You are not logged in.
tää oli tämmönen ihq pändi, ne teki iha mahtavii piisei niinq vaik toi villiviini ja sit oli toi heikko valo ja sit kaikkii muita kans.
kaikki fanittaa???!!!!!!!!!!!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
kaikki fanittaa???!!!!!!!!!!!
JOO!! Harmikseni näin vain kerran keikalla Ruisrockissa. Mut sillo pojat nakuili
Toissapäivänä luennoitsija kertoili faijansa inttijuttuja; miten oli leirillä niin kylmä että haljennut hanuri piti polttaa että saatiin makkaroita lämmitetttyä, alikessusta josta tuli lastenvaunuja työntävä hippi ja vääpelistä jota vetivät turpaan koska se puristeli perseitä.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Tykkäsin joskus paljonkin, sittemmin on tullut kyllästyttyä. Eivät harmi kyllä saaneet yhtään ihan tasapainoista levyä aikaan, mutta huippubiisejä on kyllä paljon. Ikisuosikkini taitaa olla Sokeana hetkenä.
Näin keikallakin kolme kertaa! Ilosaaressa (en varmaankaan kyllä koko keikkaa) jolloin en vielä tykännyt ja sitten bändin loppuaikoina Oulussa pari kertaa.
Vähän noloa tietysti jos tykkää samasta musasta kuin vanhemmat...
Tää oli aikoinaan niin vastenmielisen suosittu että hyi. Mutta olihan niillä hyviä biisejä. Kaliforniasta tykkäsin kai eniten. Suosikkibiisit on Kahdeksanvuotiaana ja Haikara.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Enpä ole ikinä tästä (tai tämän jäsenten muistakaan bändeistä) tykännyt ollenkaan. Varmaan yksi suomen huonoimista bändeistä ikinä, onneksi hajosi!
"A repo man's always intense"
Kalifornia ainoa levy kokoelman ohella mutta tykkäsin kyllä aikoinaan kovasti, olin jopa huomaavinani kokevani harvinaista haikeutta silloin päätösmeiningeissä jollain keikalla. Kuhan nyt eivät sitä paluuta tee, sooloja/jälkiprojekteja en myöskään jaksa yhtää.
I love you and dream about the Führer
alikessusta josta tuli lastenvaunuja työntävä hippi
Kuulostaa peelottavan tutulta...
Ultra Brata yritin aikanaan kuunnella, mutta sitten tuskastuin ja myin (vaimolle eli silloiselle tyttöystävälle ostetut) levyt. Ken Saro-Wiwa -sinkusta irtosi kyllä ihan hyvät rahat jo silloin.
5 hyvää syytä tykätä:
- Kahdeksanvuotiaana
- Villiviini
- Sokeana hetkenä
- Pärnu
- Ero
5 hyvää syytä vihata:
- Sinä lähdit pois
- Hei kuule Suomi
- Sinä lähdit pois
- Hauki
- Sinä lähdit pois
This must be what jail / I will scratch
En ollu koskaan fani. Pikkuveljeni (ja mutsini) oli/on, joten tulihan näitä kuultua. Näin Ankkarockissa 97 tai 98. Ihan pl, muistaakseni.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d8e4e1be01="DirtyBlueGene"]
5 hyvää syytä vihata:
- Sinä lähdit pois
- Hei kuule Suomi
- Sinä lähdit pois
- Hauki
- Sinä lähdit pois[/quote:d8e4e1be01]
Hauki todellakin on ärsyttävä biisi. Taisi vieläpä olla ensimmäinen, jonka näiltä kuulin. Olihan näillä jotain ihan hyviä biisejä, mutta en minä koskaan ole yhtään levyä jaksanut hankkia. Melkeinpä sanoisin että näiden esikuva eli Agit Prop oli ainakin ilmiönä mielenkiintoisempi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Suhtautumiseni bändiin on aina ollut eräänlainen sivustaseuraaja. Kuten moni muu, näin potentiaalin näissä kasvaa suureksi yhtyeeksi jo hyvin varhain, ja tämä ennustus kävikin myöhemmin toteen. Elettiinkö silloin 90-luvun loppua? Hatara muistikuvani saattaa pitää paikkansa, mutta minulla taisi olla silloin tärkeämpääkin pohdittavaa kuin vuosikymmenten vaihtumisen seuraaminen.
En koskaan ole tuntenut Ultra Bran musiikkia läheiseksi, ei sitten millään. Tekstipuoli lienee suurin syypää, arvostan bändin eri kynäilijöiden kyhäelmiä omanlaisinaan lauluteksteinä, mutta ei niillä minun tunteisiini vedota. Tietynlainen suoraviivaisuus on aina kaikottanut luotaan, etenkin suomen kielellä. Bändin sävellyskyky oli suunnilleen laadukkainta mitä Suomesta on lähtenyt, ja sovituksetkin ovat olleet isolle bändille yleensä ihailtavan toimivia, ja juuri näistä syistä arvostan yhtyeen uraa. Sooloprojektit eivät ole toimineet osittain siksi, että bändin massiivisuus oli sen suurimpia koukkuja.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:bfd66e169a="forssto"]
Jotkut biisit kuulostaa massiivisuudessaan ihan Divine Comedyltä.[/quote:bfd66e169a]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d2a3207db3="ginipoika"][quote:d2a3207db3="forssto"]
Jotkut biisit kuulostaa massiivisuudessaan ihan Divine Comedyltä.[/quote:d2a3207db3]
[/quote:d2a3207db3]
No ei ne ny tietenkään samaa tasoa ole, mutta yritys samanlaiseen höpönassupompösiteettiin löytyy ja mun mielestä se on aina kunnioitettavaa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:77808da908="forssto"]Parhaimmillaan kyl ja
Jotkut biisit kuulostaa massiivisuudessaan ihan Divine Comedyltä.[/quote:77808da908]
vuoden hauskin trolli. hyvä foppa. siitä se lähtee.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:c1f11f1f5d="silvawhale"][quote:c1f11f1f5d="forssto"]Parhaimmillaan kyl ja
Jotkut biisit kuulostaa massiivisuudessaan ihan Divine Comedyltä.[/quote:c1f11f1f5d]
vuoden hauskin trolli. hyvä foppa. siitä se lähtee. [/quote:c1f11f1f5d]
EI OLLU TROLLI!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:9089cacd11="forssto"][quote:9089cacd11="silvawhale"][quote:9089cacd11="forssto"]Parhaimmillaan kyl ja
Jotkut biisit kuulostaa massiivisuudessaan ihan Divine Comedyltä.[/quote:9089cacd11]
vuoden hauskin trolli. hyvä foppa. siitä se lähtee. [/quote:9089cacd11]
EI OLLU TROLLI![/quote:9089cacd11]
elä ny ees viitti...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
näillä on sellanen ihan törkeän hyvä biisi ku tule pelaamaan meidän kanssa krokettia
muutenkin jotain hiton hienoja sävellyksiä, mut en tykkää näiden sanoituksista tai niistä laulajista
mahtava pändi
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ette vaan osaa LOL
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Höyryävä topic! Alottelenkin tässä vappujuhlia hyvissä ajoin ja pistän Ultra Brat soimaan
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.