You are not logged in.
Uutta sinkkua livenä :rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Just hyppysissä Nouns...kuulostaa saakelin hyvältä, vielä paremmalta kun Rippers. OU MAMAAA!!! Ja mahtava paketti muutenkin.
tänne kans
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Just niin, tällaset "oon tärkeempi ku te"-brassailut omina tietoina tai solidaarisuutta osoittaen linkin kera.
mediafire.com/?8ngxdmw9wnt
Hähää kelasin just vitun bännerin yli hiirelläni ja tietty läbbärissä äänet unohtunu päällä ja kirjastossa raiku HELLOO HELLOO
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nyt mä aion tutustua tähän ton linkin turvin.
Kai tää on ihan kivaa, mutta emmä tällästä kuitenkaan jaksa. Munatonta.
Kai tää on ihan kivaa, mutta emmä tällästä kuitenkaan jaksa. Munatonta.
Vegaania.
Ei oo kuulokkeita mukana, ei pysty, liian hapokasgta
:sydan::sydan::rokrok:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no ni, täähän kävi nopeesti
paitti eka kuuntelen levyraatipiisit.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Jaksoin vain vähän alusta. Monotonista ja ponnetonta.
Sent from my iPhone 16
Jaksoin vain vähän alusta. Monotonista ja ponnetonta.
Helvetin hyvältä kuulostaa ainakin näin aluksi.
[quote:a762a3e3a0="Tomsk"]Jaksoin vain vähän alusta. Monotonista ja ponnetonta.
Helvetin hyvältä kuulostaa ainakin näin aluksi.[/quote:a762a3e3a0]
No nytkyllä sama. Mieletön kiima Primaveraa odotellessa vaikka keikka tuskin tulee olemaan yhtä toimiva kuin Whelansin.
[quote:f8b4206212="risto_m"][quote:f8b4206212="Tomsk"]Jaksoin vain vähän alusta. Monotonista ja ponnetonta.
Helvetin hyvältä kuulostaa ainakin näin aluksi.[/quote:f8b4206212]
No nytkyllä sama. Mieletön kiima Primaveraa odotellessa vaikka keikka tuskin tulee olemaan yhtä toimiva kuin Whelansin.[/quote:f8b4206212]
Ja sitähän minä en saa ikinä tietää Mut siellä Whelansissa oli kyl mainio, vaikka porukkaa paikalla aika vähän, tais olla maanantai-iltakin vielä. Joskus vielä uudestaan kyllä pitää nähä.
[quote:d1cd983124="risto_m"][quote:d1cd983124="Tomsk"]Jaksoin vain vähän alusta. Monotonista ja ponnetonta.
Helvetin hyvältä kuulostaa ainakin näin aluksi.[/quote:d1cd983124]
No nytkyllä sama. Mieletön kiima Primaveraa odotellessa vaikka keikka tuskin tulee olemaan yhtä toimiva kuin Whelansin.[/quote:d1cd983124]
Varaan mahdollisuuden, että tämä saattaa olla toimiva livenä. Mutta jos jokin menee tuon kans päälle skippaan kyllä kylmästi.
Sent from my iPhone 16
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tää uus levy on kyllä ihan käsittämättömän upea ja hyvä. Oon kuunnellut jov armaan 40 kertaa läpi. Ehdinköhän kyllästyä ennen keikkaa..
No ni, nyt on substantiivit kätösessä täälläkin. On tosiaan komia paketti, tollanen 60-sivuinen vihko liimattu pahvikansien sisään. Paljon valokuvia keikoilta ja matkoilta ja kotoota. Kasettihyllystä voi trainspottailla kaikkee Germsistä Spank Rockiin.
Ja levyhän rokkaa jåå. Avaan ikkunan ja pistän Teen Creepsin soimaan kohtuuttoman kovalla
Ja levyhän rokkaa jåå. Avaan ikkunan ja pistän Teen Creepsin soimaan kohtuuttoman kovalla
Tein juuri näin
Mä en ole vielä saanut levyä käteeni. Odottelen jospa vaikka Foppa saisi tilattua vinyylin.
Tuntuu potkivan aika suoraan tää uus.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Hieno paketti... Musa kuulostaa kyllä eka läpikuuntelulla hiukka sellaiselta ysärialtsupastissilta... Katsotaan miten kehittyy.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
mjoo nouns jäin ekan kuuntelun jälkeen sellaselle "ihan hyvä"-asteelle. voi kyllä olla että tää tästä kasvaa........
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Lupa tykätä!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
:peuk:
Kyllähän tämä sitten luurikuuntelussa kolahti!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hmm, nyt kun tätä uutta on tullu enemmän kuunneltua niin pakko sanoo että diggasin ite kyllä tuosta Weirdo Rippersistä kuitenki enemmän. Ohan tää uuskin ihan jees ja ylipäätään koko bändin meininki on helvetin kova, mut jotain tähän Nounsiin ois viä kaivannu... joko enemmän noita suoraviivasia ässäbiisejä tai sitten aiemmassa tuotannossa viehättäneitä omaperäsiä ja hauskoja biisirakenteita. Onks muilla mietteitä tästä?
Hmm, nyt kun tätä uutta on tullu enemmän kuunneltua niin pakko sanoo että diggasin ite kyllä tuosta Weirdo Rippersistä kuitenki enemmän. Ohan tää uuskin ihan jees ja ylipäätään koko bändin meininki on helvetin kova, mut jotain tähän Nounsiin ois viä kaivannu... joko enemmän noita suoraviivasia ässäbiisejä tai sitten aiemmassa tuotannossa viehättäneitä omaperäsiä ja hauskoja biisirakenteita. Onks muilla mietteitä tästä?
Hmm.. oon kans diggaillut lopulta Weirdo Rippersiä enemmän. Siinä ehkä noi ei-niin-punkimmat -biisit toimi vielä paremmin ja kokonaisuutena, mut onhan toi Nounskin ihan törkeän hyvä levy. Uuh.
Keikkakiima alkaa olla jo varsin mieletön. Meenpä tästä vaihtamaan pokkerini vähemmän tuhrittuihin. En kyllä jaksa uskoa, että olisi Whelansin keikkaa parempi.
täpisee täpisee