You are not logged in.
Better Red than Dead?
Sent from my iPhone 16
Ja sivunvaihdolle
Sent from my iPhone 16
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
UUDESTAAN EMBEDILLÄ
banaanikin
WOOOOHOO!!
Eiks noi jannut oo samat kuin tässä videossa, diet coke + mentooos teh freshhhhh maker
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
joo ja afro ninja! ja emopissis! ja miss south carolina!
kah, huamasin banaanin vasta tokalla kattomisella! south carolina ei noista tosin ollu tuttu juttu... nerokasta kuitenki
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
HILARIUS!!!
Loistavaa Weezer loistavaa!!! Vaikka kaikki noista ei olleetkaan tuttuja, tiedän nyt miksi mun on kannattanut tuhlata aikaa numanuma-miehen, t-paitaenkka-miehen ja Kevin Federlinen videoiden parissa.
Ei ton tartte naurattaa enää toisella kerralla. Kuhan vaan se levy ois hyvä.
turpa kii ja laula
hihi ihan parasta!!! ja vielä parempaa kun eilen vasta katsottiin Chockolate Rain Youtubesta. ois jääny sekin vähän mysteeriks muuten.
No huh
Tajusin juuri, että jos ton näyttäisi meidän isännälle ei se tajuaisi yhtään mitään. Nörttiys ei jakaannu perheessä tasaisesti...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
chocolate rain
nojoo, onhan tämä uusi levy aika karmeaa paskaa, mutta silti paljon parempi kuin edellinen. pari ihan hyvääkin biisiä löytyy, mutta noi 3 muiden kuin riversin laulamat biisit........ huh
Sininen levy PIIIITKÄSTÄ aikaa soittimessa ja onhan tää ihan parasta!
My name is Jonas
Varikset komentavat
[quote:e94a2b4e56="kraakku"]Sininen levy PIIIITKÄSTÄ aikaa soittimessa ja onhan tää ihan parasta!
My name is Jonas [/quote:e94a2b4e56]
Åhå, tässä topiikissa hukataan viimeisetkin anonymiteetin rippeet..
Mun nimi on Antti
Varikset komentavat
Ja nyt Pinkerton. On tää hyvää
Varikset komentavat
Menin markkinointikikkaan, jonka levy-yhtiö oli epäilemättä suunnitellu just mun kaltaisille tyypeille eli empiville vanhoille faneille: ostin punasen levyn (ainakin Suomen kaupoissa) tuoreen Deluxe-painoksen (viis bonusbiisiä ja extended liner notesit + photot).
Toinen kuuntelu menossa, ei osaa/haluu sanoo viel suuntaan eikä toiseen. Pari biisiä kyl tekee jo nyt mieli nimetä loistaviksi. Täs on kuitenkin nyt käsillä ja mielessä niin paljon ulkomusiikillisia juttuja (poikkeavat lauluntekijäkrediitit/laulajat + noi deluxe-härpäkkeet), että itse ytimestä, eli peruslevyn kymmenen biisin "sävellysten tasosta" ei osaa/haluu siis vielä mitään sanoo.
turpa kii ja laula
Aika perkeleen moni kiekko on paskaa jos noihin Wiizerin kahteen ekaan verrataan. Pitää hyväksyy, ettei näiltä mitä todennäköisimmin koskaan tuu mitään samalla tavalla iskevää. Tältä bändiltä kelpaa mulle muukin kuin äärimmäinen huippusuoritus.
turpa kii ja laula
Ois voinu olla paskempikin tämä Red Album. Kyllähän toi ihan siltä itseltään kuulostaa, muutama loistava ralli mahtuu jokaiselle Weezer-levylle, niin tällekin. Kuukauden parin päästä voi toki vasta sanoa onko kyseessä "vain" hyvä vaiko jopa erinomainen levy...
Siitähän se ajatus sitten lähti.
Muistan ensimmäisen käyttämäni tietokoneen 90-luvulla, sen windowsissa oli mukana Buddy Holly -video. Taitaa olla edelleen eniten kuunneltu biisi näiltä. Hienosti piilotettu Morricone-laina kyseisessä biisissä, synalla soittavat Hyvät, pahat ja rumat -teeman ekat sävelet.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.