You are not logged in.
"Amerikkalainen talk show. Isäntänä Conan O'Brien. House-bändinä Max Weinberg Seven. Haastattelussa näyttelijät Scarlett Johansson ja Jeffrey Tambor. Musiikkivieraana The Decemberists."
Tämän kunniaksi tällekin, varsin mainiolle yhtyeelle otsikko.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
On muuten todella hyvä levy, jpp!
The Decemberists esiintyy Beckin kanssa, M. Ward supportoi White Stripesiä. Kohta kaikki suosikit ovat suursuosittuja.
Näkyi ja satuin vielä katsomaankin.
Yhdyn Picaresquen kehujiin toteamalla, että minusta se on selvästi näiden paras levy. Varsinkin ensimmäinen biisinelikko on täyttä rautaa.
EI NÄY!
Onneksi sentään löytyi torrentti, jos jotain kiinnostaa niin tuolla pelaa: http://theconfabulators.blogspot.com/20 … conan.html
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Jaahas, missasin sekä ensiesityksen että uusinnan. No uus 'mberists varmaan kuitenkin paskaa
This must be what jail / I will scratch
'lä ma ki ja hauku 'vää levyä!!
Picaresque on ihaninta pitkään aikaan. Ja yhtään huonoahan levyä näillä ei ole... Vaikka jotkut tahot ovat The Tain EP:tä jostain syystä mollanneet
Mitään en o haukkunu, en o mitään haukkunu!
Her Majesty on kuitenkin niin hieno levy, että vaikea kuvitella näiden panevan paremmaksi... kelpaako?
Minusta Her Majesty on aika kädetön uuden haastajan edessä. Ei minulla muuta.
Jätän topikin räikeiden erimielisyyksien vuoksi
Castaways & Cutouts > Her Majesty > tai = Picaresque
Lasken tästä lähin kaikki edellä olevat ja tulevat Picaresquen dumaamiset nostalgian piikkiin. :twisted:
picaresque > her majesty = castaways & cutouts
tai picaresque = her majesty > castaways & cutouts
tai riippuu fiiliksistä. kaikki parhutta.
Sitten kun Lauri löytää piimän, niin minä kosin.
siis piimälle, ei ex-koljalle.
Kuulin yhden biisin radiosta, jonka jälkeen minulle tuli tarve tutustua tähän lähemminkin. Kerron lisää kun olen siirtynyt ajatuksista tekoihin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
että kun loppusummausta tehdessäni pistän Decemberistit soimaan, niin ykköspaikka on melko lähellä.
Joskus se sokea kanakin...
eilen kuulin Picaresqueta ja kuulostipa upealta. se vika-vai-toka-vika biisi jossa vedetään kunnon musiikillinen kaari mustalaishulinoihin asti oli ihan mieletön.
Mutta ei tullut mieleen että pitäisi ostaa decemberistsiä vaan että nyt COMUSta jostain ja vähän äkkiä. Kohta etsimään...
...nettikahvilassa soi New Radicals. ååh, tästä lähtee vallankumous
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
http://news.yahoo.com/s/ap/20051012/ap_ … indie_town
Yahoon etusivu-uutinen.
Tuo Picaresqueties EP oli ihan hyvä
[quote:088cbfdb20="ex-kolja"]"Amerikkalainen talk show. Isäntänä Conan O'Brien. House-bändinä Max Weinberg Seven. Haastattelussa näyttelijät Scarlett Johansson ja Jeffrey Tambor. Musiikkivieraana The Decemberists."
Tämän kunniaksi tällekin, varsin mainiolle yhtyeelle otsikko.[/quote:088cbfdb20]
Tänään uusinta.
[quote:a67300ef39="ex-kolja"][quote:a67300ef39="ex-kolja"]"Amerikkalainen talk show. Isäntänä Conan O'Brien. House-bändinä Max Weinberg Seven. Haastattelussa näyttelijät Scarlett Johansson ja Jeffrey Tambor. Musiikkivieraana The Decemberists."
Tämän kunniaksi tällekin, varsin mainiolle yhtyeelle otsikko.[/quote:a67300ef39]
Tänään uusinta.[/quote:a67300ef39]
Täytyy katsoa.
Scarlett
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
sattumalta näin eilen conanissa, en oo koskaan ennen kuullut tätä. kuulosti vähän joltain 80-luvun lopun r.e.m.:ltä. "ihan kiva", kai.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Olen vähän kuunnellut Decemberistsin uutta levyä aina välillä, mutta en tunnu saavan siitä kunnon otetta. Vähän tylsää kieltämättä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.