You are not logged in.
ei oo sellasta cd-karusellia, pakko nousta välillä vaihtamaan levyä
Eri.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Käsi ylös ketkä on muka kuunnellu 69:n yhdeltä istumalta?
Rippasin sen koneelle aikoinaan ja kuuntelin sängyssä maaten alusta loppuun yhdellä kerralla. Turussa nämä. Tosin mun vieressä makas tyttö ja ehkä vähän pusuteltiin siinä samalla. Ei pantu, vaikka oliski tehny mieli, koska sillä oli "ne" päivät. Oi Turku
"Turku: kaupunki, jossa naisilla on 'ne päivät' 24/7."
Vanha stäääädiläinen sananlasku.
Stephen Merritt: vitun ärsyttävä vanha homo, tosin Pieces of April -soundtrack on jees.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:e8c249b630="nordenstam"]"Turku: kaupunki, jossa naisilla on 'ne päivät' 24/7."
Vanha stäääädiläinen sananlasku..[/quote:e8c249b630]
Mut tää tytö oliki Eekkenäässist.
Jes! Jörööpän kiertue tulee dubliniin 8.7.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Käsi ylös ketkä on muka kuunnellu 69:n yhdeltä istumalta?
Menetetty peli
[quote:39604911e8="Leif Erikson"]Käsi ylös ketkä on muka kuunnellu 69:n yhdeltä istumalta? [/quote:39604911e8]
[quote:042255ab6e="PrivateJoy"][quote:042255ab6e="Leif Erikson"]Käsi ylös ketkä on muka kuunnellu 69:n yhdeltä istumalta? [/quote:042255ab6e]
[/quote:042255ab6e]
o/
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:1367ebaf89="Faaip"][quote:1367ebaf89="PrivateJoy"][quote:1367ebaf89="Leif Erikson"]Käsi ylös ketkä on muka kuunnellu 69:n yhdeltä istumalta? [/quote:1367ebaf89]
[/quote:1367ebaf89][/quote:1367ebaf89]
o/
eiköhän tuo tullut joskus hulluna nuorena tehtyä
Ei hitto. Nää olis Tukholmassa kesäkuun 29. päivä. Mulla on synttärit 30. päivä, joten vois panna harkiten matkaa.
Ei hitto. Nää olis Tukholmassa kesäkuun 29. päivä. Mulla on synttärit 30. päivä, joten vois panna harkiten matkaa.
Voisin tulla kans! Oon lomalla tuolloin ja mitin että muutenkin pitäisi käydä Tukholmassa. Tiiätkö miten lippuja saa jne?
[quote:d7e20b55f8="leposi"]Ei hitto. Nää olis Tukholmassa kesäkuun 29. päivä. Mulla on synttärit 30. päivä, joten vois panna harkiten matkaa.[/quote:d7e20b55f8]
Voisin tulla kans! Oon lomalla tuolloin ja mitin että muutenkin pitäisi käydä Tukholmassa. Tiiätkö miten lippuja saa jne?
www.ticnet.se ni sieltä saa lippuja. En oikeesti pysty sanomaan vielä, että onko mahdollista lähteä. Ku maksaa sen 30 euroa tuo lippu ja matka vielä päälle. Riippuu kesäkuun alusta, että meenkö Viroon katsomaan Sparksia ja The Fallia tai sitten Sodankylään vai mitä hittoa sitä tekee. Saas nähä.
Nää lämppäämään björkiä
en ole kolmekybänen emoboy
Mulla on vähän sellanen kutina, että Suomessa käy ihan kiinnostavia akteja, mutta ei kuitenkaan oikeesti juuri mitään itseä oikeesti kiinnostavaa. Tietenkin hyvä silleen, koska ei mulla olisi varaa maksaa 30 euroa joka kuukausi keikkalipuista.
Mulla on vähän sellanen kutina, että Suomessa käy ihan kiinnostavia akteja, mutta ei kuitenkaan oikeesti juuri mitään itseä oikeesti kiinnostavaa.
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:a62a3fea1f="leposi"]Mulla on vähän sellanen kutina, että Suomessa käy ihan kiinnostavia akteja, mutta ei kuitenkaan oikeesti juuri mitään itseä oikeesti kiinnostavaa. [/quote:a62a3fea1f]
Sama.
En voi sanoa sama, koska punkkarit ja Arttu Artemin kanssa on tuonu niin monta kiinnostavaa punk- ja hämynimeä Suomeen. Toki myös joku Boredoms oli hienoa nähdä. Mut poppi- ja rokkiosastolla mättää se, että kuuntelen niin vähän uutta poppia ja rokkia, ja sit jotkut jutut on vaan mulle liian kalliita ja liian tuntemattomia (esim. jotkut konemusahommat).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:d14612b63a="ginipoika"][quote:d14612b63a="leposi"]Mulla on vähän sellanen kutina, että Suomessa käy ihan kiinnostavia akteja, mutta ei kuitenkaan oikeesti juuri mitään itseä oikeesti kiinnostavaa. [/quote:d14612b63a]
Sama. [/quote:d14612b63a]
En voi sanoa sama, koska punkkarit ja Arttu Artemin kanssa on tuonu niin monta kiinnostavaa punk- ja hämynimeä Suomeen. Toki myös joku Boredoms oli hienoa nähdä. Mut poppi- ja rokkiosastolla mättää se, että kuuntelen niin vähän uutta poppia ja rokkia, ja sit jotkut jutut on vaan mulle liian kalliita ja liian tuntemattomia (esim. jotkut konemusahommat).
Otetaanpa neljä minulle hyvin rakasta yhtyettä, vaikka juuri Magnetic Fields, Belle & Sebastian, Saint Etienne ja Divine Comedy. Mikään näistä bändeistä ei ole koskaan keikkaillut Suomessa. Sekös vituttaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Otetaanpa neljä minulle hyvin rakasta yhtyettä, vaikka juuri Magnetic Fields, Belle & Sebastian, Saint Etienne ja Divine Comedy. Mikään näistä bändeistä ei ole koskaan keikkaillut Suomessa. Sekös vituttaa.
noita yhdistää 2 asiaa. ovat maailmalla "jo asemansa vakiinnuttaneita" pitemmän linjan yhtyeitä. tämä meinaa suomeksi että ne on jo suht kalliita. kun maapallo on kierretty jo pariin kertaan ympäri niin ei jaksa joka perähikiälle lähteä pennillä vaikka siellä kuinka odottais savusaunat kuumana ja selänpesijät asennossa.
tästä päästään siihen toiseen ongelmaan. kaikki nuo nauttivat suomessa sitä kuuluisaa "kovaa kulttisuosioita". ja ton ruumiillistumista myydyiksi lipuiksi on aika vaikea ennustaa. itse olin hiukan yllättynyt miten suurella innolla neubautenin liput menivät kaupaksi. toisaalta siinä on bändi joka vetoaa tosi moneen genreen (gootit, industrial, rock,...) sparks on huhujen mukaan kans myinyt suht kivasti, vaikka onkin suurelle yleisölle suht tuntematon nimi.
riskittömintä on aina tuoda bändejä festareille, koska silloin pelataan koko artistipaletin vetovoimalla. sonata arctica tuo rahaa myös amon tobinille. calexio ilosaaressa 2007 on aika hyvä esimerkki tästä.
konemusapuolen tyyppejä on (välillä) helpompi tuoda tännekkin kun kulut ja palkkio ovat yleensä 10-20% vastaavien bändien kuluista..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Olisin äärimmäisen yllättynyt jos Bellesebut ei myisi Tavastiaa loppuun. Melkein smaa Magnetic Fieldsistä vaikka kuudennella, paitsi riippuen ehkä vähän lipun hinnasta.
Olisin äärimmäisen yllättynyt jos Bellesebut ei myisi Tavastiaa loppuun. Melkein smaa Magnetic Fieldsistä vaikka kuudennella, paitsi riippuen ehkä vähän lipun hinnasta.
Noi bändit ei vaan suomeen raahaudu noin pieniin paikkoihin. Mieti ny...magnetic fields kuudennella
Mieti ny...magnetic fields kuudennellakymmenellä yhdeksällä rakkauslaululla
Lupaan miettiä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:f0cac31a48="börjeslandet"]Olisin äärimmäisen yllättynyt jos Bellesebut ei myisi Tavastiaa loppuun. Melkein smaa Magnetic Fieldsistä vaikka kuudennella, paitsi riippuen ehkä vähän lipun hinnasta.[/quote:f0cac31a48]
Noi bändit ei vaan suomeen raahaudu noin pieniin paikkoihin. Mieti ny...magnetic fields kuudennella
No Tavastiaa nyt ei voi pieneksi paikaksi sanoa... Mutta siis mun pointti on nimenomaan se, että noi perustelut lipunmyynnin epävarmuudesta on täyttä paskaa. Noi bändit aivan varmasti myis ihan hyvin lippuja. Tosin ne varmaan myös osaa laskuttaa tänne asti raahautumisesta aika paljon, joten ehkä ongelma on siinä, että myiskö bellesebut esim. 35e lipunhinnalla tavastiaa loppuun... Mä veikkaan että myisivät kultsankin 50e lipunhinnoilla. Mutta silvan pointeista ehkä se ensimmäinen kohta on se mikä tässä painaa eniten.
[quote:3c59ee4174="ginipoika"]Otetaanpa neljä minulle hyvin rakasta yhtyettä, vaikka juuri Magnetic Fields, Belle & Sebastian, Saint Etienne ja Divine Comedy. Mikään näistä bändeistä ei ole koskaan keikkaillut Suomessa. Sekös vituttaa.[/quote:3c59ee4174]
noita yhdistää 2 asiaa. ovat maailmalla "jo asemansa vakiinnuttaneita" pitemmän linjan yhtyeitä. tämä meinaa suomeksi että ne on jo suht kalliita. kun maapallo on kierretty jo pariin kertaan ympäri niin ei jaksa joka perähikiälle lähteä pennillä vaikka siellä kuinka odottais savusaunat kuumana ja selänpesijät asennossa.
Totta varmaan tämäkin. Kuitenkin esimerkiksi Belle & Sebastianin viime kiertueella vuonna 2006 yhtyeellä oli Norjassa kaksi keikkaa, Ruotsissa kolme sekä Tanskassa yksi. Luulisi, että Helsingissä bändi olisi saanut ainakin saman verran pätäkkää kuin jossain Trondheimissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c14590a9bf="ginipoika"]Helsingissä bändi olisi saanut ainakin saman verran pätäkkää kuin jossain Trondheimissa.[/quote:c14590a9bf]
Öljyturskat on kuule satakertaa rikkaampia kuin köyhät suomalaiset.
Mut Norjas on vittumaisempaa
[quote:f29cf8bf45="HUIG"][quote:f29cf8bf45="börjeslandet"]Olisin äärimmäisen yllättynyt jos Bellesebut ei myisi Tavastiaa loppuun. Melkein smaa Magnetic Fieldsistä vaikka kuudennella, paitsi riippuen ehkä vähän lipun hinnasta.[/quote:f29cf8bf45]
Noi bändit ei vaan suomeen raahaudu noin pieniin paikkoihin. Mieti ny...magnetic fields kuudennella [/quote:f29cf8bf45]
No Tavastiaa nyt ei voi pieneksi paikaksi sanoa...
Bellesebulle kyllä.
[quote:58493f9458="börjeslandet"][quote:58493f9458="HUIG"][quote:58493f9458="börjeslandet"]Olisin äärimmäisen yllättynyt jos Bellesebut ei myisi Tavastiaa loppuun. Melkein smaa Magnetic Fieldsistä vaikka kuudennella, paitsi riippuen ehkä vähän lipun hinnasta.[/quote:58493f9458]
Noi bändit ei vaan suomeen raahaudu noin pieniin paikkoihin. Mieti ny...magnetic fields kuudennella [/quote:58493f9458]
No Tavastiaa nyt ei voi pieneksi paikaksi sanoa... [/quote:58493f9458]
Bellesebulle kyllä.
Ja belsebuubille
Ja belsebuubille
Jpp, Barse onki iha tuubaa
No Tavastiaa nyt ei voi pieneksi paikaksi sanoa... Mutta siis mun pointti on nimenomaan se, että noi perustelut lipunmyynnin epävarmuudesta on täyttä paskaa. Noi bändit aivan varmasti myis ihan hyvin lippuja. Tosin ne varmaan myös osaa laskuttaa tänne asti raahautumisesta aika paljon, joten ehkä ongelma on siinä, että myiskö bellesebut esim. 35e lipunhinnalla tavastiaa loppuun... Mä veikkaan että myisivät kultsankin 50e lipunhinnoilla. Mutta silvan pointeista ehkä se ensimmäinen kohta on se mikä tässä painaa eniten.
juups. voihan sitä tuoda vaikka rollarit semifinaaliin jos lipunhinta viilataan 5000e/lippu. vai riittääkö ees? en jaksa ny laskee...
on vaan oikeasti ihan pirun kallista roudata bändi + tekniikka + muu rompe tosta lahden yli. ja sitten kun täällä monille bändeille on oikeasti vaan 1-3 potentiaalista esiintymiskaupunkia. helsinkiin tuleminen vaatisi käytännössä keikat siihen sivuun myös esim pietariin-tai-tallinnaan/tukholmaan.
saksa on ikuinen hyvä esimerkki. siellä asuu 15-kertainen määrä ihmisiä suomen kokoisella alueella. ja ympärillä ei ole mitään tyhmiä meriä estämässä liikkumista. karavaanari liikkeelle ja keikkaa keikan perään.. bändit jotka suomessa tekee 1-3 keikkaa tekee siellä 10-15 keikkaa. saman kokoisella alueella.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Distortion on muuten tosi hyvä levy.
Distortion on muuten tosi hyvä levy.
Näin on.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.