You are not logged in.
[quote:000110a00e="Bricolage"]No kun et kuuntele niin missaat koko pointin.[/quote:000110a00e]
sanoo kaveri joka kutsuu rollarien jamirokkia "voodooksi".
onhan niillä voodoo lounge niminen levykin ysärillä ;)
sympathy -> spåm
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
eikähän tää tullu selväksi. jatkot sit rollari-topikissa.
Siel hyvinkin. Gimme Shelter on kyllä parempi biisi, siinä osut oikeaan :cool:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:26b5a82020="silvawhale"]eikähän tää tullu selväksi. jatkot sit rollari-topikissa. [/quote:26b5a82020]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:49e4c07c0b="silvawhale"]eikähän tää tullu selväksi. jatkot sit rollari-topikissa. [/quote:49e4c07c0b]
eri
lol apua
ultravox
niijoo Bauhaus - Telegram Sam toki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
"Sympathy For The Devil" on vain yksinkertaisesti populaarimusiikin ilkeimpiä biisejä.
Aivan, ja Laibachin kahdeksana versiona siitä ilkeydestä tuli jopa uskottavaa.
niijoo Bauhaus - Telegram Sam toki
Hyvä kun muistutit. "Ziggy Stardust" on parempi näillä ja Enon "Third Uncle" on tasoissa alkuperäisen kans.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:e0a27c55bf="HUIG"]niijoo Bauhaus - Telegram Sam toki[/quote:e0a27c55bf]
Hyvä kun muistutit. "Ziggy Stardust" on parempi näillä ja Enon "Third Uncle" on tasoissa alkuperäisen kans.
piggy starbust myös tasoissa jos tarkkoja ollaan. niin taitaa olla telegram samkin
lol apua
ultravox
Edwin Starr - War (The Temptations)
Ja mielellään stereoversio. Ne erot tuon ajan biiseissä on aivan järjettömiä kun monoversion tsekkaa.
Mummiälest Jay Jay Johanssonin versio Dee D. Jacksonin Automatic loverista on paree kuin alkuperäinen. En ollu tota alkuperäistä kyllä ennen tätä uutta versiota kuullut, enkä edes tiennyt tollaista artistia olevankaan. Dee deen videon robotti on tosin hienompi ja sympaattisempi.
Dee D.:
http://www.youtube.com/watch?v=bTFCwKvl … re=related
Jay jay:
http://www.youtube.com/watch?v=HJYtbtbgaTA
Supergrassin versio The Smithsin Somegirls are bigger than othersista on ehkä vähän parempi kuin alkuperäinen, kun sen kuuntelee kuulokkeet korvilla ja kovalla voluumilla. Ei muuten.
Ja sitten on tietty Jope, jonka Dressman ja Sakari Kuosmanen tulkinnat on rautaa:
http://www.youtube.com/watch?v=NlnolJyM … re=related
http://www.youtube.com/watch?v=n_oHfl0ECw8
Mummiälest Jay Jay Johanssonin versio Dee D. Jacksonin Automatic loverista on paree kuin alkuperäinen.
jos en ihan väärin muista niin Jay Jay kommentoi itse tosta koverista että teki sen koska diggas siitä biisistä mutta ei toteutuksesta. eli oli varma että saa tehtyä siitä paremman. ei huonompi idea.
joltain kuppaselta hitsdance-kokikselta löytynyt hämmentävä rave-balladiversio (??!!!) strawberry fields foreveristä toimii ihan tappavan hyvin 45:lla!!!
joltain kuppaselta hitsdance-kokikselta löytynyt hämmentävä rave-balladiversio (??!!!) strawberry fields foreveristä toimii ihan tappavan hyvin 45:lla!!!
ei kai se candyflipin versio? 45:lla oon kyl kuunnellu mut se onki 7"
pannan tänne vielä nää, alkuperäiset ehkä kerran kuultu mut uskallan väittää että organin versiot pesee ne mennen tullen:
robotti - organ (veltto virtanen)
kundi meikkaa - organ (paajanen)
lol apua
ultravox
Tina Turnerin versio Proud Marysta on melko kova, vaikkei alkuperäistä ehkä hakkaakaan. Johnny Cashin Solitary Man taas on parempi kuin Neil Diamondin, eikä HIM:nkään versio ole hassumpi. J. Cashin In My Life on tunnelataukselta Beatlesin versio potenssiin 1000, mutta alkuperänen on muulta toteukseltaan himpun verran parempi.
ABBA:n biiseistä on tehty paljon hyviä covereita, mutta yksikään kuulemani ei hakkaa alkuperäistä. Connorin Chiquitita on ihan ok. Funky ABBA -levy on vielä kuulematta, se on kuulemma parhautta. Jo ideana funkahtava ABBA kuulostaa kyllä hyvältä.
Ai niin, ja Beach Boysin Sloop John B:han on cover jostain vanhasta 20-luvun folk-laulusta. Käsittääkseni Wilson muokkasi sitä kuitenkin hyvinkin paljon ja alkuperäinen on kaikin puolin erilainen. Onko joku kuullut alkuperästä?
[quote:2f6f96a82a="Markku"]Mummiälest Jay Jay Johanssonin versio Dee D. Jacksonin Automatic loverista on paree kuin alkuperäinen. [/quote:2f6f96a82a]
jos en ihan väärin muista niin Jay Jay kommentoi itse tosta koverista että teki sen koska diggas siitä biisistä mutta ei toteutuksesta. eli oli varma että saa tehtyä siitä paremman. ei huonompi idea.
Hetkinen hetkinen. Älkää uskoko Jay Jayta, kyllä Dee D. Jacksonin version on tosiaankin parempi. Ja samoin levynkansi hienompi (Jay Jayn kantta näkemättä..)..
Ja aiheeseen:
Grace Jones: Nightclubbing
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Yksi coveri, mistä melkein laittaisin rahani pantiksi, että on paree ku alkuperänen, on Flying Burrito Brothersin versio The Dark End of the Streetista, mutta toki tässäkin operoidaan henkilökohtaisilla fiilistasoilla, sillä pidän paljon jopa the Commitmentsin versiosta tuosta kappaleesta, ja onhan sitä monet muutkin versioineet (esim. Richard and Linda Thompson). Gram Parsonsin ja kumppaneiden laulu on tuossa FBB:n versiossa vaan niin hyvää, että sitä voisi melkein syödä. Tässä on siis soulista tehty kantria, ilman että sielu kärsii pätkääkään, ja miksi pitäisikään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Yksi coveri, mistä melkein laittaisin rahani pantiksi, että on paree ku alkuperänen, on Flying Burrito Brothersin versio The Dark End of the Streetista, mutta toki tässäkin operoidaan henkilökohtaisilla fiilistasoilla, sillä pidän paljon jopa the Commitmentsin versiosta tuosta kappaleesta, ja onhan sitä monet muutkin versioineet (esim. Richard and Linda Thompson). Gram Parsonsin ja kumppaneiden laulu on tuossa FBB:n versiossa vaan niin hyvää, että sitä voisi melkein syödä. Tässä on siis soulista tehty kantria, ilman että sielu kärsii pätkääkään, ja miksi pitäisikään.
Kieltämättä hieno tuo FBB- versio. Ehkä melkein tasapeli alkuperäisen kanssa!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Grace Jones: Nightclubbing
jåå!!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tuntematon - McGyver-tunnarin koveri (emt)
Hetkinen hetkinen. Älkää uskoko Jay Jayta, kyllä Dee D. Jacksonin version on tosiaankin parempi. Ja samoin levynkansi hienompi (Jay Jayn kantta näkemättä..)..
hmm.. molemmat kuulleena aika iso eri. ja komea on jayjayn kansikin:
Emperorin coveri Darkthronen Cromlech viisusta.
>:{/
onko todella päästy näin pitkälle ilman mainintaa william shatnerista?
hienoja versioitahan herralta löytyy roppakaupalla mutta kyllä tuo timanttinen common people-tulkinta taitaa olla se kaikista kovin.
[quote:492e609290="Joe Caligula"]Hetkinen hetkinen. Älkää uskoko Jay Jayta, kyllä Dee D. Jacksonin version on tosiaankin parempi. Ja samoin levynkansi hienompi (Jay Jayn kantta näkemättä..)..[/quote:492e609290]
hmm.. molemmat kuulleena aika iso eri. ja komea on jayjayn kansikin:
Olinhan toi JJ:n kansi sittenkin tuttu. Pysyn kyllä aiemmassa mielipiteessä, varsinkin kannen suhteen!
[quote:e70a83af58="silvawhale"]onko todella päästy näin pitkälle ilman mainintaa william shatnerista?
hienoja versioitahan herralta löytyy roppakaupalla mutta kyllä tuo timanttinen common people-tulkinta taitaa olla se kaikista kovin. [/quote:e70a83af58]
No tää on kyllä niin totta!
No siis vaikka kuin Kinksistä diggailen niin kyllähän Raincoatsin Lola on vaan niin mieletön että alkuperäne kaatuu paukahtaen
No siis vaikka kuin Kinksistä diggailen niin kyllähän Raincoatsin Lola on vaan niin mieletön että alkuperäne kaatuu paukahtaen
Taidan olla tästä samaa mieltä.
Taidan tykätä Röyhkän Kanerva biisistä enemmän kuin Kevin Coynen alkuperäisestä Light up your little lightistä, vaikka hyvä sekin on.
Röyhkällä omankuuloinen rankka versio alunperin rauhallisesta akustisesta näppäilystä.
[quote:f58a5777e2="Markku"]Taidan tykätä Röyhkän Kanerva biisistä enemmän kuin Kevin Coynen alkuperäisestä Light up your little lightistä, vaikka hyvä sekin on.
Röyhkällä omankuuloinen rankka versio alunperin rauhallisesta akustisesta näppäilystä.[/quote:f58a5777e2]
Alkuperäisen kuuleminen yllätti, kun se olikin niin erilainen verrattuna Röyhkän raivoisaan vetoon. Ja tosiaan, kyllä Röyhkä vie voiton.