You are not logged in.
[quote:4324c2e892="Artemi"]Mut mika vittu on, että Atlas Sound ja HEALTH ei sytytä listaa tuleen..??!! Hei kamoon, nyt vähän hehkutusta kehiin ettei tarvii vetää esiin Thurston-korttia!
Ja hitto kun uus Melvins rulaa, uuuuuuhhh beibeee![/quote:4324c2e892]
no on se atlas sound hyvä joo.
there, you have it!
tosin jokainen levy joka alkaa lapsukaisen puheella ja soittorasia-kilinöillä on kyllä helvetin epäilyttävä. Ja lisäksi...no, antaa olla...HEALTH kyl kiinnostaa lievästi enemmän mua, vanhana Dat Politics -fanina. Hah, DP:n voiskin raahata tänne. Pedofiili-elektron iron maiden.
tomutonttu oli kyllä aivan loistava, lisää vaan diskoa kehiin! hyvä mikstuuri kylmää hallintaa ja rentoa otetta.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Mullakin ois jotain lippuja jonnekki ihan mihin sattuu tapahtumaan vaikka 13 vuoden päästä. Normaalisti 10 000e, nyt vain 1000e!!!!!!!!!!
Mulle vaikka kaks, toinen torstaille. Näin alkuunsa. Maks. mahd. myöhm.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Nimi listalle
smaa
[quote:a3f9061e22="börjeslandet"]Mullakin ois jotain lippuja jonnekki ihan mihin sattuu tapahtumaan vaikka 13 vuoden päästä. Normaalisti 10 000e, nyt vain 1000e!!!!!!!!!!
Mulle vaikka kaks, toinen torstaille. Näin alkuunsa. Maks. mahd. myöhm.[/quote:a3f9061e22]
onks narikka? kuka lämppäri? paljo kalja? jne...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei tuu ongelmia sen suhteen, missä viettän vappuaattoa. Asa, Superjanne, ja Mittenin bileet!
Vapaa Helsinki -karnevaali 30.4. klo 18.00. Narinkkatorilla esiintyvät klo 18 alkaen muun muassa Asa, Hosni, Jag, Julma-Henri, Liljan loisto, SuperJanne ja Tuomas Toivonen. Lähtö Helsingin Kampin Narinkkatorilta klo 19.00.
Miksi poliisi saa vielä vuonna 2008 pysäyttää ihmisiä kadulla ja kauppakeskuksissa ihonvärin perusteella? Miksi verorahoistamme käytetään vuosittain miljoona euroa siihen, että graffitit ja muu katutaide buffataan mainosten tieltä? Miksi meidän täytyy maksaa kaupungissa liikkumisesta, vaikka ilman meitä kaupunki pysähtyisi?
Haluamme rakentaa näköistämme kaupunkia. Kaupunkia, jossa yhteisen rikkauden luominen on tärkeämpää kuin harvojen käsiin kasautuneen omaisuuden suojeleminen. Kaupunkia, jossa luovuus ja innovaatio tarkoittavat kaikkien vapautta tuottaa omaehtoista kulttuuria, eikä vain huippuosaajien ja eliitin etuoikeuksia.
Vappuna järjestettävä EuroMayDay on viime vuosina ollut prekariaatin vastarinnan päivä yli 20 Euroopan kaupungissa. Tänä vappuna teemme jälleen näkyväksi jokapäiväiset kamppailumme kaupunkitilasta, jossa elämme.
Meitä painostetaan ottamaan vastaan mitä tahansa työtä millä tahansa ehdoilla. Raadamme paskaduuneissa vain siksi, että voimme maksaa yhä enemmän liikkumisestamme ja asumisestamme, tai saadaksemme oikeuden oleskella Suomessa. Maksamme järjettömiä korvauksia kaupungille siitä, että haluamme jättää merkkejä ympäristöömme ja tehdä siitä elävämmän.
Olemme saaneet tarpeeksemme Stop Töhryille -kampanjan mielipuolisuudesta, tekopyhyydestä ja siihen liittyvästä vartijaväkivallasta. Vaadimme Stop Töhryille -kampanjan lopettamista: 10 vuotta hulluutta riittää.
Meistä ne, jotka ovat siirtolaisia ja siivoavat, rakentavat, paistavat pizzaa tai liikkuvat kaupunkitilassa, joutuvat ulkomaalaispoliisin ratsioiden kohteeksi. Vaadimme poliisia lopettamaan rasistiset tarkastukset.
Emme maksa joukkoliikenteestä, koska pidämme sitä perusoikeutenamme. Joukkoliikennevälineissä nykyään niin yleinen ihmisten kontrollointi ei lisää turvallisuutta, vaan pikemminkin synnyttää turvattomuutta. Vaadimme
maksutonta ja toimivaa joukkoliikennettä kaupunkiimme.
Kutsumme kaikki juhlimaan Helsingin kaduille vappuaattona. Kaupunki kuuluu meille, jotka teemme siitä elämisen arvoisen!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kalliossa Anal Cunt...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kalliossa Anal Cunt...
Jpp!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kalliossa Anal Cunt...
x 2 vieläpä...
[quote:872d757afa="Ylitarkastaja Tolonen"]Kalliossa Anal Cunt...
x 2 vieläpä...[/quote:872d757afa]
Kuolema unplugged tuolla!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Jean-Babtiste wrote:Huikea keikka
oli muuten! . tosin mun ajatukset lähti kanssa ajelehtimaan sinne tänne ja musiikki ja kaikki jäi vähän taustalle mutta luulen että se oli osa idistä.
Eräs gaiffari mainitsi keikan loppupuolella, että nyt taidetaan pukea vaginamonologia lauluksi, joten ajatuksia ajelehti tuolla
Tunnelmallinen keikka kyllä oli.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:d8a5be34a4="Jean-Babtiste"]Huikea keikka
oli muuten! se toka biisi, semmonen raivokas bluussi, oli ihan hullun kaunis, meikä vaan jakautui suikaleihin ja hyytelöön. huh. jonkunnäkönen vedenjakaja, eka biisi oli vähän hermostunutta, että "lähteeks tää ja putooks noille", sit sen tokan jälkeen oli vaan autuasta ajelehtimista. joka pysyi koko ajan hyvin hanskassa. tosin mun ajatukset lähti kanssa ajelehtimaan sinne tänne ja musiikki ja kaikki jäi vähän taustalle mutta luulen että se oli osa idistä.
toka biisi on kuulemma uudelta Krankyn julkaisemalta levyltä, saakeli se pitääkin hommata kuulolle.[/quote:d8a5be34a4]
Kyllä mun mielest heti ekassa biisissä onnistuttiin, kun oli niin hienoa kitaraa että että. Synkemmät biisit oli vähän vaativia, mutta palkitsevia. Itsevarmuus paistoi läpi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:28ddf3419d="Ylitarkastaja Tolonen"]Kalliossa Anal Cunt...
Jpp![/quote:28ddf3419d]
Ja mul on synttärit
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:cb720f988c="juustop"][quote:cb720f988c="Jean-Babtiste"]Huikea keikka
oli muuten! se toka biisi, semmonen raivokas bluussi, oli ihan hullun kaunis, meikä vaan jakautui suikaleihin ja hyytelöön. huh. jonkunnäkönen vedenjakaja, eka biisi oli vähän hermostunutta, että "lähteeks tää ja putooks noille", sit sen tokan jälkeen oli vaan autuasta ajelehtimista. joka pysyi koko ajan hyvin hanskassa. tosin mun ajatukset lähti kanssa ajelehtimaan sinne tänne ja musiikki ja kaikki jäi vähän taustalle mutta luulen että se oli osa idistä.
toka biisi on kuulemma uudelta Krankyn julkaisemalta levyltä, saakeli se pitääkin hommata kuulolle.[/quote:cb720f988c]
Kyllä mun mielest heti ekassa biisissä onnistuttiin, kun oli niin hienoa kitaraa että että. Synkemmät biisit oli vähän vaativia, mutta palkitsevia. Itsevarmuus paistoi läpi.[/quote:cb720f988c]
joo kuten toisaalla sanoin niin ihan alusta asti homma vaan tempas mukaansa, ihan mielettömän hyvää oli, ehkä myös siksi ettei odotukset olleet kovin korkealla. olin ihan varma et tomutonttu olis illan suurin sankari (ja hyvähän sekin toki oli) mut nyt kävi näin.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:06d7cf33a3="Ylitarkastaja Tolonen"]Kalliossa Anal Cunt...
Jpp![/quote:06d7cf33a3]
Narinkasta ehtii varmaan hyvin sinne. Tahtoo nähdä Julma-Henrin. Oliko kukaan muuten katsomassa herran nistitorikeikkaa kurvissa?
Sent from my iPhone 16
julma-henri on muuten hirveetä paskaa.
julma-henri on muuten hirveetä paskaa.
Sama
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:2b8db9cdbd="hrmunoita"][quote:2b8db9cdbd="Ylitarkastaja Tolonen"]Kalliossa Anal Cunt...
Jpp![/quote:2b8db9cdbd]
Ja mul on synttärit [/quote:2b8db9cdbd]
Työväenlapsi.
[quote:d2f44946b4="silvawhale"]julma-henri on muuten hirveetä paskaa.
Sama[/quote:d2f44946b4]
Sent from my iPhone 16
[quote:e0e2018394="Jean-Babtiste"][quote:e0e2018394="juustop"][quote:e0e2018394="Jean-Babtiste"]Huikea keikka
toka biisi on kuulemma uudelta Krankyn julkaisemalta levyltä, saakeli se pitääkin hommata kuulolle.[/quote:e0e2018394]
Kyllä mun mielest heti ekassa biisissä onnistuttiin, kun oli niin hienoa kitaraa että että. Synkemmät biisit oli vähän vaativia, mutta palkitsevia. Itsevarmuus paistoi läpi.[/quote:e0e2018394]
joo kuten toisaalla sanoin niin ihan alusta asti homma vaan tempas mukaansa, ihan mielettömän hyvää oli, ehkä myös siksi ettei odotukset olleet kovin korkealla. olin ihan varma et tomutonttu olis illan suurin sankari (ja hyvähän sekin toki oli) mut nyt kävi näin. [/quote:e0e2018394]
Tomutonttu oli jautaa.
Jälkimmäinen (en osaa lausua sitä) oli aluksi kova. sitten rupes tökkimään jotenkin niiden tyyli. Laulustaili ei viekoitellut mua. Eli puolikova loppujen lopuksi. Olin toki kipeä, mikä ei välttämättä syvennä kokemusta.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
ja Cosmobile oli 6. Liaanilla kova eilen. Kuulemma keikkataukoa pukkaa. Ja itseasiassa Murmanskit myös oli kovalla :x .
Täällä mahtavaa liveä ja video:
http://pitchfork.tv/dont-look-down/health/zoothorns
19.5. ja 20.5. siis Suomessa...
[quote:3e0ffbf2fb="Artemi"]Täällä mahtavaa liveä ja video:
http://pitchfork.tv/dont-look-down/health/zoothorns
19.5. ja 20.5. siis Suomessa...[/quote:3e0ffbf2fb]
Nii tääkö oli se topikki, jossa Healthin tulosta Suomeen piti elämöidä? No pistetään vähän myöhässä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Apua! Kaistahain avatar on painajaismainen.
[quote:e08f51a827="hrmunoita"][quote:e08f51a827="Ylitarkastaja Tolonen"]Kalliossa Anal Cunt...
Jpp![/quote:e08f51a827]
Narinkasta ehtii varmaan hyvin sinne. Tahtoo nähdä Julma-Henrin. Oliko kukaan muuten katsomassa herran nistitorikeikkaa kurvissa?[/quote:e08f51a827]
Ei tiedä liittyykö Julma-Henriin, mutta joku tyyppi oli samana iltana daivannut piritorin panttilainaamon katoksen päältä katukivetykseen, joten varmaan hyvä keikkakin ollut!
Apua! Kaistahain avatar on painajaismainen.
Mutta jotain tuttua siinä on
Ja tarkoitan nyt siis sitä muunnettua kohtaa
[quote:b9465a0b31="Moronica"]Apua! Kaistahain avatar on painajaismainen.
Ja tarkoitan nyt siis sitä muunnettua kohtaa [/quote:b9465a0b31]
Tarkoitatko silmiä, nenää vai huulia?
[quote:223f1cda80="Jean-Babtiste"][quote:223f1cda80="Moronica"]Apua! Kaistahain avatar on painajaismainen.
Ja tarkoitan nyt siis sitä muunnettua kohtaa [/quote:223f1cda80]
Tarkoitatko silmiä, nenää vai huulia?[/quote:223f1cda80]
Emmä tiiä, näyttää vaan joltain tutulta tyypiltä oikeessa elämässä - tai siis muistuttaa
Emmä tiiä, näyttää vaan joltain tutulta tyypiltä oikeessa elämässä - tai siis muistuttaa
tukiainen?
apua, tän foorumin läppä alkaa karata täysin käsistä. mä nään ens yönä painajaisia Jean-Baptisten ja kaistahain ajatustenvaihdosta.
[quote:e54959124c="hrmunoita"][quote:e54959124c="Ylitarkastaja Tolonen"]Kalliossa Anal Cunt...
Jpp![/quote:e54959124c]
Narinkasta ehtii varmaan hyvin sinne. Tahtoo nähdä Julma-Henrin. Oliko kukaan muuten katsomassa herran nistitorikeikkaa kurvissa?[/quote:e54959124c]
Hep. Soittivat taustoja paskasta ghettoblasterista, mitään ei kuullut, yhtäkään rähinää ei näkynyt. Seistiin siinä pari minuuttia ja lähdettiin baariin. Kotikadulla suoritetuille ulkoilmakeikoille silti syvä
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."