You are not logged in.
Jos en olisi feidanut joukkuetta niin olisin tuonut sen yhden tarvittavan pisteen
mmmmmmm
eipä tässä muuta
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:2cf809d9a5="asleep"]Kuninkaan sisääntulolle.
todellakin[/quote:2cf809d9a5]
tulee mieleen sellanen jasso laamanen -sisääntulo
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:b0793aa818]The main theme to Smallville is "Save Me" by Remy Zero.[/quote:b0793aa818]
Mulle
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Yautsika! Mites Mascot ja Kustu tänään, jos tulisin mestoille. Pääsenkö jengiin/saanko seuraa?
Ja mites ParsaManu tai toisipäi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:56a9b9f17b="Jean-Babtiste"]Yautsika! Mites Mascot ja Kustu tänään, jos tulisin mestoille. Pääsenkö jengiin/saanko seuraa?
Ja mites ParsaManu tai toisipäi [/quote:56a9b9f17b]
Tuuppa vaan messiin. En tiiä ParsaManusta, vois sitä jossain.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8654092c67="Jean-Babtiste"]Yautsika! Mites Mascot ja Kustu tänään, jos tulisin mestoille. Pääsenkö jengiin/saanko seuraa?
Ja mites ParsaManu tai toisipäi [/quote:8654092c67]
Olen ainakin menossa Mascotiin ja mitten sanoi yrittävänsä ehtiä, tuu meidän tiimiin!? En tiijä jaksanko enää Kustuun.
[quote:19c4728bd7="stratum"][quote:19c4728bd7="Jean-Babtiste"]Yautsika! Mites Mascot ja Kustu tänään, jos tulisin mestoille. Pääsenkö jengiin/saanko seuraa?
Ja mites ParsaManu tai toisipäi [/quote:19c4728bd7]
Olen ainakin menossa Mascotiin ja mitten sanoi yrittävänsä ehtiä, tuu meidän tiimiin!? En tiijä jaksanko enää Kustuun.[/quote:19c4728bd7]
Ok, yritän nyt ottaa tirsat
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jos joq jaksaa viä vastata, nii alkoks tää seiskalt?
Jos joq jaksaa viä vastata, nii alkoks tää seiskalt?
Ei ku puolelta. Viive? Valvoja näytä tissit!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jee, jaettu KV:n musavisan voitto! Toka kerta tuolla ja nyt tuli oltua sen verran kohteliaita että jaettiin ykkössija..
J-B! oli tosiaan ihan sillit purkissa nurkkaus meillä, joten glooriassa paistattelu sun osalta jäi toisen kertaan..
Ei toi ihan paras visa kyllä oo, mutta nythän oli paikalla visojen elävä legenda Musavisamies!!!!
Visasta tuli mentyä Kutoselle, joten nyt kyllä aamuduunit maistuu...suussa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mascotissa rullaillen voittoon.
Mascotissa rullaillen voittoon.
Täällä vaan voittajat kokoontuu!
Tuolla Mascotissa siis on muitakin kuin musakysymyksiä? Mitkä palkinnot?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:ddb0f92584="leposi"]Mascotissa rullaillen voittoon.
Tuolla Mascotissa siis on muitakin kuin musakysymyksiä? Mitkä palkinnot?[/quote:ddb0f92584]
Voittajalle kuus kaljaa. Kakkosella neljä. Kolmoselle kaks. Jotain leffakysymyksiä välillä joop. Foorumistien toinen tiimi ei oikein pärjännyt eilen
[quote:4c710a5bc8="Joe Caligula"][quote:4c710a5bc8="leposi"]Mascotissa rullaillen voittoon.
Tuolla Mascotissa siis on muitakin kuin musakysymyksiä? Mitkä palkinnot?[/quote:4c710a5bc8]
Voittajalle kuus kaljaa. Kakkosella neljä. Kolmoselle kaks. Jotain leffakysymyksiä välillä joop. Foorumistien toinen tiimi ei oikein pärjännyt eilen [/quote:4c710a5bc8]
Kakkostiimi eittämättä! Kuinka isot joukkeet tuolla on?
Kakkostiimi eittämättä! Kuinka isot joukkeet tuolla on?
Ei ole mitään rajoja. Meidän tiimissä on se 6-7 riippuen aina vähän kuka pääsee.
Foorumistien toinen tiimi ei oikein pärjännyt eilen
No joo, Stratum joutu alottaa yksin mun ja mitskun töppäillessä ja myöhästymällä ekalta kierrokselta. Sen jälkeen täydet pojot levynkansitunnistuksesta, ja suht hyvät pojot biisitunnistuksesta. Vaan jokerikierros vei kaiken vaivalla ansaitsemamme. Oltiin kokemattomia tässä.
Ketäs muuten tänään sitten Kannakseen? Neubauten-kato on huomioitava!
Mä tuun kans.
en ole kolmekybänen emoboy
Tuun.
Sent from my iPhone 16
Mä +m siis tulossa, eli kohta on varmaan tiimi jo täynnä. Eiköhän kuitenkin mr. Albert kuitenkin saavu paikalle.
en ole kolmekybänen emoboy
Ketäs muuten tänään sitten Kannakseen? Neubauten-kato on huomioitava!
Ei taida Neubauten-kato olla kovin huomattava. Entä futaava hrmunoita -kato?
Sent from my iPhone 16
Entä futaava hrmunoita -kato?
Mikä tämä?
Eli Ulvis, mie, Tomsk, hrmiskö, mitsku, börje...mitäs. Miten käy + m?
[quote:00925253d2="Tomsk"]Entä futaava hrmunoita -kato?
Mikä tämä?
Eli Ulvis, mie, Tomsk, hrmiskö, mitsku, börje...mitäs. Miten käy + m?[/quote:00925253d2]
M voi varmaan tulla sitten siihen toiseen joukkueeseen, johon mieki oon menossa, jos nyt ketään niistä on tulossa.
[quote:03407d886e="Tomsk"]Entä futaava hrmunoita -kato?
Mikä tämä?
[/quote:03407d886e]
Se on kokoajan uhkaillu että se jää pois loppukevään visoista futismatsien takia. Vai olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin?
Sent from my iPhone 16
[quote:2a768a5bd0="Jean-Babtiste"][quote:2a768a5bd0="Tomsk"]Entä futaava hrmunoita -kato?
Mikä tämä?
Eli Ulvis, mie, Tomsk, hrmiskö, mitsku, börje...mitäs. Miten käy + m?[/quote:2a768a5bd0]
M voi varmaan tulla sitten siihen toiseen joukkueeseen, johon mieki oon menossa, jos nyt ketään niistä on tulossa.[/quote:2a768a5bd0]Tätä vähän ajattelinkin, H-Y-V-Ä!
[quote:9cf8e19c9a="Jean-Babtiste"][quote:9cf8e19c9a="Tomsk"]Entä futaava hrmunoita -kato?
Mikä tämä?
[/quote:9cf8e19c9a]
Se on kokoajan uhkaillu että se jää pois loppukevään visoista futismatsien takia. Vai olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin?[/quote:9cf8e19c9a]
Tänään kai kuitenkin tulee viä.
[quote:4840fac265="Tomsk"][quote:4840fac265="Jean-Babtiste"][quote:4840fac265="Tomsk"]Entä futaava hrmunoita -kato?
Mikä tämä?
[/quote:4840fac265]
Se on kokoajan uhkaillu että se jää pois loppukevään visoista futismatsien takia. Vai olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin?[/quote:4840fac265]
Tänään kai kuitenkin tulee viä.[/quote:4840fac265]
Se la viä.
Sent from my iPhone 16
Meidän joukkue oli kuudes Kannaksessa tänään.