
Viiden viikon aika totaalisen tauon jälkeen maanantainen futismatsi tuntuu vieläkin jaloissa. Tänään salibandymatsi, huomenna futismatsi - juoksukunto on kohta kova vääjäämättä.
eilen kävin ostaa jonku kympin koripallon Anttilasta.. Urheiluliikkeessä ku kävin ni siel oli jotai 25, 30 50 euron palloja
Mutta urheiluliikkeessä oli kuitenkin ihan urheilutavaraa, eikä vaan rättejä ja riepuja ja sporttitoppeja.
Vähiin on liikunta jäänyt. Vituttaa kun pelihaluja olis mutta seura missä pelaa??
Täytynee ostaa nappikset ja mennä johonkin höntsäporukkaan potkimaan. Työpaikan sählyvuoroja on jäljellä vielä 4 ja sitten sekin loppuu
Varikset komentavat
Eilen reilu 15 kilsaa polkupyörällä ja tunti sählyä. Harmi vaan ettei pelikavereille maistunu, tarjoilin joku 20 syöttöä avopaikkoihin ja tehtiin ehkä 8 maalia koko matsissa
Kulmissa multa ei saatu palloa pois koko tuntina paitsi kerran ku vastustajan esti polvella suoraan mun reiteen ja nyt sattuu ihan vitusti :x
Onnistuin myös kerran keskialueen kikkailussa (pyörähdys ja sit yritin jallittaa vielä nopealla jarrutuksella ja liruttaa samaan aikaan omien jalkojen välistä) astumaan mailan päälle ja tipahdin sit maahan kyynärpää edellä. Se ei onneks oo kovin kipeä enää.
Varikset komentavat
Mutta urheiluliikkeessä oli kuitenkin ihan urheilutavaraa, eikä vaan rättejä ja riepuja ja sporttitoppeja.
Tuli eilen testattua tuo hietsun puoleinen lenkittelyseutu ja kyl tuo Lauttasaaren pesee. Vielä me tästä peli saadaan just sopivasti ennen duunipaikan kuntotestejä
Älä päästä painiks sitä
Tällä viikolla kolme sählyä/salibandya ja pari matsia futista. Kyllä tästäkin kaverista vielä peli saadaan kevään totaalisen liikkumattomuuden jälkeen.
Tällä viikolla kolme sählyä/salibandya ja pari matsia futista. Kyllä tästäkin kaverista vielä peli saadaan kevään totaalisen liikkumattomuuden jälkeen.
Ei tolla viikko-ohjelmalla. Riippuu tietty paljonko siellä kentällä juoksee.
"A repo man's always intense"
[quote:efb981f158="noiseidea"]Tällä viikolla kolme sählyä/salibandya ja pari matsia futista. Kyllä tästäkin kaverista vielä peli saadaan kevään totaalisen liikkumattomuuden jälkeen.
Ei tolla viikko-ohjelmalla. Riippuu tietty paljonko siellä kentällä juoksee.[/quote:efb981f158]
Vitusti.
[quote:763a74e207="Leif Erikson"][quote:763a74e207="noiseidea"]Tällä viikolla kolme sählyä/salibandya ja pari matsia futista. Kyllä tästäkin kaverista vielä peli saadaan kevään totaalisen liikkumattomuuden jälkeen.
Ei tolla viikko-ohjelmalla. Riippuu tietty paljonko siellä kentällä juoksee.[/quote:763a74e207]
Vitusti.[/quote:763a74e207]
Nimenomaan. Aika tiukka ohjelma löysäilyn jälkeen. Voipi jalat huutaa kuolemaa.
[quote:eca3c236d8="noiseidea"][quote:eca3c236d8="Leif Erikson"][quote:eca3c236d8="noiseidea"]Tällä viikolla kolme sählyä/salibandya ja pari matsia futista. Kyllä tästäkin kaverista vielä peli saadaan kevään totaalisen liikkumattomuuden jälkeen.
Ei tolla viikko-ohjelmalla. Riippuu tietty paljonko siellä kentällä juoksee.[/quote:eca3c236d8]
Vitusti.[/quote:eca3c236d8]
Nimenomaan. Aika tiukka ohjelma löysäilyn jälkeen. Voipi jalat huutaa kuolemaa.[/quote:eca3c236d8]
Huusi jo viime viikolla kahden urheilun rupeaman jälkeen. Yllättäen torstain pelin jälkeen ei sitten huudellutkaan, eli parempaan ollaan menossa. Pitää ehkä ottaa sählyissä "rauhallisemmin", jos osaisi.
Ite oon nyt pelannu parit viime futishöntsät ilman polvitukea, ja peli on ollut erittäin sujuvaa, pallovarmaa ja rentoa (suhteessa alkukauteen). En sitten tiedä minkä verran peliesitykset ovat suhteessa tuon tuen käyttöön. Tuntuu ainakin vaikuttavan tuon "tukijalan" pallokosketuksiin ja askelharhautukseen. Saa nähdä uskaltaisiko jo seuraavassa pelissä olla ilman.
Aika yllättäen eilen parin päivän tauon jälkeen jalat oli vähän jäykät ja lihaksissa painoi. Otinpa aika iisisti. Keskiviikon salibandyt vois kans jättää väliin.
Eilen lyhyt lenkki, juoksemisesta ei vaan tule mitään
Tänään futista.
Varikset komentavat
Kävin eilen puolivahingossa kävelemässä lehtoisessa metsässä, siellä haisi ihan tosi hyvältä.
Nuuh.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Niin mennäänkö heitteleen korista täs joku ilta? Tääl ruohiksessa on ainakin tos kasiratikan päättärillä Kaapelin vieressä ihan hyvä häkki.
Älä päästä painiks sitä