You are not logged in.
[quote:4733ce1911="silvawhale"][quote:4733ce1911="Jean-Babtiste"]Mul ei oo kaikkien puhnroja, enkä viitti aina vaivata samoja ihmisiä [/quote:4733ce1911]
käydään jossain syömässä paremman puoliskon kans. sitten voips ehkä törmäilä jossain kampin tienoilla. pistän nron privana. [/quote:4733ce1911]
Numero tallessa viimeinkin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ite voisin asioida etnosafkakaupassa tässä nyt seuraavaksi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Viideltä asemalla kuulemma jonkin sortin MEGAtapaaminen...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Olkoon vaan, emmä sinne kuitenkaan kerkeä. :ufo:
Älä päästä painiks sitä
Ehkå ehtis yhdelle tuopposelle ennen keikkaa. Missäs istuskelette?
Sent from my iPhone 16
moskovassa olen.
oon himas syömäs
tuskin baariin ennen keikkaa
Joku voi sitten varmaan kertoa mulle että oli ihan paska keikka ettei mua harmittais niin vitusti.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ihan paska keikka.. Eiq..
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Joku voi sitten varmaan kertoa mulle että oli ihan paska keikka ettei mua harmittais niin vitusti.
Se encorea edeltänyt progeilu oli suurinta paskaa koko maailmankaikkeudessa. Aivan saatananmoista sontaa!
Jos Matti Vanhasen uran pääministerinä voisi ilmaista musiikkina, niin juurikin jotain sellaista koin. Täyttä vitun paskaa!
Tähän aikaan, tässä tilassa, näissä tunnelmissa ei kykene pukemaan sanoiksi sitä järkytystä, masennusta, pettymystä, loukatuksi tulemisen tunnetta, raivoa, vihaa, surullismielisyyttä, aivojen kiemuroihin piiloutuneita itkupotkuraivareita, jotka sen palttiarallaa koko dinosaurusten aikakauden kestänyt susipaska shoegazing-kohtaa-kikkeliprogeilu loi.
VITTU YRITIN VETÄÄ SEN TASOISET JEESUSKÄNNIT ETTÄ MITKÄ TAHANSA SYNNIT ANNETTAISIIN ANTEEKSI MUTTA TÄHÄN KOLOSSAALISEEN DIIBAILUN JA PERSEILYN YHDISTYMÄÄN EI MIKÄÄN MAHTI MAAILMASSA OLISI RIITTÄNYT.
MINÄ YRITIN.
MINÄ VITTU YRITIN.
...mutta joskus sekään ei riitä
Älä päästä painiks sitä
MOICCA MOI
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
ette vaan osaa. vitun hyvä keikka.
michion kitarointi oli kyl puhdasta parhautta. jätti muut statistin asemaan. käsittämätöntä jos kuvittelevat vielä tekevänsä triolla keikkoja.
aika pirun lujaa kyl tuli. tulpat oli tarpeen..
olihan tuo keikka ihan parhaasta päästä!
sanotaan että ensimmäiset 15-20min ei ihan lähtenyt, mut sen jälkeen silkkaa puhdasta magiaa!
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Joo hyvinhän sillä eilen tais mennä :center:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/7380947.stm
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
+
=
kuka dissaa meitsin keikkaa!!?
enpä kuule tiijä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mitähän v****a nyt taas
paras keikka, ainoo et pitissä hävis toinen korvatulppa mut eip tuo menoa haitannu
viimeksi radiopuhelimissa nämä, eli vielä on 2 tulppaa jöjelllö
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
No uuuh. Vittu te ootte perseestä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei kyllä mitenkään mahdottomasti sytyttänyt, mitä nyt vierailijakitaristia kuunteli ja toista kitaristia toljotteli hyvinkin mielikseen. Loppupuolen hissuttelu kolisi meixille enemmän kuin rokkailut. Olenko kuuro, mutta kitarat olisivat saaneet tulla reippaasti lujempaa...?
Ai niin ja osasipahan olla harvinaisen paska lämppäri!
keikan ekan puoliskon aikana tuli kyllä mieleen et "tässäkö tää nyt oli?!", ihan hyvää rokkia jne. mut ei jaksanu ihmeemmin sytyttää. sit kun temmot laski niin homma muuttui täysin. juuri tuo ulviksen haukkuma biisi eli setin varsinainen vika biisi toi kyllä kyyneleet silmäkulmaan olin niin kauan odottanut että pääsisin jotain tollasta kuulemaan livenä vitun kovalla volyymilla ja nyt se toteutui IHANAA
farewell oli täydellinen lopetus ihan vitun hyvälle keikalle
wata
michio
growing oli kyllä oikeastaan aikamoista kuraa. luulisi että sadasta pedaalista voisi saada jotain vähän kiinnostavampaa saundia aikaan mutta ei
Olenko kuuro, mutta kitarat olisivat saaneet tulla reippaasti lujempaa...?
samaa mieltä kyl täällä. tai rumpujen tasosta olis voinu hiukan tinkiä... nyt varsinkin basari jyräsi välillä kaiken alleen. täähän nyt on helmasynti kyl 99%:lla rokkimiksaajista...
kyl ne jyräkohdat murahti oikein mainiosti. hyvää menoahan toi. laulu on kyllä bändin heikoin lenkki, toimis paremmin upotettuna sinne muun mekkalan sekaan eikä tollai "solistisesti" miksattuna...
jussi69 vois kyllä tehdä opintomatkan boriskeikalle rumpustarailun vaikeasta lajista. eilen nähtiin lähes tyylipuhdasta kukkoilua.
[quote:2f43e27455="silvawhale"]toi laulu on kyl heikoin lenkki, toimis paremmin upotettuna sinne muun mekkalan sekaan eikä tollai "solistisesti" miksattuna...
[/quote:2f43e27455]
sama