You are not logged in.
Latasin juuri koneelleni nrj:n aamupoikien "Beibi älä vonkaa"- kipaleen :peuk:
mistäs tämä?
tän aamun juutuupi. on tää vaan niin hienoo. kaikki pielessä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:8a2f03ead4="silvawhale"]kaikki pielessä.
[/quote:8a2f03ead4]
*repii silmät päästään ja työntää rautanauloja korviin*
Ihan hirveän kuuloista toi ton laulu. Pöyristyin.
:?
organizing the boy scouts for murder is wrong
jotenkin hienoa että sitä jaksaa provosoitua ja vetää snadisti keilapallot nenään jostain mainstream meikkirokkibändistä herran vuonna 2008.
et sikäli pojille isot propsut. djemberummun soittamisesta lisäpisteitä.
Mulla onkin Uniklubin uusi sinkku!
Mulla onkin Uniklubin uusi sinkku!
eiku jakoon vaan!
[quote:bfddd9460f="Feggy"]Mulla onkin Uniklubin uusi sinkku!
eiku jakoon vaan![/quote:bfddd9460f]
Jaa ... pitäis varmaan joskus järjestää paskat levyt-dj-ilta jossain, jossa on laattakaukalot pöytien vieressä. Black doorissa foorumilaisten paskimmat-ilta?
[quote:33313a0b5d="silvawhale"][quote:33313a0b5d="Feggy"]Mulla onkin Uniklubin uusi sinkku!
eiku jakoon vaan![/quote:33313a0b5d]
Jaa ... pitäis varmaan joskus järjestää paskat levyt-dj-ilta jossain, jossa on laattakaukalot pöytien vieressä. Black doorissa foorumilaisten paskimmat-ilta?[/quote:33313a0b5d]
i'm in!
vois ottaa sen hampurin kosmos-baarin menon. eli kaikki tuo paskimmat levyt komeroistaan, semmoset häpeälevyt. ne soitetaan sit kaikelle kanssalle joka saa ostaa sen soivan levyn pennillä tai kahdella jos haluaa "pelastaa" sen. jos kukaan ei halua plattaa se tuhotaan.
huisin hauskaa.
[quote:0936d5dedd="Feggy"]Jaa ... pitäis varmaan joskus järjestää paskat levyt-dj-ilta jossain, jossa on laattakaukalot pöytien vieressä. Black doorissa foorumilaisten paskimmat-ilta?
i'm in!
vois ottaa sen hampurin kosmos-baarin menon. eli kaikki tuo paskimmat levyt komeroistaan, semmoset häpeälevyt. ne soitetaan sit kaikelle kanssalle joka saa ostaa sen soivan levyn pennillä tai kahdella jos haluaa "pelastaa" sen. jos kukaan ei halua plattaa se tuhotaan.
huisin hauskaa.[/quote:0936d5dedd]
Tossa olis aineksia aika ihanaan iltaan
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:0f106dc8a8="silvawhale"]jotenkin hienoa että sitä jaksaa provosoitua ja vetää snadisti keilapallot nenään jostain mainstream meikkirokkibändistä herran vuonna 2008.
et sikäli pojille isot propsut. djemberummun soittamisesta lisäpisteitä.[/quote:0f106dc8a8]
Kyllä toi sanojen lukeminen lapusta on kanssa aika hyvä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:c5f18f35b2="noiseidea"][quote:c5f18f35b2="silvawhale"]jotenkin hienoa että sitä jaksaa provosoitua ja vetää snadisti keilapallot nenään jostain mainstream meikkirokkibändistä herran vuonna 2008.
et sikäli pojille isot propsut. djemberummun soittamisesta lisäpisteitä.[/quote:c5f18f35b2]
Kyllä toi sanojen lukeminen lapusta on kanssa aika hyvä.[/quote:c5f18f35b2]
tais olla joku fall-coveri siis.
[quote:30f0714725="Feggy"]Mulla onkin Uniklubin uusi sinkku!
eiku jakoon vaan![/quote:30f0714725]
ja tuonne rohkeasti tilittämään tuntoja
mut sanojen lukemiselle papereista nyt ja aina
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:b1eb978005="silvawhale"][quote:b1eb978005="Feggy"]Mulla onkin Uniklubin uusi sinkku!
eiku jakoon vaan![/quote:b1eb978005]
mut sanojen lukemiselle papereista nyt ja aina [/quote:b1eb978005]
Tunnot löytyy uusimmasta Rumbasta...
Latasin juuri koneelleni nrj:n aamupoikien "Beibi älä vonkaa"- kipaleen :peuk:
uuh. pelottavaa mutta toihan on oikeastaan aika hyvä kappale. olispa jollain ulkomaankielisillä höpöhöpölyriikoilla...
[quote:0309a478c9="Pope"]Latasin juuri koneelleni nrj:n aamupoikien "Beibi älä vonkaa"- kipaleen :peuk:
uuh. pelottavaa mutta toihan on oikeastaan aika hyvä kappale. olispa jollain ulkomaankielisillä höpöhöpölyriikoilla...[/quote:0309a478c9]
smaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:d32d68b5d3="TWISTED BITCH"][quote:d32d68b5d3="silvawhale"][quote:d32d68b5d3="Feggy"]Mulla onkin Uniklubin uusi sinkku!
eiku jakoon vaan![/quote:d32d68b5d3]
mut sanojen lukemiselle papereista nyt ja aina [/quote:d32d68b5d3]
Tunnot löytyy uusimmasta Rumbasta...[/quote:d32d68b5d3]
Kävin lukemassa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
a tribute to paska, hukkaan heitettyjä kauniita kasvoja
When modern and intensely melancholic Finnish rock clashes to the frenzy of punk, the outcome is pure, straight-forward live energy. Heijaste is a four-piece from Tampere, Finland, armed with this growing young energy. Their aim is to be something else than just another Finnish rocknroll band with loads of clichés to prove. To grow as musicians, as a band, do loads of gigs, gain experience and be the best they can.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Tampereella on selkeästi joku palkofarmi, jossa noita kasvatetaan...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
koulun listoilta spämmiä:
[quote:e57ba16ad9]Suomen bilebändien kärkiryhmään kuuluva Helsinki Pop Machine etsii nyt uutta
ja uniikkia ilmettä. Tarkoitus olisi löytää jokin yhtenäinen tekijä bändin
vaatetukseen ,säilyttäen kuitenkin jokaisen soittajan (5kpl)
yksilöllisyyden. Ideoita, yhteydenottoja ja tarjouksia innolla odottaen.[/quote:e57ba16ad9]
Lähtisköhän tohon? Jos vaikka ehdottais Spinaltap-henkeen jotain eläinradan merkkihahmoja
kullipuku kehiin?
ompas paska nimi bändillä. ma bakers soul factory, anyone?
[quote:ee707e37ec="silvawhale"][quote:ee707e37ec="Pope"]Latasin juuri koneelleni nrj:n aamupoikien "Beibi älä vonkaa"- kipaleen :peuk:
uuh. pelottavaa mutta toihan on oikeastaan aika hyvä kappale. olispa jollain ulkomaankielisillä höpöhöpölyriikoilla...[/quote:ee707e37ec]
smaa [/quote:ee707e37ec]
eiku uutta rallia kehiin.
http://www.youtube.com/watch?v=I4QvW8-LawU
:rolleyes::peuk:
Hehe, olin just spämmimässä samaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hehe, olin just spämmimässä samaa.
[quote:ecc4f63fd3="hrmunoita"]Hehe, olin just spämmimässä samaa.
[/quote:ecc4f63fd3]
:dubstep:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f87d1932d2="silvawhale"][quote:f87d1932d2="hrmunoita"]Hehe, olin just spämmimässä samaa.
[/quote:f87d1932d2]
:dubstep:[/quote:f87d1932d2]
[quote:26f78fe53d="Pope"][quote:26f78fe53d="silvawhale"][quote:26f78fe53d="Pope"]Latasin juuri koneelleni nrj:n aamupoikien "Beibi älä vonkaa"- kipaleen :peuk:
uuh. pelottavaa mutta toihan on oikeastaan aika hyvä kappale. olispa jollain ulkomaankielisillä höpöhöpölyriikoilla...[/quote:26f78fe53d]
smaa [/quote:26f78fe53d]
:rolleyes::peuk:[/quote:26f78fe53d]
[quote:f022e06a5e="silvawhale"][quote:f022e06a5e="Pope"][quote:f022e06a5e="silvawhale"][quote:f022e06a5e="Pope"]Latasin juuri koneelleni nrj:n aamupoikien "Beibi älä vonkaa"- kipaleen :peuk:
uuh. pelottavaa mutta toihan on oikeastaan aika hyvä kappale. olispa jollain ulkomaankielisillä höpöhöpölyriikoilla...[/quote:f022e06a5e]
smaa [/quote:f022e06a5e]
:rolleyes::peuk:[/quote:f022e06a5e]
[/quote:f022e06a5e]
"videoversio"!
kertokaa miten toi loppuu. ei kestänyt katsoa.
http://www.youtube.com/watch?v=dYhJ0j0OvDs
kuvaus:
[quote:0929bb03d2]Yksi mies voi mullistaa maailman. Mutta yksi robotti mullisti hänen maailmansa.
Digital Love, tarina kielletystä rakkaudesta miehen ja robotin/kyborgin/mechan/pahvilaatikon välillä.
Koe tulevaisuuden rakkaus NYT.
Suomalainen scifi-draama-toiminta-erotiikka lyhäri. Da best ever~[/quote:0929bb03d2]
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
^ aikamoista.. ei voi spolata loppua.
tajusin että "trash-videot" tai mitä lie on just se genre mikä ei uppoo muhun yhtään. Sellanen poikamainen hassuttelu, noh ei se oo vierasta, mutta emmä sitä halua katella, korkeintaan harjoittaa. sama kun katsois videolta ku on itse 16-v ruotsinlaivalla heittämässä ostoskärryjä veteen. Ja tää ulottuu kattamaan jackassit ja duudsonit. tulee mieleen sellanen huomionkipeä pikkulapsi, jonka kanssa jaksaa leikkiä hetken ja sitten alkaa jo miettimään että miten tosta pääsis eroon.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]