You are not logged in.
[quote:7c431e246f="ginipoika"][quote:7c431e246f="PrivateJoy"]hehe
Vieläkin vituttaa, etten mennyt. [/quote:7c431e246f]
jokseenkin halvemmalla olisit ainakin selvinnyt [/quote:7c431e246f]
Junaliput poriin Helsingistä maksaa nykyrahassa aikuiselle jotain 65e. +30e libbu... Niin aika samoissa hinnoissa toi pyöris. Vielä kun laskee majoituksen, niin ehkä se korvaa inflaationkin...
en ole kolmekybänen emoboy
Voi vittu, liityin tuohon events-clubiin muttei sieltä enää näköjään mitään lippuja saa.
[quote:529c26af55="stratum"]Voi vittu, liityin tuohon events-clubiin muttei sieltä enää näköjään mitään lippuja saa.
[/quote:529c26af55]
Niin, tuskinpa ne viikonloppuna duunia tekevät. Maanantainahan liput tulevat myyntiin jo muutenkin. Olisit ollut ajoissa liikkeellä.
Vieläkin noita on. Vartin olleet myynnissä.
[quote:b046bb1037="leposi"][quote:b046bb1037="stratum"]Voi vittu, liityin tuohon events-clubiin muttei sieltä enää näköjään mitään lippuja saa.
[/quote:b046bb1037]
Niin, tuskinpa ne viikonloppuna duunia tekevät. Maanantainahan liput tulevat myyntiin jo muutenkin. Olisit ollut ajoissa liikkeellä.[/quote:b046bb1037]
luin tän ihan ekaksi herättyäni unenpöpperöisenä ja iski hirveä paniikki kun kello oli jo yli yhdeksän. tilasin sitte liput ton events clubin lisäksi lippupalvelusta sen enempää ajattelematta.
jpp en aio kyllä maksaa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
jpp en aio kyllä maksaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Hassua, koska mulle tuli heti herättyäni sellainen olo, ettei tuossa hinnassa ole mitään järkeä. Mutta toisaalta. Emmä tiä. Nyt lähinnä vituttaa.
Kyllä mullakin jää tuo keikka väliin... juuri tuon hintavuuden takia. 50e olis ollut vielä ok mutta että melkein (suomi)festarilipun hinta niin ei kiitos.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
laskeskelin tossa aamulla että tolla lipunhinnalla sais about 30 tuoppia kaljaa kalliossa. laittakaapa nyt ihmiset miettien:
VS:
:pint::pint::pint::pint::pint:
Hassua, koska mulle tuli heti herättyäni sellainen olo, ettei tuossa hinnassa ole mitään järkeä. Mutta toisaalta. Emmä tiä. Nyt lähinnä vituttaa.
Älä nyt vitti. Paljon sä maksoit jostain Gwen Stefanista Hartwallilla vai myitkö sen lipun pois?
Vieläkin saatavana, taitaa flopata koko touhu.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
70e on pennejä tästä
[quote:e39e5df72d="leposi"]Hassua, koska mulle tuli heti herättyäni sellainen olo, ettei tuossa hinnassa ole mitään järkeä. Mutta toisaalta. Emmä tiä. Nyt lähinnä vituttaa.
Älä nyt vitti. Paljon sä maksoit jostain Gwen Stefanista Hartwallilla vai myitkö sen lipun pois?[/quote:e39e5df72d]
50 euroa ja se keikka oli yksi vuoden parhaista.
kympin voisin ehkä just maksaa. äh, vitosen. mut siihen piää kyl kuulua narikka. ja yksi drinkki.
[quote:95726860f0="börjeslandet"][quote:95726860f0="leposi"]Hassua, koska mulle tuli heti herättyäni sellainen olo, ettei tuossa hinnassa ole mitään järkeä. Mutta toisaalta. Emmä tiä. Nyt lähinnä vituttaa.
Älä nyt vitti. Paljon sä maksoit jostain Gwen Stefanista Hartwallilla vai myitkö sen lipun pois?[/quote:95726860f0]
50 euroa ja se keikka oli yksi vuoden parhaista.[/quote:95726860f0]
Ja tää ei sitten olisi? Mites, onko ne pakko maksaa ne varatut liput kun tulee lasku kotiin? Mietin vaan kun varasin jo itelleni tiketistäkin lipun varmuuden vuoks ja se ois tietenkin halvempi...
[quote:fffdf6a3d6="leposi"][quote:fffdf6a3d6="börjeslandet"][quote:fffdf6a3d6="leposi"]Hassua, koska mulle tuli heti herättyäni sellainen olo, ettei tuossa hinnassa ole mitään järkeä. Mutta toisaalta. Emmä tiä. Nyt lähinnä vituttaa.
Älä nyt vitti. Paljon sä maksoit jostain Gwen Stefanista Hartwallilla vai myitkö sen lipun pois?[/quote:fffdf6a3d6]
50 euroa ja se keikka oli yksi vuoden parhaista.[/quote:fffdf6a3d6]
Ja tää ei sitten olisi? Mites, onko ne pakko maksaa ne varatut liput kun tulee lasku kotiin? Mietin vaan kun varasin jo itelleni tiketistäkin lipun varmuuden vuoks ja se ois tietenkin halvempi...[/quote:fffdf6a3d6]
Mä en kyllä jaksais kikkailla yhtään enempää näitten lippujen kanssa, eli en jaksa hakea itselleni lippua mistään enää enkä myöskään Liinalle... Pitäis päästä eroon näistä hysteerisistä kohtauksista ja jättää käymättä kaikilla yli 15 euron keikoilla.
[quote:8606b7ff52="leposi"][quote:8606b7ff52="börjeslandet"][quote:8606b7ff52="leposi"]Hassua, koska mulle tuli heti herättyäni sellainen olo, ettei tuossa hinnassa ole mitään järkeä. Mutta toisaalta. Emmä tiä. Nyt lähinnä vituttaa.
Älä nyt vitti. Paljon sä maksoit jostain Gwen Stefanista Hartwallilla vai myitkö sen lipun pois?[/quote:8606b7ff52]
50 euroa ja se keikka oli yksi vuoden parhaista.[/quote:8606b7ff52]
Ja tää ei sitten olisi? Mites, onko ne pakko maksaa ne varatut liput kun tulee lasku kotiin? Mietin vaan kun varasin jo itelleni tiketistäkin lipun varmuuden vuoks ja se ois tietenkin halvempi...[/quote:8606b7ff52]
soitin tonne tänään ja sanoivat että peruminen hoituu helpoiten sillä että jättää sen laskun maksamatta.
Kliksuttelin itseni jo maksuvaiheeseen Lippupalvelun nettikaupassa, mutta totesin sitten, että en mä ala tuosta 2x70 euroa maksamaan.
Sama. Vois mennä lähistölle hillumaan keikan ajaksi, mutta 70e on ainakin nykyisessä tilanteessa auttamattoman liikaa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Börje. Piäppä se varaus vaan vielä hetken. Käyn kohta tässä aamukahvien jälkeen katsomassa, että pelaako Tiketissä lippuja mulle ja Liinalle. Jos pelaa niin pannaan peruuttaen toi Event Club -hässäkkä Säästäähän siinä 1,5e. Ilmoittelen täällä sitten.
[quote:fa7799854b="forssto"]Kliksuttelin itseni jo maksuvaiheeseen Lippupalvelun nettikaupassa, mutta totesin sitten, että en mä ala tuosta 2x70 euroa maksamaan.
Sama. Vois mennä lähistölle hillumaan keikan ajaksi, mutta 70e on ainakin nykyisessä tilanteessa auttamattoman liikaa.[/quote:fa7799854b]
hasitan björkinstalkkaus-rotsipiknikin...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Börje. Mulla on nyt omat liput tuonne, joten voidaan perua toi tilaus. Tai siis niin. Jätän maksamatta jne. Et haeppa Tiketistä itsellesi
Börje. Mulla on nyt omat liput tuonne, joten voidaan perua toi tilaus. Tai siis niin. Jätän maksamatta jne. Et haeppa Tiketistä itsellesi
Okei
hasitan björkinstalkkaus-rotsipiknikin...
tähän vopis olla jopa varaa
missä muuten björkintörkkijän avatar?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
missä muuten björkintörkkijän avatar?
issä muuten björkintörkkijän avatar?
eiq nyt se ilmesty taas åhå, tais olla tässä päässä häikkää
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox