You are not logged in.
No eipä taida vieläkään olla julkaistu Varjotarhaa tahi Kolinaa.
bzort glorf bööth
Näähän sai silloin aikanaan melko musertavaa kritiikkiä osakseen. Noitalinna kuraa!
No eipä taida vieläkään olla julkaistu Varjotarhaa tahi Kolinaa.
oliko näin että ekat uusintapainokset ei oo myyneet tarpeeksi joten tähänkö tää nyt kaatu?
varjotarha olis kuitenki niiden paras levy, ja täynnä huippubiisejä jotka ei päätyneet kokoelmalle.
muuten, näiden uusi pändi musta köksä heittää kuulemma ekan keikkansa sunnuntaina tanpereella, jotain huhua kuulin.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Näähän sai silloin aikanaan melko musertavaa kritiikkiä osakseen. Noitalinna kuraa!
niin sai stoogeskin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:75055d2f74="hiirimattona"]No eipä taida vieläkään olla julkaistu Varjotarhaa tahi Kolinaa. [/quote:75055d2f74]
oliko näin että ekat uusintapainokset ei oo myyneet tarpeeksi joten tähänkö tää nyt kaatu?
Tässä kävi nyt näin.
bzort glorf bööth
Täytyypä sitten alkaa metsästämään alkuperäispainosta kun ei tuota Varjotarhaa ennestään hyllystä löydy.-späm
bzort glorf bööth
Mietin kans muutama päivä sitten, että missä pelaavat loput uudelleenjulkaisut. Loppuaikojen sinkkubiisit haluaisin, mutta onneksi on sentään Korjotarha ja Valinaa vinnnnnnyyyllllillä
This must be what jail / I will scratch
Kalansilmää kuuntelin eilen illalla taas ja on se kyllä aivan mestarillinen levy. Kysynkin nyt, että miksei minulla vieläkään ole Hulalalaata... Ehkä varmaan siksi, etten ole sitä missään nähnyt myytävän. Sais kyllä ne loputkin levyt tulla remastereina.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kalansilmää kuuntelin eilen illalla taas ja on se kyllä aivan mestarillinen levy. Kysynkin nyt, että miksei minulla vieläkään ole Hulalalaata... Ehkä varmaan siksi, etten ole sitä missään nähnyt myytävän. Sais kyllä ne loputkin levyt tulla remastereina.
Muistaakseni Kullakselta ostin Hulalalaan. Tai Äxästä, enpä muista.
[quote:6a376a5cca="Alxity"]Kalansilmää kuuntelin eilen illalla taas ja on se kyllä aivan mestarillinen levy. Kysynkin nyt, että miksei minulla vieläkään ole Hulalalaata... Ehkä varmaan siksi, etten ole sitä missään nähnyt myytävän. Sais kyllä ne loputkin levyt tulla remastereina.[/quote:6a376a5cca]
Muistaakseni Kullakselta ostin Hulalalaan. Tai Äxästä, enpä muista.
Eipä oo kumpaakaan nyt Laihialla Ja Vaasastakaan en usko löytäväni. Pitää vissiin tilata netistä.
<@DBGene> senkin karkki
Kalansilmää kuuntelin eilen illalla taas ja on se kyllä aivan mestarillinen levy. Kysynkin nyt, että miksei minulla vieläkään ole Hulalalaata...
Noista kahdesta ehkä niukasti Hulalalaa > Kalan silmä, mutta on ne kaikki neljä niin mahtavia levyjä että vaikea valita.
Silti - levy joka alkaa Kalpeanaamalla ja päättyy Vappuun (+ bonareina Pienissä huoneissa ja ehkä ihan kaikista paras Noitis-biisi Toinen luokka) ei voi olla muuta kuin
[quote:75798446f4="Alxity"]Kalansilmää kuuntelin eilen illalla taas ja on se kyllä aivan mestarillinen levy. Kysynkin nyt, että miksei minulla vieläkään ole Hulalalaata...[/quote:75798446f4]
Noista kahdesta ehkä niukasti Hulalalaa > Kalan silmä, mutta on ne kaikki neljä niin mahtavia levyjä että vaikea valita.Silti - levy joka alkaa Kalpeanaamalla ja päättyy Vappuun (+ bonareina Pienissä huoneissa ja ehkä ihan kaikista paras Noitis-biisi Toinen luokka) ei voi olla muuta kuin
Taitaa olla niin, että Kalansilmä on minusta kuitenkin aavistuksen parempi. Hulalalaan olen tosin vasta kerran kuunnellut ja onhan sillä bändin ehdoton top3-biisi Järvellä (kaksi muuta suosikkiani ovat yllätyksettömästi Pikkuveli ja Vetinen poppanen). Eipä noissa levyissä tason suhteen kuitenkaan mitään suuria eroja ole ja kyllähän Toinen luokkakin hyvältä kuulosti. Voi olla, että jatkossa nousee suuremmaksikin suosikiksi. Pienissä huoneissa oli melkein liiankin lo-fiä makuuni. Tuli muuten jopa hieman Talking Heads mieleen jostain Hulalalaan biiseistä
<@DBGene> senkin karkki
niin, varjotarhasta ja kolinaasta ei kuulemma cd-painoksia tule.
mutta noitis-antin uusi bändi musta köksä varmaan vielä julkaisee jotain, saisivat tulla keikkailemaankin tännekin päin.
uusi video:
lol apua
ultravox
Ihme blakkista
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
niin, varjotarhasta ja kolinaasta ei kuulemma cd-painoksia tule.
Noitalinna UHRAA!
turpa kii ja laula
[quote:d05d1580d5="TWISTED BITCH"]niin, varjotarhasta ja kolinaasta ei kuulemma cd-painoksia tule.[/quote:d05d1580d5]
No onpas. Harmi ja hermi.
<@DBGene> senkin karkki
pikkuvelin video tuli äsken hittimittarista
uusintaakin varmaan pukkaa jos joku missas, mikko alatalo toki höpötti vähän videon alkuun ja loppuun
Sari
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:1bac055e45="psykokarkki"]pikkuvelin video tuli äsken hittimittarista
uusintaakin varmaan pukkaa jos joku missas, mikko alatalo toki höpötti vähän videon alkuun ja loppuun [/quote:1bac055e45]
kyl Röyhkä oli silti paras. Hittimittarille giganttinen vaik eilinen jakso olikin aika tylsä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
liikkui jotain huhuja että musta köksä tulis soittelemaan helsinkiin tammikuussa, mutta tammikuu meni jo
No nyt ois Otso karvalaulun sinkkuversio julkaistu digimuodossa Pohojammaan rytmimusakokiksella Lakeuden Tango & Bothnia Punk...
...vaan tulispa ne muutkin vielä tällä vuosisadalla.
"No more mistakes, like the last one."
kertokaas mikä kumman biisi tää on ja mistä löytyy?
Noitalinna Huraa! - 7 päivää
Maanantai, muuttolaatikoita
riidan kipunoita ja uneton yö
Tiistai-aamuna palanutta pekonia
Epäilyksen varjoja paratiisin yllä
Keskiviikko oli huonompi päivä
refrain:
Se oli napakymppimatka maailman ääriin
rakkauden käärinliinat liehui
yritystä oli, mut ei toivon häivää
tosi pitkät seitsemän päivää
ne oli tosi pitkät seitsemän päivää
Torstai-aamuna Ikeassa riitaa
tunnelman tulehdutti kaapin paikka
Perjantai-iltana sinä joit liikaa
No sinä joit liikaa muulloinkin
Lauantai oli huonompi päivä
refrain
Sunnuntai, muuttolaatikoita
toivon kipunoita, revityillä mailla
refrain (4x)
[quote:2f61c8887e="psykokarkki"]kertokaas mikä kumman biisi tää on ja mistä löytyy?
Noitalinna Huraa! - 7 päivää
[/quote:2f61c8887e]
Ei ees äänitearkisto tunne tota.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei tuo ainakaan noiden Hantan spämmimien lyriikoiden perusteella mikään Noitiksen piisi ole, vaan joku uudempi iskelmärenkutus (naismies-duetto?). Radio Suomi tuota muistaakseni kesällä soitteli.
Ei tuo ainakaan noiden Hantan spämmimien lyriikoiden perusteella mikään Noitiksen piisi ole, vaan joku uudempi iskelmärenkutus (naismies-duetto?). Radio Suomi tuota muistaakseni kesällä soitteli.
last.fm:ssä löytyy myös nimellä ville ja pinja 7 päivää
[quote:00542a0699="DirtyBlueGene"]Ei tuo ainakaan noiden Hantan spämmimien lyriikoiden perusteella mikään Noitiksen piisi ole, vaan joku uudempi iskelmärenkutus (naismies-duetto?). Radio Suomi tuota muistaakseni kesällä soitteli.[/quote:00542a0699]
last.fm:ssä löytyy myös nimellä ville ja pinja 7 päivää
jpp, case closed
lol apua
ultravox
[quote:83a3fa4f9c="YLE"]Sari Peltoniemi sai Anni Polva -palkinnon
Sari Peltoniemi on saanut Anni Polva -sarjakirjapalkinnon lastenkirjastaan Soita minulle, Kukka Kaalinen. Turun kirjamessuilla luovutettu palkinto jaettiin nyt toisen kerran. Palkinnolla muistutetaan lapsille ja nuorille suunnattujen sarjakirjojen suuresta merkityksestä lukutaidon ja -tottumusten kehittymisessä. [/quote:83a3fa4f9c]
onneeponnee!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Keskiviikkona 3.3.2010 julkaistaan Mustan Köksän debyytti CD nimeltä "RanRan".
Biisit:
1. Mummo ja aasi
2. Käärme
3. Ran
4. Kynttilä sulle
5. Paras ystäväni
6. Tyttö
7. Köyhän uni
8. En kukkia tuo
9. Sinne ja takaisin
10. Mustat
11. Sula