You are not logged in.
Miksi oon edelleen ainut kuka on maininnut Niin kuin nuo toiset?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jottei tässä totuus pääse unohtumaan, Raincoatsien Lola on kyl koko sukupuoliroolien vaihdannassaan ehkä nerokkainta ikin'
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Miksi oon edelleen ainut kuka on maininnut Niin kuin nuo toiset?
mikäs se on?
EDIT: ja tekisi mieli mainita happy mondaysin boys are back in town, vaikka onhan thin lizzynkin esitys ihan plpl
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:d93e8c7e08="hrmunoita"]Miksi oon edelleen ainut kuka on maininnut Niin kuin nuo toiset? [/quote:d93e8c7e08]
mikäs se on?
EDIT: ja tekisi mieli mainita happy mondaysin boys are back in town, vaikka onhan thin lizzynkin esitys ihan plpl
Kolmossivulla pelaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vever-corsio
Tilanteesta riippuen Kirsty MacCollin "A New England" menee joskus Billy Braggin version edelle. Mutta vain joskus.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tilanteesta riippuen Kirsty MacCollin "A New England" menee joskus Billy Braggin version edelle. Mutta vain joskus.
Ton kuulin kyl ensin, mut en väittäis, että parempi kuitenkaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:35eab65881="TWISTED BITCH"][quote:35eab65881="hrmunoita"]Miksi oon edelleen ainut kuka on maininnut Niin kuin nuo toiset? [/quote:35eab65881]
mikäs se on?
[/quote:35eab65881]
Kolmossivulla pelaa.
Kolmossivulla ei kyl ollu mainittu mitään tommosta
Ja jos se oli joku niistä embedatuista videoista, niitä ei voi klikata ettei selain kaadu
Joten jos asia oli tärkeä, olisi kannattanut laittaa pelkkä linkki - ja mainita mistä on kyse, sillä nimettömiä linkkejä en tietenkään myöskään klikkaa, ko ne voi olla mitä hyvänsä soopaa ja sit elämästä menee kymmene sekkaa tärviölle
[quote:dbe869bab0="hrmunoita"][quote:dbe869bab0="TWISTED BITCH"][quote:dbe869bab0="hrmunoita"]Miksi oon edelleen ainut kuka on maininnut Niin kuin nuo toiset? [/quote:dbe869bab0]
mikäs se on?
[/quote:dbe869bab0]
Kolmossivulla pelaa.[/quote:dbe869bab0]
Ja jos se oli joku niistä embedatuista videoista, niitä ei voi klikata ettei selain kaadu
Joten jos asia oli tärkeä, olisi kannattanut laittaa pelkkä linkki - ja mainita mistä on kyse, sillä nimettömiä linkkejä en tietenkään myöskään klikkaa, ko ne voi olla mitä hyvänsä soopaa ja sit elämästä menee kymmene sekkaa tärviölle
Tästä on välillä aina hyvä muistuttaa :peuk: Hyvä me!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Replacements: Black Diamond
Melvins: Going Blind
Käytännössä varmaan mikä tahansa hyvä bändi coveroimassa Kissiä hakkaa aina automaattisesti alkuperäisen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:6ada78c470="harry-irene"][quote:6ada78c470="hrmunoita"][quote:6ada78c470="TWISTED BITCH"][quote:6ada78c470="hrmunoita"]Miksi oon edelleen ainut kuka on maininnut Niin kuin nuo toiset? [/quote:6ada78c470]
mikäs se on?
[/quote:6ada78c470]
Kolmossivulla pelaa.[/quote:6ada78c470]
Joten jos asia oli tärkeä, olisi kannattanut laittaa pelkkä linkki - ja mainita mistä on kyse, sillä nimettömiä linkkejä en tietenkään myöskään klikkaa, ko ne voi olla mitä hyvänsä soopaa ja sit elämästä menee kymmene sekkaa tärviölle[/quote:6ada78c470]
Tästä on välillä aina hyvä muistuttaa :peuk: Hyvä me!
Voi ei, anteeksi. Taisin olla sinä yönä liian kiimassa
Eli tässä pelaa: Reijo Taipale - Ihan kuin nuo toiset (Dom Andra)
Melvins: Going Blind
Tästä Dino Jr:n versio on vieläkin ihqmpi!
Käytännössä varmaan mikä tahansa hyvä bändi coveroimassa Kissiä hakkaa aina automaattisesti alkuperäisen.
Johtunee siitä, että ankeiden sovitustensa alla Kissillä on aika vitusti tosi kunkkubiisejä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:08d53651e8="Ylitarkastaja Tolonen"]Käytännössä varmaan mikä tahansa hyvä bändi coveroimassa Kissiä hakkaa aina automaattisesti alkuperäisen.[/quote:08d53651e8]
Johtunee siitä, että ankeiden sovitustensa alla Kissillä on aika vitusti tosi kunkkubiisejä.
Ja ankeiden sovitusten lisäksi Kissin jätkät ovat oikeasti rasittavan paskoja soittaa. Siis jollain metateknisellä tasolla ne vaan aina kuulostavat ihan shitiltä. Kammottava bändi.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja ankeiden sovitusten lisäksi Kissin jätkät ovat oikeasti rasittavan paskoja soittaa. Siis jollain metateknisellä tasolla ne vaan aina kuulostavat ihan shitiltä. Kammottava bändi.
Oon menossa ens kuussa tsekkaamaan livenä
Tero saatana, s'olet gay!
Otan osaa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
was (not was) : papa was a rolling stone. vitun kova.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Miks en oo kuullu tätä? Korjataan pikimmiten.
En o ihan varma kuuluuko Styxin I don't need no doctor tähän kategoriaan, mut Charlie Ainleyn vähäeleinen ja kylmä funkkaus kyllä hakkaa alkuperäisen.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Toi on huippu Temptations cover. Vähän samassa henkessä James Brownia: ESG: There Was A Time
ja onhan Flying Lizardsin ja Rampe& Naukkiksen Sex Machine versiot ihan mahottomia
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:c45b13a7a5="silvawhale"]was (not was) : papa was a rolling stone. vitun kova.[/quote:c45b13a7a5]
Toi on huippu Temptations cover. Vähän samassa henkessä James Brownia: ESG: There Was A Time
ja onhan Flying Lizardsin ja Rampe& Naukkiksen Sex Machine versiot ihan mahottomia
Vahva sama kaikkeen tähän
Mutta voi jeesus sentään toi Reijo Taipale repsäyttää En ollutkaan vuosiin kuullu. Kiitos hrmis!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tosta Rampea ja Naukkista vielä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Marc Almondin Days of Pearly Spencer kampittaa David McWilliamsin alkuperäisen. Kirkkaat kasarisaundit sopii tommoiseen keikarointiin paremmin kuin maanläheisempi kuuskytlukulaisuus. Klassikkohan tuo kappale tosin olis vaikka sen tulkitsis Frederik hankaamalla tiskiharjaa Raimo Ilaskiven persvakoon.
Marc:
http://www.youtube.com/watch?v=XgHK-UyhRww
(huono äänenlaatu videossa)
David:
http://www.youtube.com/watch?v=4VDS8uArR0A
[quote:191bdf8c28="risto_m"]Tosta Rampea ja Naukkista vielä
http://www.youtube.com/watch?v=2Dw4Em5oAd4[/quote:191bdf8c28]
http://www.youtube.com/watch?v=iJn50vGhEk0
Olen miä ajanu ennenkii.
Murteelle kyllä vahva
Rampe&Naukkiksen Sex Machine
Se on Herra numero 47:n Sex Machine, tahvo
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:4328a74504="Joe Caligula"]Rampe&Naukkiksen Sex Machine[/quote:4328a74504]
Se on Herra numero 47:n Sex Machine, tahvo
Voi rähmä - ihan amatöörimoga, joten mulle
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Trickyn Black Steel pyyhkii alkuperäisellä kyl lattiaa.
Älä päästä painiks sitä
Trickyn Black Steel pyyhkii alkuperäisellä kyl lattiaa.
Menetetty peli
[quote:729fbc56ef="ILR"]Trickyn Black Steel pyyhkii alkuperäisellä kyl lattiaa.[/quote:729fbc56ef]
En o Trickyn versiota kuullu mut epäilen kovasti.
[quote:6bd22cccef] En o Trickyn versiota kuullu [/quote:6bd22cccef]
eihän se sillon ilmestymisensä aikoihin soinukaan aika pitkään kun joku 4 kertaa tunnissa jossain julkisissa medioissa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu: