You are not logged in.
Pages: 1
Tällaisella ohjelmalla voi iTunesin tai Winampin kautta kuunnella muiden musakirjastoja ja jakaa samalla omansa. Se on kiva. Olen havainnut erittäin käteväksi esim. toimistolla, jonne en ole vielä jaksanut hirveästi levyjä roudata koneelle ripattavaksi.
Tuohon voi lisätä 30 kaveria, ja minulla olisi tilaa vielä 18:lle. Lisäksi on kevättä rinnassa ja tarve tutustua uuteen musiikkiin. Itse löydyn palvelusta tällä samalla nimimerkillä. Käyttääkö joku muu?
en ole käyttänyt mut eikös itunesissa ole sisäänrakennettuna joku tommonen? eli esim toimiston verkon sisällä kaikki voivat kuunnella kaikkien kirjastoja?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
azoo. kuten sanottua, en ole tota tunesin toimintoa koskaan edes käyttänyt...
hmm.. eli tolla simplifyllä näkyy ihan netin yli kavereitten kirjastot?
Niin siis ihmisten, joilla on se sama ohjelma ja jotka on lisännyt sinne. Siis se on vähän niinku joku Messenger, paitsi että siellä ei voi jutella, vaan kuunnella musiikkia... siis siinä mielessä, että sinne lisätään porukkaa nickien perusteella. Onpas nyt hankala selittää.
kuulostaa hauskalta. otin koekäyttöön. mun 160gigaa paskaa musaa on sit kuunneltavissa.
nikki on silvawhale. hehee. laittakaapa kutsua.
Minen uskalla käyttää. Se olisi tuomio. Tyydyn itseeni. Olen parsa.
[quote:2d9f334c49="leposi"]Minen uskalla käyttää. Se olisi tuomio. Tyydyytän itseäni. Olen parsa.
[/quote:2d9f334c49]
:peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eiks tää kiinnostakkaan ketään?
Tavallaan kiinnostaa. Kunhan vaan saisin aikaiseksi tutustuttua tuohon kunnolla. Mut tällä hetkellä toi ei vaikuta niin erityisen hyödylliseltä mulle. Tai en mä tiiä. Pannaan perselintu!-dvd jakoon.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Emmä käytä missään muualla konetta ku himas. Tai sit skoles niinku nyt mut sillon tää on mukana.
Voishan "sen" toki asentaa, jotta joku muu pääsisi nauttimaan herkuistani
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:3cf73197a7="HUIG"]Emmä käytä missään muualla konetta ku himas. Tai sit skoles niinku nyt mut sillon tää on mukana.
Voishan "sen" toki asentaa, jotta joku muu pääsisi nauttimaan herkuistani [/quote:3cf73197a7]
Juurikin näin.
no kokeillaan...oon siellä nimimerkillä jippu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ei pelaa.
ei pelaa.
voisin pelata, mut en oikein ikinä pidä konetta auki himassa, ellen tee töitä. äh. liian vaikeeta. sit ku mulla on nettikännykkä, niin ehkä tässä on enemmän järkeä joskus 2 vuoden päästä emmätiä.
+ kaikki uudet löydöt vinyyleitä, niin ehkä sit juu musta ei oo iloo. ja sit sinne jää jotain kotinauhoituksia soittimeen, joita ei muista ottaa pois
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Täähän ois jännä jos sais asentaa winampin tai itunesin työkoneelle
Varikset komentavat
Pages: 1