You are not logged in.
wow
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Here Comes The Indian ja Sung Tongs on hienoja mutta sen jälkeen tökkää vähän. Tavastian keikka 2006 oli kyllä aivan tajutonta tulitusta mutta toisaalta olin niin pleksit etten muista kovin paljoa koko keikasta "For Reverend Green" on kyllä ehkä bändin kovin veto mutta eihän tuota Strawberry Jamia oikein jaksa kokonaisuutena.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Haistakaapa nyt. Feels on ihan saatanan upea.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Haistakaapa nyt. Strawberry Jam on ihan saatanan upea.
lol apua
ultravox
Haistakaapa nyt. Feels on ihan saatanan upea.
Smaa.
en ole kolmekybänen emoboy
haistapaaka nyt, kaikki animal collectivet on ihan saatanan kovia
ydinaukio wrote:haistapaaka nyt, kaikki animal collectivet on ihan saatanan kovia
börjeslandet wrote:hrmunoita wrote:Haistakaapa nyt. Feels on ihan saatanan upea.
Smaa.
Minä sanon teille: ei ole.
spam??
Last edited by hiirimattona (02.04.2010 22:35)
bzort glorf bööth
Anti-konsensus nostaa päätään? Sitä on maalaispoika ihan ymmällään kun ei enää tiedä mikä on totuutta? Onneksi mulla on vielä PF, Styluksen veivät toki jo..
ydinaukio wrote:haistapaaka nyt, kaikki animal collectivet on ihan saatanan kovia
börjeslandet wrote:hrmunoita wrote:Haistakaapa nyt. Feels on ihan saatanan upea.
Smaa.
et vaan osaa.
kantsii kuunnella paremmin.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
ei tässä hirveetä kiimaa oo ollu vähään aikaan, mahollista on että 19.5. keikka jää väliin myäs, liian paljon kaikkee ja liian vähän tuohta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
upsetter wrote:ydinaukio wrote:haistapaaka nyt, kaikki animal collectivet on ihan saatanan kovia
börjeslandet wrote:Smaa.
et vaan osaa.
kantsii kuunnella paremmin.
Pitää paikkansa, en todellakaan osaa. Tuskinpa se paremmaksi muuttuu lisäkuunteluilla... Ei ole tarvetta tykätä mistään väkisin. Väitän, että kakkikakkarakaan ei muutu hyvän makuiseksi, jos sitä syö lisää ja enemmän. Kakkaa en ole tosin edes maistanut, mutta AC:ta olen kuullut tarpeeksi. Eivät ole minun kuppi teetä.
feels on kyllä levy joka vain paranee ajan myötä.
the bees the bees the bees
lol apua
ultravox
water curses tuli postissa tänään
parin pikasen kuuntelun perusteella taas kerran älyttömän kovaa menoa!
water curses tuli postissa tänään
parin pikasen kuuntelun perusteella taas kerran älyttömän kovaa menoa!
ensi viikolla nämä
lol apua
ultravox
water cursesista en kyllä syttynyt yhtään
SPAM
nytkyllä on pakko tunnustaa, ei vaan oikein lähde nää vesikiroukset
nää on albumipändi
lol apua
ultravox
lähteehän se, mut vähähn liian höttöä jotenki enpä kuule tiijä. mut kuunnellaan lissee
lol apua
ultravox
ac/wc paranee lisäkuunteluilla, kylhän me tästä vielä vuoden ep saadaan
lol apua
ultravox
feels on kyllä levy joka vain paranee ajan myötä.
Erittäin sama.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
nytkyllä! collectiven Tripod-keikka jouduttiin perumaan q niitten pååtti o myöhässä tms, mut sitte tuleeki viestiä että ovat siirtäneet keikan myöhäisemmäksi ja Whelansiin, eli kapasiteetti tipahti kerralla noin tuhannella kolmensadan kieppeille. Taitaa olla pakko mennä, mut mitä teen atlas "kuuntelematta paskaa" soundin ajan?
aja sitä
ja laatikkotoimisto olikin auki ja lippuja uunituoreina tarjolla. 15 eli jotain kympin halvemmalla ku ois ollu Tripodissa. kiima oli niin vähissä ton suhteen että en meinannu muistaa et tänää ois, mut nää whelansissa = überkiimaa!
se little girl biisi ja varsinaisen keikan päättänyt uusi "psyketekno"-biisi parasta antia. toki lopun leaf house ja fireworks - älzin monta parhusbiisiä - fireworks -medley ihan totaalista parhutta. pienempi paikka, paremmat saundit, hiotumpi setti jne. kannatti mennä vaikka väsytti jo valmiiks aika pirusti
Musta tuo ep on tosi hyvä. Olisi saanut koko viime levy olla tuollaista. Hyvä kokonaisuus, ja taas hiukan erilaista. Siinä missä SJ oli hiukan sekava kokoelma Feelsin kertausta, Person Pitchiä ja voimakkaasti efektoitua kitaraa. Mukavan lämmintä musisointia. Etäisyyttä otettu edellisten levyjen "indierockiin", mistä iso plussa.
Feelsin ja inkkarilevyn kanssa paras kokonaisuus, mitä nämä ovat ulos pukanneet, mielestäni. (Myönnettäköön, että alla vasta yksi kuuntelukerta, mutta nyt en varsinaisesti tarkoitakaan laatua ja kuuntelukestävyyttä.)
Yllätyin. Tosi positiivisesti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tollane oli keikka
Bearhug
Song For Ariel
Who Could Win A Rabbit
Peacebone
Fireworks / Essplode
House
New Song
Daily Routine
Brother Sport
----
Leaf House
eipä tossa paljoa jääny varaa muulle ku :bileet:lle Brother Sport ja House uusista siis siis tarttuvimpia, Peacebonen ja Fireworks-systeemin ohella ehkä koko keikan kovimpia juttuja. Toki juuri nuo biisit olivat tässäkin ketjussa jo aiemmin mainitsemiani uusia kiimabiisejä, saisivat pistää jo jonku sinkun ulos eikä viivytellä liikaa...
luckily our merch guy is from ireland so we called around to his friends and asked if they could set up a show for us in under 3 hours and try and get the word out. the band scheduled to play at whelan's had canceled that morning leaving it open so our friends busted their asses (even sending a van 100km south of the city to pick us up with our gear on the side of the road after the bus broke down for the 3rd time in 24 hours!), and as some of you know, the show happened on the later side and we had a great time.
p.s. atlas sound nyt kuultuna paskaa