You are not logged in.
Olipas turha tuo remix-levy. Paskoja versioita. Hyvätkin biisit oli saatu pilattua lähes kuuntelukelvottomiksi. En tajua mikä tuon remix-levyn mahdollinen funtio voisi olla rahastuksen lisäksi. En minä ainakaan mitään tuollaisia haistapaskaversioita halua kuulla missään baarissa. Alkuperäinen se pitää olla. Vähiten paskat versiot olivat muuten Death Above 1979:n ja Mogwain käsialaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
hyvä tietää. Pitää joskus kuulla se levy, mutta täysihintaisena se on kyllä aika rahastuksen makua. Nyt julkaisivat viime viikolla Deluxe-version SA:sta, johon kuuluu orig. levyt ja dvd jolla kiertuedokkari ja liveä ja muuta ekstraa.
Haistan kyllä todellisen rahastuksen ilmassa, olisivat kyllä voineet sitten vaikka pistää dvd:n ja remix-levyn samaan. Tällaisella menettelyllä saavat "runkkareiden" halventavat katseet osakseen, mutta toisaalta saavat teinityttöfanien rahat itselleen. Kumpi menetelmä on pitkällä tähtäimellä parempi, kysyn vaan..
Jos sama levy julkaistaan alle vuodessa neljänä versiona niin jokin mättää. Surullista, koska kyseessä kuitenkin ihan kelpo yhtye musiikillisesti ja muutenkin. Taas nähdään että nykyisen musiikkibisneksen tarkoituksena on saada maksimoitu nopea voitto yhtyeen uskottavuuden kustannuksellakin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ehtivätkö nämä pelastaa rokkenrollin ennen kuin arctic monkeys teki sen?
En lue tarpeeksi NME:tä, joten en tiedä...
Kuulin kadulla että rokkenrollin pelastaminen on turhaa puuhaa, koska olemme tämän myötä tuomittuja ja vain jeesus voi pelastaa. Mutta hän ei sitten piittaa rokista yhtään. Pitää ollla urkuja ja hönvit.
Mut arctic monkeysillä on ihan hyviä biisejä.
Joo... En kyllä ole enää tipan vertaa jaksanut.
<@DBGene> senkin karkki
bloc party on vaihtanut luukkia ja kiertuoi ahvenanmaata keväällä saadakseen inspiraatiota seuraavalle albumille
Uutta levyä olis kuulemma vielä tänä vuonna tulossa. Toivottavasti sillä on se biisi, jonka viime kesänä soittivat Kildessä ja joka kuulosti aika hyvältä. Uusi levy on kuulemma edellistä hallitumpi ja hienovaraisempi, vaikka aggressio ja intensiteetti on kuitenkin yhä tallella. Näin tiesi Rumba.
EDIT: niin ja musiikillisia vaikutteita on kuulemma haettu Bowiesta.
<@DBGene> senkin karkki
Helmikuussa 2007 se uusi levy näillä näkymin julkaistaankin. A Weekend In The City on levyn nimi. Saas nähdä...
<@DBGene> senkin karkki
Aika hyviä arvosteluja tuo uusi levy saanut ainakin Soundissa. Ens maanantaina taitaa olla julkaisupäivä ja enköhän minä tuon levyn aika samantien hanki. Toivottavasti on oikeasti hyvä.
<@DBGene> senkin karkki
Kuulin radiosta jonkun biisin ja mietin ensin, onko se nyt sitä The Good & Bad & Queenia, kun laulaja kuulosti jotenkin Damonilta... No, kohtalaisen blocpartymainen biisi se lopulta oli, "ihan pl". Bändi ei kyllä sinänsä pahemmin ole missään vaiheessa kiinnostanut, mutta tulipahan taas asiakirjoitettua.
Jpp, arvostelut olleet ihan plpl. Katselin kaupassa uncutin takakannessa ollutta mainosta ja ilmeisesti tulee normivinyyli ja kuvavinyyli tuosta albumista ja tuplaseiskat sinkusta. Hankintaan menee toki.
Tylsähän tuo uus levy on... :x
Totta turiset, kuomaseni.
Kuuntelematta paskaa?
Kyllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jos se kerran näin laajalta rintamalta tylsäksi tuomitaan, niin ehkä se on sitten syytä hankkia kuunteluun ennen ostamista. Mutta mitä levyn dissaajat ovat mieltä sitten ekasta levystä? Kuuntelematta paskaa myös? Minusta siinä ekalla on muutama sellainen hittibiisi, joiden teho on kestänyt ja jotka edelleenkin saavat askeleeni suuntautumaan välittömästi tanssilattiaa kohti kun kyseiset biisit baarissa alkavat soida.
<@DBGene> senkin karkki
Jos se kerran näin laajalta rintamalta tylsäksi tuomitaan, niin ehkä se on sitten syytä hankkia kuunteluun ennen ostamista. Mutta mitä levyn dissaajat ovat mieltä sitten ekasta levystä? Kuuntelematta paskaa myös? Minusta siinä ekalla on muutama sellainen hittibiisi, joiden teho on kestänyt ja jotka edelleenkin saavat askeleeni suuntautumaan välittömästi tanssilattiaa kohti kun kyseiset biisit baarissa alkavat soida.
Like Eating Glass ja Banquet aiheuttavat aina väristyksiä kun kuulen. 2000-luvun parhaita biisejä. Enpä oo uusintaa kuullu vielä. Ei mikään kova intokaan ole mutta jos jossain vaiheessa jaksais.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Like Eating Glass ja Banquet aiheuttavat aina väristyksiä kun kuulen. 2000-luvun parhaita biisejä.
Smaa.
Uusi levy vaikutti eilen levykaupassa kuultuna vähän puisevalta. En tosin ole ekaa levyäkään kuullut. Ep:n ostin aikanaan, muutama biisi iski mutta Banquet jätti ihan kylmäksi. En tiedä, jotenkin vaan rasittavaa meininkiä kollegoihin verrattuna.
[quote:aa9161ae6d="lintumies"]En tiedä, jotenkin vaan rasittavaa meininkiä kollegoihin verrattuna.
Sama. En nyt tiedä noista kollegoistakaan... tai riippuu ketä niillä tarkoitetaan.[/quote:aa9161ae6d]
No emmä tiedä, vaikka Franz Ferdinandia.
http://www.google.ie/search?hl=en&q=%22 … arch&meta=
24.000 ei jätä ketään kylmäksi fans can't be wrong
[quote:371a4545e0="turston"]Like Eating Glass ja Banquet aiheuttavat aina väristyksiä kun kuulen. 2000-luvun parhaita biisejä.
Smaa. [/quote:371a4545e0]
Smaa. Uus vähän peelottaa tosin. Sen verran kun olen mitään uutta biisiä kuullut niin aika vähän mitään uutta on keksitty. Tai jotenkin tulee sellanen kierrätyksen maku. On näillä silti musta parempia biisejä kuin franzulla.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:f50a34f59f="kri"][quote:f50a34f59f="turston"]Like Eating Glass ja Banquet aiheuttavat aina väristyksiä kun kuulen. 2000-luvun parhaita biisejä.
Smaa. [/quote:f50a34f59f]
Smaa. Uus vähän peelottaa tosin. Sen verran kun olen mitään uutta biisiä kuullut niin aika vähän mitään uutta on keksitty. Tai jotenkin tulee sellanen kierrätyksen maku. On näillä silti musta parempia biisejä kuin franzulla.[/quote:f50a34f59f]
Nuo taitavat olla myös minun suosikkini.
Jos Franz Ferdinandiin lähdetään vertaamaan niin taitavat Franspojat silti viedä voiton. Se niiden ekahan oli aivan mahtava bilelevy. Harmi vaan etteivät nämä bändit (Strokes, Franz Ferdinand, Killers jne) tunnu osaavan tehdä yhtä hyvää tokaa levyä. Tosin Interpolhan muuten osasikin! Ja onhan kaikkien noiden tokalevytkin ihan ok.
Seuraavaksi pitänee ottaa koekuunteluun tuo Bloc Partyn uusin. En ehkä raaskikaan ihan summassa ostaa.
<@DBGene> senkin karkki
haarukka tykkää http://www.pitchforkmedia.com/article/r … n_the_City
Ostin uuden, nyt kolmatta kertaa kuuntelen. Ihastuin kyllä aika pahoin, tämä ei ole sitä tanssimusiikkia mitä ensimmäinen, vaan tämähän on hieno suoritus yhtyeeltä joka koostuu osaavista muusikoista. Nyt on uskallettu ja se kuuluu levyllä. Hienoja maisemia, toimivia efektejä ja erityisesti särmäkkyyttä. Jos tyypeillä on munaa laittaa levyn loppuun yleisöystävällisimmät kappaleet niin ei voi kuin tykätä. Nämä sympaattiset herrat ovat onnistuneet siinä mitä itse heiltä salaa toivoin: debyytin tanssikeskeisyys on pois ja nyt on keskitytty tekemään kuuntelijan levyä - levyä josta paistaa rakkaus lajiin ja halu uudistua.
Jos sällit olisivat tehneet 50/50 -periaatteella levyn, josta puolet olisi ollut sitä vanhaa banquet-hittiä ja toinen puoli uutta niin suosio olisi ollut suurempi mutta tie olisi kuljettu loppuun hyvin nopeasti. Nyt oletan näiden jatkavan pitkään ja tekevän omanlaista musiikkiaan. Taas osoitus siitä että ei pidä lukea nettilataajien littauksia ennen omaa kuuntelukokemusta. Ja onhan tuo hieno kansi vinyylikoossa.
Nyt luin pitsihaarukan arvostelun ja jpp, nää tyypit tietää arvonsa ja uskaltaa tehdä asioita. Vakavuus popmusiikissa _b