You are not logged in.
Oliksnää täällä? Raskaassa? En löytäny?
Kyllä te nää tiiätte, JAMC & MBV revisited. Aivan loistavaa meininkiä!! Oon panemassa vinyylitilausta Important Recordsille (+ pari paitaa), oisko kukaan (J-kylähenkinen) halukas jakamaan laivauskustannuksia?
Nii ja eiks nää oo siellä Primaverassa? Raportteja tiskiin sit!
Odottelen innolla Primaveran keikkaa. Voishan näiden julkaisujakin ostaa. Vielä en ole muilta ostoksilta ehtinyt.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tämähän kuulosti oikein mainiolta. Pitänee tsekata Primaverassa.
Sent from my iPhone 16
Enpä kuule tiijä. Livenä oli toki aika mahtavan kuuloista äänivallia, mutta levyltä perustylsää, biisit ei vaan ole mitään ykköslaatua ja äänimaailma on minun korvaani jotenkin oudon vaisu.
hmmm. levyhän on loistava.
olen homo
Varikset komentavat
Varikset komentavat
olen myös pokkereissa
Varikset komentavat
Seisooko?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ehkä paras bändi maailmassa just ny.
Odotan Primiksen keikkaa kauheassa KIIMASSA.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Tämä on kyllä hyvä ainakin levyltä.
onhan tämä kova levy ja yksi eniten odottamistani keikoista primaverassa.
budjetti ei just nyt kestä tilailuja, muuten oisin messissä..
Menetetty peli
Onhan se levy vitun hyvä ne kaks ekaa kertaa ku sitä kuuntelee. Sit alkaa tökintä. Keskivälin Nyyordereita ny ei jaksanu ees alussa.
Älä päästä painiks sitä
Nää ois 21.11. Stokiksessa lämppäämässä MGMT:a :DD
Taidanpa mennä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olipas aika mainio! Hyvää soundia
Älä päästä painiks sitä
Aika heikkoja biisejä näillä lopulta oli. Ihan jees kitarointia välillä, mutta kyllähän tämmöistä paljon paremminkin tehdään. Odotuksiin nähden aika suuri pettymys. Primaverassa sentään paikkasivat biisejä kunnon kitaramelulla, nyt tunki liikaa esiin biisien keskinkertaisuus.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Enpä kuule tiijä. Livenä oli toki aika mahtavan kuuloista äänivallia, mutta levyltä perustylsää, biisit ei vaan ole mitään ykköslaatua ja äänimaailma on minun korvaani jotenkin oudon vaisu.
Missä muuten näit livenä?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Aika heikkoja biisejä näillä lopulta oli.
Eri.
Ihan jees kitarointia välillä, mutta kyllähän tämmöistä paljon paremminkin tehdään.
Parin uuden biisin kohdalla kävi hetkittäin sama mielessä.
Odotuksiin nähden aika suuri pettymys. Primaverassa sentään paikkasivat biisejä kunnon kitaramelulla, nyt tunki liikaa esiin biisien keskinkertaisuus.
Eri. Must nyt oli just tosi kiva kuulla ne biisit eikä pelkästään sitä helvetin lujaa kitaravallia, jonka seasta ei meinannut erottaa juuri mitään muuta.
Keikka oli kyllä varsin hyvä, paras näkemäni näiltä. Ja taas tosi hyvän mittainen eikä mitään turhia encoreja.
en oo kuullu näiltä vielä mitään, ei kiinnosta ku ois saattanu muuten harmittaa keikan missaaminen, mulle
[quote:ea46f396b6="stratum"]Enpä kuule tiijä. Livenä oli toki aika mahtavan kuuloista äänivallia, mutta levyltä perustylsää, biisit ei vaan ole mitään ykköslaatua ja äänimaailma on minun korvaani jotenkin oudon vaisu.[/quote:ea46f396b6]
Missä muuten näit livenä?
NYC:ssä, kaksi vikaa biisiä vain. Aika paljon kitarahulinointia.
Joo, toimihan tuo ihan mukavasti. Ei tullut sellaista fiilistä että rahat ois hukattu.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Joo, toimihan tuo ihan mukavasti. Ei tullut sellaista fiilistä että rahat ois hukattu.
Sama. Tosin jäi fiilis että bändi pystyisi parempaankin, nyt vaan ei ollut ehkä ihan paras päivä.
Nimenomaan helvetin hyvältä kuulostava bändi. Oon parina päivänä kuunnellut noiden levyjä spotifysta ja hienoa kitaraa ja tremolotsäksätystä löytyy kyllä.
Mutta eipä näiden biisien sointukierrot omaperäisyydestä kauheasti viesti. Mutta eihän se tän tyyppisessä musassa haittaa, sama juttu jonkun Joensuun kanssa. Se heebo tästä bändistä nikkaroi efektipedaaleja death by audio -nimen alla ja ne vaikuttais kiinnostavammalta kuin näiden musa.
Tullut vasta tän vuoden puolella kuunneltua tätä tokaa levyä ja tää on kyllä varsin hyvä myöskin!
Tullut vasta tän vuoden puolella kuunneltua tätä tokaa levyä ja tää on kyllä varsin hyvä myöskin!
Parempi kuin eka! Hjuvin toimii.
A PLACE TO BURY STRANGERS VUOSIEN TAUON JÄLKEEN TAVASTIALLE
Ti 1.10.2013 Helsinki, Tavastia
New Yorkin äänekkäimmäksi bändiksi nimetty A Place To Bury Strangers palaa vuosien tauon jälkeen Suomeen: yhtye esiintyy Tavastialla tiistaina 1. lokakuuta. Liput yhdysvaltalaisen noiserock/post-punk/shoegaze-bändin keikalle tulevat myyntiin Tikettiin torstaina 8. elokuuta.
Kovaäänistä noiserockia, maalailevaa shoegazea sekä tummasävyisen kulmikasta post-punkia yhdistelevä A Place To Bury Strangers tunnetaan ennen kaikkea kovaäänisistä keikoistaan. Huiman live-bändin maineessa olevalta newyorkilaistriolta on toistaiseksi ilmestynyt kolme studioalbumia sekä valtaisa määrä singlejä, ep-levyjä ja muita erikoisjulkaisuja.
A Place To Bury Strangersin edellinen pitkäsoitto Worship ilmestyi viime kesänä Dead Oceans -levymerkillä (mm. Dirty Projectors, Phosphosrescent). Yhtyeen tuorein albumi on puolestaan viime kevään Record Store Day -julkaisu Strange Moon, joka sisältää ainoastaan Dead Moon -lainakappaleita. Parhaillaan trio nauhoittaa myöhemmin tänä vuonna ilmestyvää neljättä studioalbumiaan.
Aikaisemmin A Place To Bury Stangers on vieraillut Suomessa kesällä 2009, jolloin yhtye soitti kaveribändinsä Dead Combon kanssa Indie Iltamat -kiertueen klubikeikat Helsingissä, Tampereella ja Turussa.
LIPUT:
Myyntiin to 8.8.2013 klo 9.00
- ennakkoon Tiketistä alk. 19,50 EUR
- ovelta 20 EUR
A PLACE TO BURY STRANGERS (USA)
Tehokas korvienpuhdistusssessio, joka lainailee vapaamielisesti niin Jesus & Mary Chainin kahden nuotin narkkaripoppia kuin Primal Screamin Exterminatorin brutaaleja särösinfonioita NRGM.fi
Kaiutettua shoegaze-mekkalaa Rumba
Ääntä, mölyä, kakofonista surinaa! Ja kaiken tämän takana kauneutta, heleyttä, surua. Viikon levy Musasto-blogi
An awesome album Drowned in Sound
Constantly exhilarating, it's a sensory obliteration that proves that now, more than ever, APTBS are much more than just noise, 4.5/5 The Fly
www.aplacetoburystrangers.com
www.facebook.com/aplacetoburystrangers
www.tavastiaklubi.fi
www.fullsteam.fi
Urho Ghettonen wrote:vois harkita
joo, just mietin kans, että täähän on ihan hyvää, jääny jotenki pimentoon koko bändi
Tännehän vois joo.
En oo kuunnellu sitten 2010, joten päätös riippuu uudesta matskusta. Periaatteessa soundi ja visuaalit oli livenä hyviä mut siihen kyllästy puolen tunnin jälkeen.
en ole kolmekybänen emoboy
olen myös pokkereissa
asia selvä.
linkittäkääs joku hyvä biisi näiltä niin tsekkaillaan
Liput myynnissä!
http://www.tiketti.fi/A-Place-To-Bury-S … puja/20802
Euro-rundin traileri:
http://www.youtube.com/watch?v=p0DXOe_IMqQ