You are not logged in.
Pages: 1
kk
Last edited by shanks (29.09.2019 09:54)
jåå, ja sellane dakrhtrone-tyylinen logopätsi!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
turussakin on nähty turbojugend-henkilöstöä
Mun mielestä Euroboy on yhä ehkä kauheudessaan eniten hilpeyttä herättäviä taiteilijanimiä ikinä. Kuin Stubbin kultapoika. Ilahduin, kun luin, että se oli alkujaan tarkoitettukin provosoivaksi.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
No joo, Happy-Tomppahan on oikeestikin terävä äijä - mut herrajjumala kun ne pari uutta levyä on tylsää stadionränttätänttää. Siis musiikillisesti.
oon aina kuvitellut että nää on ihan roskaa mutta kuulin taannoin radiosta jonkun näiden biisin, tais olla 'if you see kay' tai joku vastaava "hauska" sanaleikki, ja oli ihan sika hyvä poppipläjäys.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
No joo, Happy-Tomppahan on oikeestikin terävä äijä - mut herrajjumala kun ne pari uutta levyä on tylsää stadionränttätänttää. Siis musiikillisesti.
Provinssin keikka kyllä antoi sellaisen kuvan tästä bändistä, ettei ole mitään mielenkiintoa tutustua albumien muodossa.
Kahdesti olen näitä livenä hetken nähnyt ja en ole oikein tykännyt. Levyltä kuunneltuna kuulostaa vähän paremmalta. Enpä taida jaksaa paremmin tutustua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Piti entisen kämppiksen kanssa joskus perustaa Turbojugend Kirkkonummi.
Mutta sellainenhan onkin, tai siis TJ Kyrkslätt tietääkseni.
Itse bändistä sen verran, että parhaat rokkinsa ovat parasta mahdollista rokkia, "Apocalypse Dudes" varmaankin kymmenen parhaan levyn listallani, mahoton hittikimara!
Alkupään "Hot Cars and Spent Contraceptives"- lätyltä löytyy muuten eräänlainen yli 20-minuuttinen kuunnelma, johon kehotan tutustumaan. Nimellä "A Career in Indierock" voi etsiä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ylös tämäkin.
Jostain syystä olen löytänyt "Never is Forever"-levyn aktiivikuunteluun vasta nyt, mutta tämähän onkin mahdottoman hauskaa ja vetävää häröpunkkia, koukkuja piisaa. Kepeämpää kuin "Ass Cobra" ja avainketjurokkiahan tässä ei ole oikeastaan siteiksikään saakka.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
No joo, Happy-Tomppahan on oikeestikin terävä äijä
Nii, kun kutsui jo vuonna ' 92 Harry-Ireneä "latinorakastajan näköiseksi manageriksi"
Pages: 1