You are not logged in.
broidi oli ostanu tolla tavisjäsenyydellä liput kyllä
broidi oli ostanu tolla tavisjäsenyydellä liput kyllä
No orkl! Pitää nyt odotella, että jos ne hyväksyy mun anomuksen joskus.
Kyllähän keikka kiinnostaisi, mutta tulee vähän kriittiseen aikaan myyntiin, kun pitäisi säästää rahaa primaveraan.
Sent from my iPhone 16
Törk / Kakki Pakarass / Pukl
/ :kaka: /
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
pakkohan tuonne on mennä, vaikka se tarkoittaakin kyllä tosi laihaa kevättä. olen jo aiemmin tullut tulokseen, että kirottu primavera on rahoitettava masterilla.
voi tuo myydä loppuun aika vauhdillakin, ekan polven fanit alkaa olla ostovoimaisessa iässä, ja nuorempia, vanhempien rahoilla tuleviakin löytyy varmasti.
itse taidan profiloitua jälkimmäiseksi
Menetetty peli
[quote:56e492d146="ydinaukio"]björk on varmaan top vitosessa bändeistä jotka kaikkein eniten haluaisin nähdä. tai ainakin top kympissä.
mut ei oo välttämättä varaa tuohon. [/quote:56e492d146]
Just muuten jutskattiin yhen mimmin kanssa, että ehkä maailman tyhmin syy jättää menemättä jollekin oikeasti haluamalleen keikalle, on rahasyyt. Aina sitä jostain rahaa pierasee sen verta. Elää vaikka velaks.
[quote:b6dd684a71="Junkieman"]pierasee sen verta.
Veren piereminen on tuttu juttu, mutta että jonkun toisen verta pieree?![/quote:b6dd684a71]
Etko oo koskaan kuullut verisestä :sta?
[quote:df30c063a2="mikkok"]broidi oli ostanu tolla tavisjäsenyydellä liput kyllä
No orkl! Pitää nyt odotella, että jos ne hyväksyy mun anomuksen joskus.[/quote:df30c063a2]
Hakemukset käsitellään toimiston aukioloaikoina klo 9-17 lukee sivuilla.
Laitoin vetämään.
[quote:4e18bf034c="leposi"][quote:4e18bf034c="mikkok"]broidi oli ostanu tolla tavisjäsenyydellä liput kyllä
No orkl! Pitää nyt odotella, että jos ne hyväksyy mun anomuksen joskus.[/quote:4e18bf034c]
Hakemukset käsitellään toimiston aukioloaikoina klo 9-17 lukee sivuilla.
Laitoin vetämään.[/quote:4e18bf034c]
joo sama. kauankohan nuo käsittelee noita? oon jo siitä yheksästä asti hakannu mailissa päivitysnappulaa.
Ajattelin vaan tulla sanomaan että mulla olisi rahaa ihan vitusti mutta Björk ei kiinnosta paskan vertaa.
Molempiin eri.
bzort glorf bööth
Jippii. Sain ne tunnukset. Nyt voin ostaa lippuja. Menee kyllä 6 euroa palvelumaksua, mutta emmä vaan jaksa jännittää maanantaina näitä. Ja jos panee puoliksi vielä niin ei paha.
Pommitin Börjeä joka suunnalta lipuista
En jaksa odottaa Börjeä. Paan varaten kolme lippua. Eiköhän tuosta pääse eroon jos horo feidaa
Hämmentävää kun ei tullut mitään vaurausvahvistusta tms. Onko teille jo varanneille tullut mitään? Hämärää touhua.
Edit: Nyt tuli vahvistus. Kolme lippua varattu Vieläkin jännittää, että tää jotenkin kusee.
[quote:280c9d76e1="leposi"]Hämmentävää kun ei tullut mitään vaurausvahvistusta tms. Onko teille jo varanneille tullut mitään? Hämärää touhua.
Edit: Nyt tuli vahvistus. Kolme lippua varattu Vieläkin jännittää, että tää jotenkin kusee.[/quote:280c9d76e1]
just samat tunnelmat. aattelin ehkä vielä soittaa tonne ja tenttailla että onhan liput nyt varmasti tulossa. jännittää.
aattelin ehkä vielä soittaa tonne ja tenttailla että onhan liput nyt varmasti tulossa. jännittää.
Kerro sitten miten kävi.
Horo ei feidaa
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:37dcc11fb8]Olemme vastaanottaneet tilauksenne
----------------------------------------------------
Tapahtuma: Björk
Paikka: Finlandiapuisto, Helsinki
----------------------------------------------------
4kpl: Numeroimattomat seisomapaikat (10/07/2008 )
----------------------------------------------------[/quote:37dcc11fb8]
ei vittu, tää on ihan liian epäilyttävää, olen varma että tämä kusee jotenkin..
Menetetty peli
Tää on kuitenki joku salaliitto eikä kohta kukaan rotsi pääse keikalle. Vedetään sitten kännit Töölönlahdella jos ei muuta.
hee!! meitsi soitti tuonne, ne sano, että ei hätiä, varaus on tullut, mutta tilausten määrän ja henkilökunnan suhde on sellanen, ettei pysty vastaamaan tuon vakuuttavammin, ja että seuraava yhteydenotto on lasku!
:hulinax:
Menetetty peli
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:45da54e7e3="PrivateJoy"]hee!! meitsi soitti tuonne, ne sano, että ei hätiä, varaus on tullut, mutta tilausten määrän ja henkilökunnan suhde on sellanen, ettei pysty vastaamaan tuon vakuuttavammin, ja että seuraava yhteydenotto on lasku!
:hulinax: [/quote:45da54e7e3]
sun signature ja viesti sotii ny vähän keskenään
jengi bounssaa!!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:595b4c2f29="PrivateJoy"]hehe
Vieläkin vituttaa, etten mennyt. [/quote:595b4c2f29]
jokseenkin halvemmalla olisit ainakin selvinnyt
Menetetty peli
[quote:4bc85cb6f2="ginipoika"][quote:4bc85cb6f2="PrivateJoy"]hehe
Vieläkin vituttaa, etten mennyt. [/quote:4bc85cb6f2]
jokseenkin halvemmalla olisit ainakin selvinnyt [/quote:4bc85cb6f2]
Toki myös näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,