You are not logged in.
kysyttävää?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Damaged
This must be what jail / I will scratch
kyllä vain
Family Man?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
juu ja juu
tää o kuitenki paras
ja Wasted o paras biisi. vitu...
Damaged on kyllä hyvä levy, mutta tykkään kuitenkin enemmän Rollinsia edeltäneestä tuotannosta. Nervous Breakdown on tosiaan paras ja The First Four Years -kokoelma kokonaisuudessaan ihan loistava. Myöhemmästä tuotannosta olen kuullut vain pari EP:tä, jotka olivat vähän tylsänpuoleisia.
Olipas vekkulisti nimetty topikki
Olipas vekkulisti nimetty topikki
sama
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
My War.
Onko kukaan tsekannut Greg Ginnin myöhempää Gone-projektia? Aika hyvä meininki, vähän kuin Funkadelic kohtais Velvet Undergroundin "I Heard Her Call My Name"n kitarat.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Siirtäkääs lukotetun topicin kuva tänne.
bzort glorf bööth
no niin nyt unohdetaan nuo kierrätyspaskat.
bzort glorf bööth
nyt kävi näin
Slip It In on ainoa, jonka omistan. Ihan hyvä levy, muttei vissiin parasta Black Flagia. Pitäis varmaan joskus hankkia ainakin tuo Damaged
Topic oli kyllä niin kierosti nimetty, että nyt vasta tajusin mistä oli kyse.
EDIT: eipä taitais musta salapoliisia/koodinmurtajaa tulla
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Meniskö jotenkin näin:
1. The First Four Years
2. Damaged
"A repo man's always intense"
[quote:e80fd77eab="Leif Erikson"]1. The First Four Years
[/quote:e80fd77eab]
Luin ensin "The First Four Tears"
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:654dd61f1a="Leif Erikson"]Meniskö jotenkin näin:
1. Damaged
2. The First Four Years
[/quote:654dd61f1a]Joo
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:46fe579f95="Jean-Babtiste"][quote:46fe579f95="Leif Erikson"]Meniskö jotenkin näin:
1. Damaged
2. The First Four Years
[/quote:46fe579f95]Joo [/quote:46fe579f95]
Eri.
"A repo man's always intense"
DAMAGED
Parasta juuri nyt
[quote:0fd023a149="Jean-Babtiste"][quote:0fd023a149="Leif Erikson"]Meniskö jotenkin näin:
1. Damaged
2. The First Four Years
[/quote:0fd023a149]Joo [/quote:0fd023a149]
Joo mut My War kuuluu sinne kirkkaaks kolmoseks. Se niiden hidastelevampi tyyli on sillä huipussaan. Ja Rollinsin huuto aivan mahtavan kuuloista.
organizing the boy scouts for murder is wrong
damagedin kuulin ekaa kertaa pari päivää sitten. yllättävän hyvältä kuulosti. muutenkin tuntuu et tää punk-musa vai mikä se ny oli alkaa pikkuhiljaa toimia meikällekin
Kertokaa jotain Ginnin sooloista.
Ai Gonesta? Vai onko sillä muita?
Kahdesti olen muistaakseni keikalla nähnyt Gonen ja oli kyllä aika tylsää menoa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:0835786830="Ylitarkastaja Tolonen"]Ai Gonesta? Vai onko sillä muita?
Kahdesti olen muistaakseni keikalla nähnyt Gonen ja oli kyllä aika tylsää menoa...[/quote:0835786830]
Taisi se tehdä omalla nimelläänkin jotain. Gone on levyltä kyllä aika skitsoa kamaa ainakin, kitara ulvoo ja rummut vetää hc-komppia ja yhtäkkiä tempo tipahtaa puoleen ja tulee bassopohjaista funkkia.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Kuuntelin aamulla neljää vikaa Black Flagin levyä.
bzort glorf bööth
[quote:ad663ea882="Bricolage"][quote:ad663ea882="Ylitarkastaja Tolonen"]Ai Gonesta? Vai onko sillä muita?
Kahdesti olen muistaakseni keikalla nähnyt Gonen ja oli kyllä aika tylsää menoa...[/quote:ad663ea882]
Taisi se tehdä omalla nimelläänkin jotain. Gone on levyltä kyllä aika skitsoa kamaa ainakin, kitara ulvoo ja rummut vetää hc-komppia ja yhtäkkiä tempo tipahtaa puoleen ja tulee bassopohjaista funkkia.[/quote:ad663ea882]
Juuh, teki omalla nimelläänkin jokusen levyn. Täällä olis halvalla myynnissä yksi
Kuume, My War ja Slip it In tehosoitossa sekä Our Bandin BF-osio. Ja tietty Robo (!), vaikkei noilla soitakaan
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Kattelin viikonloppuna taasen pätkiä Decline of Western Civilizationista, on siinä kyllä ihan järisyttävän hyviä juttuja mukana, Black Flagin osuus on ihan loputtoman innostava. Vois viimeinkin ilmestyä dvd:llä..
Ollut meinaan Coming Soon varmaan viimeset viis vuotta.
Muistin just et näin täällä jossain hyllyssä Gonen jonkun vinyylin, ja nyt mietin, miksköhän en korjannu talteen. Olikohan se liian kallis tai jotain.
Se on kyl hieno asia, että toi Decline tuli joskus 90-luvun loppupuolella telkkarista. Ite toki sillon sen missasin, ja näin ekaa kertaa vasta 2002, kun tulevalla vaimokkeella oli se vhs-kopiona hyllyssä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS