You are not logged in.
Glen Campbell - Wichita Lineman
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Yks parhaista jutuista ikinä oli, kun Tolvin Jaska soitti yksissä bileissä levyjä, ja sit se laitto ton "Bamboleon" ns. puskista, ja veti siihen vielä flamenco-taputuksia päälle 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Yks parhaista jutuista ikinä oli, kun Tolvin Jaska soitti yksissä bileissä levyjä, ja sit se laitto ton "Bamboleon" ns. puskista, ja veti siihen vielä flamenco-taputuksia päälle
Ja samoissa bileissä Tero soitti Michael Jacksonin "Black or Whiten"

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Rod Stewart - Sailing.
Ja sit apokryfinen yritys puhua lyömäsoittimen kuolemasta. Se on kai kaunein levy tällä hetkellä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

[quote:e8a288b75c="upsetter"]
Tää on jo toinen Sublime Frequencies-julkaisu lyhyen ajan sisään, joka ei suoraan sanottuna iske ollenkaan. Se eka oli Shadow Music Of Thailand-vinyyli. Onkohan vika minussa vai julkaisuissa?[/quote:e8a288b75c]
ei toi mun mielestä paha oo, mut kieltämättä ei aivan suurinta klassikkotasoa. tulispa taas uusia radiolevyjä 
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
cheveu - s/t
parasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tämä on parasta!
Tämäpäs!
Löin Windowsin aloitusäänen kolmen pedaalin läpi ja pistin loopiksi. Soinut viimeiset 20 minuuttia ja varmaan soi vielä toiset 20. Tim Heckerin Windows?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
TÄMÄPÄS 
Plain Ride - Dying Sun
bzort glorf bööth

voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Black Model - Modern Man
bzort glorf bööth
Dusty Springfield - Poor Wayfaring Stranger
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
John Fahey - In Christ There Is No East Or West repeatilla.
The Zombies - Care of Cell 44

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pet Shop Boysin PopArt repeatilla.

Black Model - Modern Man
Mikä ihmeen black model?
Black Flagia minä illalla kuuntelin! ![]()
bzort glorf bööth