You are not logged in.
Itunesin AOR-niminen soittolista 

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
boris: dronevil

Panonappulat - Katuherrrskaillaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kuuntelin Runawaysia vähän alusta, mut sit Ubuntu päätti et mä en saa kuunnella musaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Shoes - Un Dans Versailles
ihq
delia gönzales & gavin rüssom - rise

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
king khan jne - what's for dinner mashed potatoes chicken pie mashed potatoes chicken pie
kalia loppuu mut ehkä paras nii
asa - leipä lukkojen takana
kahvi loppuu mut ehkä paras nii, töihin pitäs kohta lähtee valuun 
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Zegota - Reclaim!

[quote:0cf28dd927="Jean-Babtiste"]
Kyl tällanen melankolinen kantri (tää, Flying Burrito Bros, Gram Parsons, Gene Clark...) tekee pikku krapuloissa tehtävänsä...tuntuu, ettei sitä oikein muuta tarvisi kuunnellakaan. Onneksi
se on vain harhaa.[/quote:0cf28dd927]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Zegota - Reclaim!
Zegota! Näin keikalla. Ristiriitaset fiilikset ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:a46f834340="leposi"]Zegota - Reclaim!
Zegota! Näin keikalla. Ristiriitaset fiilikset
[/quote:a46f834340]
Mä tykkäsin keikastaki 
[quote:2e01b719ac="leposi"]Zegota - Reclaim!
[/quote:2e01b719ac]
Oon nähnyt 5 kertaa keikalla, viimeksi alkuvuodesta Nykissä.
Aina parasta koskaan.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:c897cb7ea5="Jean-Babtiste"][quote:c897cb7ea5="leposi"]Zegota - Reclaim!
[/quote:c897cb7ea5]
Mä tykkäsin keikastaki
[/quote:c897cb7ea5]
Musa oli hyvää, tyypit kanadalaisia pc-fasisteja 
Jawbox - Novelty
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Ompas pieni ![]()
[quote:68415000bd="Jean-Babtiste"][quote:68415000bd="Jean-Babtiste"]
Kyl tällanen melankolinen kantri (tää, Flying Burrito Bros, Gram Parsons, Gene Clark...) tekee pikku krapuloissa tehtävänsä...tuntuu, ettei sitä oikein muuta tarvisi kuunnellakaan.[/quote:68415000bd][/quote:68415000bd]
Sama, nyt soi Townes Van Zandt - Waiting around to die
bzort glorf bööth
Mullapa onkin nyt maaninen vaihe päällä. Thee Hypnotics ja Soul, Glitter & Sin - lisää piriä!
Sama, Kyuss - 100°
bzort glorf bööth