You are not logged in.
The Kinks
Olix näille viel ketjuu vai ketei?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
The Kinks
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:1a381c6725="HUIG"]The Kinks
[/quote:1a381c6725]
Tämmöinen kuuluu joka kotiin:
Kuuluispa tänneki
Eilen kuuntelin Arthurin, Something Elsen ja depyn, tänään vois muuten samat mutta Muswell Hillbilliesin depyn sijaan
The Kinks
Ja Kelis
Eiku No Age
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
-state
Menetetty peli
SKA
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Parasta ikinä koskaan missään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eastern Dark - melodinen ydinreaktoritrio, todellakin! Kiitos Miettinen, kiitos Ripple, kiitos Bärimanni, kiitos Levykauppa Äx, kiitos sille tyypille siellä kaupassa, joka tän oli löytäny ja jolla se jo oli ja anto sen mulle ostettavaks.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
The Kinks: End of the Season
Eastern Dark - melodinen ydinreaktoritrio, todellakin! Kiitos Miettinen, kiitos Ripple, kiitos Bärimanni, kiitos Levykauppa Äx, kiitos sille tyypille siellä kaupassa, joka tän oli löytäny ja jolla se jo oli ja anto sen mulle ostettavaks.
No Age
Helen Love: Does Your Heart Go Boom?
Animal Collective - Banshee Beat
[quote:5b84c2cd32="Jean-Babtiste"]Eastern Dark - melodinen ydinreaktoritrio, todellakin! Kiitos Miettinen, kiitos Ripple, kiitos Bärimanni, kiitos Levykauppa Äx, kiitos sille tyypille siellä kaupassa, joka tän oli löytäny ja jolla se jo oli ja anto sen mulle ostettavaks.
[/quote:5b84c2cd32]
Parsaa ikinä kyl
This must be what jail / I will scratch
Black Magic Six - Evil Acupunction
[quote:4661a25925="Feggy"][quote:4661a25925="Jean-Babtiste"]Eastern Dark - melodinen ydinreaktoritrio, todellakin! Kiitos Miettinen, kiitos Ripple, kiitos Bärimanni, kiitos Levykauppa Äx, kiitos sille tyypille siellä kaupassa, joka tän oli löytäny ja jolla se jo oli ja anto sen mulle ostettavaks.
[/quote:4661a25925]
Parsaa ikinä kyl [/quote:4661a25925]
topicin paikka? tosin enpä musita näiltä muuta ku sen ekan sinkun joka toki parhautta molemmin puolin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:84457fdc4c="DirtyBlueGene"][quote:84457fdc4c="Feggy"][quote:84457fdc4c="Jean-Babtiste"]Eastern Dark - melodinen ydinreaktoritrio, todellakin! Kiitos Miettinen, kiitos Ripple, kiitos Bärimanni, kiitos Levykauppa Äx, kiitos sille tyypille siellä kaupassa, joka tän oli löytäny ja jolla se jo oli ja anto sen mulle ostettavaks.
[/quote:84457fdc4c]
Parsaa ikinä kyl [/quote:84457fdc4c]
topicin paikka? tosin enpä musita näiltä muuta ku sen ekan sinkun joka toki parhautta molemmin puolin [/quote:84457fdc4c]
Mitäpä näistä sen enempää jauhamaan - loistivat hetken kirkkaampana kuin juuri kukaan muu, ja sitten homma katkesi traagisesti.
No, tuon verran vain itse tiedän, joten sana on toki vapaa.
Ehkä jokin isompi aussirock/-pop -topikki voisi tehdä tehtävänsä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ehkä jokin isompi aussirock/-pop -topikki voisi tehdä tehtävänsä.
This must be what jail / I will scratch
[quote:f966648127="Jean-Babtiste"]Ehkä jokin isompi aussirock/-pop -topikki voisi tehdä tehtävänsä.
[/quote:f966648127]Joskus...ehkä huomenna
Mikään kompletistihan en ole (tässäkään)
Sparks!
die krupps - battery
[quote:05380e363c="Jean-Babtiste"]Ehkä jokin isompi aussirock/-pop -topikki voisi tehdä tehtävänsä.
[/quote:05380e363c]
Jee!!!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:c416b61f07="DirtyBlueGene"][quote:c416b61f07="Jean-Babtiste"]Ehkä jokin isompi aussirock/-pop -topikki voisi tehdä tehtävänsä.
[/quote:c416b61f07]
Jee!!![/quote:c416b61f07]
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:f0e699ff3a="Joe Caligula"][quote:f0e699ff3a="DirtyBlueGene"][quote:f0e699ff3a="Jean-Babtiste"]Ehkä jokin isompi aussirock/-pop -topikki voisi tehdä tehtävänsä.
[/quote:f0e699ff3a]
Jee!!![/quote:f0e699ff3a]
[/quote:f0e699ff3a]Ei jaksanu, mennee torstaille tai johonkin.
Saa sen joku muukin laittaa pydeen
voice kertoi juuri että kapasiteettiyksikkö lopettaa! parasta.
sen kunniaksi teen loppuun tää on mun zadi-remixin.
The Four Tops
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.