You are not logged in.
[quote:fb1792ff8e="silvawhale"][quote:fb1792ff8e="noiseidea"]-M.I.A. soi New Yorkissa jossain kahvilassa
-Sufjan Stevens soi JFK:n kasariterminaalissa[/quote:fb1792ff8e]
käppäilin jossain 20st streetin tienoilla kun valoihin pysähtyi ghettojäbä autoineen ja luukutti 120dB:n voimalla plastikmanin "spastik"-stygeä.. (eli tää pelkästään 909:n basarilla ja snarella tehty minimalismiklassikko)
outo meno.[/quote:fb1792ff8e]
hyvä meininki
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
naapuri kuuntelee kolmatta päivää putkeen pelkästää sitä wolfmotherin hittiä ("woman"?) ja you really got me:tä (ilmeisesti van halen versio, en oo ihan varma). noita kahta, uudelleen ja uudelleen. taitaa kolista.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
naapuri kuuntelee kolmatta päivää putkeen pelkästää sitä wolfmotherin hittiä ("woman"?) ja you really got me:tä (ilmeisesti van halen versio, en oo ihan varma). noita kahta, uudelleen ja uudelleen. taitaa kolista.
pelaa guitar heroa?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:1ac5f1e581="silvawhale"]naapuri kuuntelee kolmatta päivää putkeen pelkästää sitä wolfmotherin hittiä ("woman"?) ja you really got me:tä (ilmeisesti van halen versio, en oo ihan varma). noita kahta, uudelleen ja uudelleen. taitaa kolista.
pelaa guitar heroa?[/quote:1ac5f1e581]
hmm, hyvin mahdollista... tietääks joku kuuluuko noi 2 repertuaariin?
itse asiassa aika pian sen jälkeen kun kirjoitin ylläolevan niin biisivalikoimaan lisääntyi mikäpä muukaan kuin spinal tapin "tonigh i'm gonna rock you tonigh"!!
[quote:04f2579991="silvawhale"]hmm, hyvin mahdollista... tietääks joku kuuluuko noi 2 repertuaariin?
itse asiassa aika pian sen jälkeen kun kirjoitin ylläolevan niin biisivalikoimaan lisääntyi mikäpä muukaan kuin spinal tapin "tonigh i'm gonna rock you tonigh"!![/quote:04f2579991]
Kaikki noi on Guitar Hero -biisejä.
Tero saatana, s'olet gay!
naapuri kuuntelee kolmatta päivää putkeen pelkästää sitä wolfmotherin hittiä ("woman"?)
Käy nyt hyvä mies rämpyttämässä se tästä eteenpäin. Tän täytyy olla jo joku rikos ihmisyyttä vastaan.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:9f029d8008="forssto"][quote:9f029d8008="silvawhale"]hmm, hyvin mahdollista... tietääks joku kuuluuko noi 2 repertuaariin?
itse asiassa aika pian sen jälkeen kun kirjoitin ylläolevan niin biisivalikoimaan lisääntyi mikäpä muukaan kuin spinal tapin "tonigh i'm gonna rock you tonigh"!![/quote:9f029d8008]
Kaikki noi on Guitar Hero -biisejä.[/quote:9f029d8008]
okei. no siinä tapauksessa siltä untamolta meni 3 päivää päästäkseen tohon kolmanteen stygeen. vitun pahvi.
taidan käydä ostamassa sille happy hardcore-extension packin lahjaksi.
Sunnuntaiaamuna taksissa Shangri-Lasia. Iskelmäkanavalta.
Oho, mikä kappale?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
eilisiltana lähi-sparissa search and destroy
pyoraliikkeessa sufjanin se i made a lot of mistakes uliuli eli oisko chicago. nyt se soi paassa, puppelit!
pyoraliikkeessa sufjanin se i made a lot of mistakes uliuli eli oisko chicago. nyt se soi paassa, puppelit!
Jpp, Chicagossa lauletaan nuin
pätkä godspeed you! black emperorin stormista soi yhessä näyttelyssä sellasen filmipätkän taustalla.
viikolloppuna kruisaili ohi auto josta kuului x-ray spexiä korviini!
Välittömästi Turkin voitettua Kroatian EM-Kisoissa Elmon ohi ajoi joku turkkilainen luukuttaen Walk of Lifea.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
äsken kotiin tullessa autoradiosta se kenensenyton "se lentää niin kuin tuhka tuuleen.." hyvä piisi
Menetetty peli
Noi julkisivuremonttijampat huuattaa Suomipop radiota.. Voi elämä! En erottele biisejä, mutta ei nyt ihan huippumusalta kyl kuulosta
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Suomipop paskalle. Muodostaa elimellisen osan mun seuraavaa kolumnia.
Oltiin Hämäläisen kanssa Cellassa yksi ilta noin yhden tunnin verran. Sigin Hyvää syntymäpäivää tuli kahdesti.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eilen Om'pussa joku hipitihop-miksteip 96kbps resolla. Kuulosti vitun hyvältä...NOT!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
vallilassa ajoi auto ulkona ja luukutti r'n'b:tä semmosilla bassoilla että valehtelematta korvia särki sisällä asti. toisessa kerroksessa!? wtf?
lähikaupassa (spar) soi holiday in cambodia...tähän on nyt tultu. jos ois kaikkee analysoiva vittupää niin tästä vois kirjottaa blogiin tms
Hakaniemen Sampopankin edessä soitti vanha trumpetistisetä Careless Whisperiä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Turun kävelykadulla hanuristi vetäs St. Louis Bluesia
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
city-käytävässä soi eilen heaven 17 penthouse & pavement
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
city-käytävässä soi eilen heaven 17 penthouse & pavement
Citykäytävässä soi lähes aina helvetin hyvää musiikkia jostain syystä.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
OLEN KUULLUT ON MAASEUTU TUOLLA
Kuulin jotain jossain joku päivä, mutta en muista mitä ja missä. EIKU nyt muistan, bussi pysähty pysäkillä ja avasi ovensa ja sisällä raikasi Ressu Redford tms. Ei ollu mun bussi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kuulin jotain jossain joku päivä, mutta en muista mitä ja missä. EIKU nyt muistan, bussi pysähty pysäkillä ja avasi ovensa ja sisällä raikasi Ressu Redford tms. Ei ollu mun bussi.
tais olla mun
...EIQ
Kampissa olevassa kiertävässä huvipuistossa soi Captain Hollywood! Kuka muistaa vielä?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.