You are not logged in.
[quote:6c3ea9c705="tigrushka"][quote:6c3ea9c705="Firon"]Ei tuo Life on Mars ole mua kyllä vakuuttanut kahden ekan jakson perusteella
Jyrkkä eri.[/quote:6c3ea9c705]
Tavallaan toivon, että yrittäisi vakuuttaa vielä vähemmän ja tyytyisi olemaan nokkela ja hauska. Mutta eihän nykyään enää mitään Aikahyppyä kannattane tehdä. Silti, viihteenä sarja on erinomaista.[/quote:6c3ea9c705]
Kääntäjällekin
"Inva ottaa hatkat"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Silti, viihteenä sarja on erinomaista.
Nimenomaan juurikin näin.
Sent from my iPhone 16
[quote:08fbed718d="tigrushka"][quote:08fbed718d="Firon"]Ei tuo Life on Mars ole mua kyllä vakuuttanut kahden ekan jakson perusteella
Jyrkkä eri.[/quote:08fbed718d]
Tavallaan toivon, että yrittäisi vakuuttaa vielä vähemmän ja tyytyisi olemaan nokkela ja hauska. Mutta eihän nykyään enää mitään Aikahyppyä kannattane tehdä. Silti, viihteenä sarja on erinomaista.[/quote:08fbed718d]
Mulla oli ehkä liian korkeat tai vääränlaiset odotukset, kun olin kuullut kaverilta ylistystä tosta sarjasta ja pääosassa on sama jannu kuin loistavassa Järvet-sarjassa. Eiköhän tuota tule joka tapauksessa katsottua jatkossakin.
[quote:f6e817f75c="börjeslandet"][quote:f6e817f75c="stratum"][quote:f6e817f75c="börjeslandet"]Näin ohjelmasta vain lopun (tulin kotiin vasta viime minuuteilla), mutta jos multa kysyttäis miltä alternative kuulostaa niin sanoisin varmaan laiskuuttani Nirvanalta. Eikai nyt sen suosio kiellä sen alternative rock statusta?
Mitä on alternative? Grungea? [/quote:f6e817f75c]
Ei pelkästään. Grunge on alalaji. Käy siellä levykaupassa missä on eroteltu INDIE ja alternative [/quote:f6e817f75c]
Niinno just olin tulossa postaamaan, että ainakin Oulun Äxässä, jossa on siis erikseen indie-, alternative- ja pop/rock-hylly, Nirvanat on pop/rockissa. [/quote:f6e817f75c]
Paska kauppa. En löytänyt helsingin Levykauppa äxästä kuin INDIE ja pop/rock hyllyt. Ehkä olin sokee.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alternative_Rock
"The popular and commercial success of Nirvana's 1991 album Nevermind took alternative rock into the mainstream, establishing its commercial and cultural viability.[15] As a result, alternative rock became the most popular form of rock music of the decade and many alternative bands garnered commercial and critical success."
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1b5888bfec="stratum"][quote:1b5888bfec="börjeslandet"][quote:1b5888bfec="stratum"][quote:1b5888bfec="börjeslandet"]Näin ohjelmasta vain lopun (tulin kotiin vasta viime minuuteilla), mutta jos multa kysyttäis miltä alternative kuulostaa niin sanoisin varmaan laiskuuttani Nirvanalta. Eikai nyt sen suosio kiellä sen alternative rock statusta?
Mitä on alternative? Grungea? [/quote:1b5888bfec]
Ei pelkästään. Grunge on alalaji. Käy siellä levykaupassa missä on eroteltu INDIE ja alternative [/quote:1b5888bfec]
Niinno just olin tulossa postaamaan, että ainakin Oulun Äxässä, jossa on siis erikseen indie-, alternative- ja pop/rock-hylly, Nirvanat on pop/rockissa. [/quote:1b5888bfec]
Paska kauppa. En löytänyt helsingin Levykauppa äxästä kuin INDIE ja pop/rock hyllyt. Ehkä olin sokee.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alternative_Rock
"The popular and commercial success of Nirvana's 1991 album Nevermind took alternative rock into the mainstream, establishing its commercial and cultural viability.[15] As a result, alternative rock became the most popular form of rock music of the decade and many alternative bands garnered commercial and critical success."[/quote:1b5888bfec]
Hevipuolella oli jonkinlainen Alternative & Industrial -hylly. Olisiko siinä ollu grungea... En muista. Ehkä epämääräisin osasto kuitenkin, sulassa sovussa Neubautenia, Kornia ja Neurosista.
Sent from my iPhone 16
[quote:76567b4a70="forssto"][quote:76567b4a70="forssto"]Siis tää (ainakin osa siitä):
http://www.youtube.com/watch?v=WflnA_3vE20[/quote:76567b4a70]
Eiku joo ei tässä oo ku skidi klippi tuosta haastiksesta.
EDIT:
Tässä näyttäisi olevan about kokonaan
http://www.youtube.com/watch?v=1bRvRo-m … re=related
http://www.youtube.com/watch?v=4_Mh62yt … re=related[/quote:76567b4a70]
ei vittu että ei vois uskoa että toi jäbä ampuis itsensä n. 8 kuukautta ton haastattelun jälkeen
mä vaan aina jotenkin liikutun kun noita cobain-haastiksia tai mitä tahansa näkee. vitun urpo kun meni kuolemaan
[quote:cffb29f18f="Tomsk"]
Hevipuolella oli jonkinlainen Alternative & Industrial -hylly. Olisiko siinä ollu grungea... En muista. Ehkä epämääräisin osasto kuitenkin, sulassa sovussa Neubautenia, Kornia ja Neurosista.[/quote:cffb29f18f]
Samaa paskaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ei vittu että ei vois uskoa että toi jäbä ampuis itsensä n. 8 kuukautta ton haastattelun jälkeen
Artemin seuraavassa tiedotteessa tämä, mutta jos uskoo Thurston Moorea niin ei ampunutkaan
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1c3e534537="ydinaukio"]ei vittu että ei vois uskoa että toi jäbä ampuis itsensä n. 8 kuukautta ton haastattelun jälkeen
mä vaan aina jotenkin liikutun kun noita cobain-haastiksia tai mitä tahansa näkee. vitun urpo kun meni kuolemaan [/quote:1c3e534537]
joo, kieltämättä sai vähän nieleskellä ku tota katteli. en muista että kenenkään muun "julkkiksen" kuolema olis noin koskettanu.
silti eipä niitä levyjä enää oikein jaksa, en tiedä mikä siinä on. mainstream-yliannostus? vähänkö tossa dokussa kyllä parasta kim dealin basso-oppitunti
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
vähänkö tossa dokussa kyllä parasta kim dealin basso-oppitunti
"Sen" takia kannatti katsoa
This must be what jail / I will scratch
Tänään!
Uusi Kino: Sounds Like Suomi
TV1 23:55
Suomalaisen elektronisen musiikin kiertueella Kiinassa syyskuussa 2005 olivat mukana Cleaning Women, Ovali Virta, Jori Hulkkonen, Huoratron ja Them Shepherds. Ohjaaja: Rostislav Aalto. T: Zen Media.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Katsonpa!
Kiitti vinkistä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
24 oli vähe mainio
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:38e141cb6d="risto_m"]Tänään!
Uusi Kino: Sounds Like Suomi
TV1 23:55
Suomalaisen elektronisen musiikin kiertueella Kiinassa syyskuussa 2005 olivat mukana Cleaning Women, Ovali Virta, Jori Hulkkonen, Huoratron ja Them Shepherds. Ohjaaja: Rostislav Aalto. T: Zen Media.[/quote:38e141cb6d]
Oli varsin jees
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katoin tänään neljä Kotikatu-jaksoa. Olen jälleen kerran koukussa.
Ylen Areena on parasta ikinä! Harmittaa vaan kun sieltä ei voi katsoa Avaraa luontoa.
Teemalla tänään:
klo 21:05 - 21:55
Rockin seitsemän elämää
Brittiläinen indie-musiikki 1980-2007. The Smiths, Oasis, Blur, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand
Tuotanto: BBC. Dokumenttisarjan viimeinen osa.
klo 23:20 - 0:20
Kurt Cobain - Viimeiset 48 tuntia
Dokumentissa selvitetään Kurt Cobainin viimeisten päivien tapahtumia erilaisten silminnäkijä- ja asiantuntijalausuntojen perusteella ja muodostetaan myös kuvaa merkittävän muusikon lyhyestä elämästä ja urasta.
Vopite katsoa molemmat.
Tero saatana, s'olet gay!
Editoippa toi Kurtin nassu vielä leffan jokaiseen kohtaukseen.
[quote:dd079a7d6e="forssto"]Teemalla tänään:
Rockin seitsemän elämää
Brittiläinen indie-musiikki 1980-2007. The Smiths, Oasis, Blur, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand
Tuotanto: BBC. Dokumenttisarjan viimeinen osa.[/quote:dd079a7d6e]
en nähny ihan alusta (oliko smithskin mukana ) mutta stone rosesista lähtien näin ja olipas harvinaisen paskaa ja meitsi sentään vanha brittipop-fani. mistä olivat löytäneet väsyneimmät ja tylsimmät vedot ja bändit, ainoo jossa oli edes aavistus jotain ideaa oli blur. MIHNÄ HAPPY MONDAYS, MY BLOODY VALENTINE JA MUUT HYVÄT??? ehkä ne tuli siinä alussa jonka missasin, onhan se tuolla tikipoksilla kai enpä kuule tiijä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Smithsii oli ihan kylliksi, mutta Mondaysiä ja MBV:tä ei edes vittu vilahdusta. Ainoa viittaus edes Mondays-skeneen oli parin sekunnin Hac-fiilistely.
Jesus & Mary Chainia spottasin n. mikrosekunnin videoklipin ihan alkumetreillä, mutta eipä pelannu musan kanssa.
Äh, missasin koko jakson. Sunnuntaina tulee kyllä uusinta, jos on tarpeen.
"A repo man's always intense"
Äh, missasin koko jakson. Sunnuntaina tulee kyllä uusinta, jos on tarpeen.
Kyllä toi mun mielestä ihan sen katsomiseen käytetyn ajan arvoinen pätkä oli. Ei todellakaan mitään kovin ihmeellistä, mutta olen minä huonompiakin ohjelmia katsonut.
Onkohan muuten Glasgow-skenestä tehty ikinä dokkarii? Sheffieldistä on tehty ainaski.
[quote:a8a477a9f6="TWISTED BITCH"][quote:a8a477a9f6="forssto"]Teemalla tänään:
Rockin seitsemän elämää
Tuotanto: BBC. Dokumenttisarjan viimeinen osa.[/quote:a8a477a9f6]
en nähny ihan alusta (oliko smithskin mukana ) mutta stone rosesista lähtien näin ja olipas harvinaisen paskaa ja meitsi sentään vanha brittipop-fani. mistä olivat löytäneet väsyneimmät ja tylsimmät vedot ja bändit, ainoo jossa oli edes aavistus jotain ideaa oli blur. MIHNÄ HAPPY MONDAYS, MY BLOODY VALENTINE JA MUUT HYVÄT??? ehkä ne tuli siinä alussa jonka missasin, onhan se tuolla tikipoksilla kai enpä kuule tiijä [/quote:a8a477a9f6]
Missä La's
En ees kattonu
[quote:a942c3c88f="forssto"]
Kurt Cobain - Viimeiset 48 tuntia[/quote:a942c3c88f]
Tässä dokkarissa on kyllä muutama sellanen silminnäkijä että oksat pois.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:d66bd2eaa5="Jean-Babtiste"]Missä La's
La's-se Mårtenson oli kyllä kehissä.
[/quote:d66bd2eaa5]
Aika helvetin huono, fåppa, mutta pääasia että yrität ja spämmäilet täällä kanssamme
[quote:fa04855385="forssto"]Mun mielestä toi oli ihan hyvä
Ulvis ja Silvawhale on varmaan samaa mieltä.[/quote:fa04855385]
no ei toi kyllä ihan sun a-ryhmää ole mutta pakkohan tolle on heittää kun itse pyörittelin jotain "björk donner"-sanaleikkiä tänään päivemmällä...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto