You are not logged in.
xxx
nojoo, krapulaviihteenä ihan meni
pianonopettaja
olipas pervo. loppu oli hämmentävä ja jätti inhottavan maun suuhun. eli vitun hyvä leffa
fearless freaks :peuk::peuk:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Chinatown. Näin eka kertaa.
Pianistin katsoin eilen teemalta. Oli parempi kuin odotin.
Smaa Oli itse asiassa aika helkkarin hieno. Polanskille
[quote:30080fac02="leposi"]Katoin eilen Renny Harlinin uusimman leffan nimeltä Cleaner. Alussa olin, että täähän on hei hyvä, mutta sitten homma meni ihan pipariksi ja se olikin kauheeta paskaa.
Sehän olikin suoraan dvd:lle -tapaus.[/quote:30080fac02]
ennemminkin "suoraan torrentiksi"-tapaus?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:d1680044ee="tigrushka"]Sehän olikin suoraan dvd:lle -tapaus.
ennemminkin "suoraan torrentiksi"-tapaus? [/quote:d1680044ee]
Nyt täti ei ymmärrä nuorison termejä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Two Girls and A Guy 9/10
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d1e8015df7="silvawhale"][quote:d1e8015df7="tigrushka"]Sehän olikin suoraan dvd:lle -tapaus.
ennemminkin "suoraan torrentiksi"-tapaus? [/quote:d1e8015df7]
Nyt täti ei ymmärrä nuorison termejä. [/quote:d1e8015df7]
täältä apua.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
The Number 23.
Jim Carrey oli vielä huonompi kuin odotin.
Two Girls and A Guy 9/10
Hyvä leffa! Ootko muita Tobackin leffoja tsekkaillut? Fingers, Black & White..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:238d48a327="börjeslandet"]Two Girls and A Guy 9/10
Hyvä leffa! Ootko muita Tobackin leffoja tsekkaillut? Fingers, Black & White..[/quote:238d48a327]
Joo oon. Fingers tosin näkemättä
[quote:7536304232="Joe Caligula"][quote:7536304232="börjeslandet"]Two Girls and A Guy 9/10
Hyvä leffa! Ootko muita Tobackin leffoja tsekkaillut? Fingers, Black & White..[/quote:7536304232]
Joo oon. Fingers tosin näkemättä [/quote:7536304232]
Ok. Tää parin vuoden takainen ranskalainen Fingers- remake Kun sydän lakkaa lyömästä on muuten laadukas leffa sekin..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:92d96319ec="tigrushka"][quote:92d96319ec="silvawhale"][quote:92d96319ec="tigrushka"]Sehän olikin suoraan dvd:lle -tapaus.
ennemminkin "suoraan torrentiksi"-tapaus? [/quote:92d96319ec]
Nyt täti ei ymmärrä nuorison termejä. [/quote:92d96319ec]
täältä apua.[/quote:92d96319ec]
Ktoos
Howard the Duck
Tää oli sellainen leffa, jolle voi vaan antaa joka yhden tai viisi tähteä. Mä antaisin viisi. Silkkaa parhuutta. Lopussa revitellään niin ettei mitään rajaa.
Ehkä älyttömin leffa mitä olen ikinä nähnyt.
[quote:3b71ebbdb0="leposi"]Howard the Duck
Tää oli sellainen leffa, jolle voi vaan antaa joka yhden tai viisi tähteä. Mä antaisin viisi. Silkkaa parhuutta. Lopussa revitellään niin ettei mitään rajaa.
Ehkä älyttömin leffa mitä olen ikinä nähnyt.[/quote:3b71ebbdb0]
there will be blood
nyt tuntuu pettymykseltä. tossa ei oikein tapahtunut mitään, ei koskettanut mua millään lailla.
[quote:b59b891637="ydinaukio"]there will be blood
nyt tuntuu pettymykseltä. tossa ei oikein tapahtunut mitään, ei koskettanut mua millään lailla.[/quote:b59b891637]
nii et vissin jklssä katsonut, sillä ei näytä olevan ohjelmistossa vieläkään.. finnkino
Menetetty peli
Spartacus tuli Pääsiäisen jäljiltä katottua viimeinkin loppuun
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oli toi kolmas Shohei Imamuran pätkäkin varsin hyvä.
Be Kind Rewind. Olihan se.
Kävin pari viikkoa sitten ja olin ihan
Gondryn leffat on aina niin ihqi
[quote:261c541012="ydinaukio"]there will be blood
nyt tuntuu pettymykseltä. tossa ei oikein tapahtunut mitään, ei koskettanut mua millään lailla.[/quote:261c541012]
Yleensä hyvän elokuvan merkki.
[quote:0b64f26a2b="börjeslandet"][quote:0b64f26a2b="ydinaukio"]there will be blood
nyt tuntuu pettymykseltä. tossa ei oikein tapahtunut mitään, ei koskettanut mua millään lailla.[/quote:0b64f26a2b]
Yleensä hyvän elokuvan merkki.[/quote:0b64f26a2b]
Ja elokuvahan on oikeesti helvetin tiukka ja tunnelmaltaan mitä parhain.
[quote:5b68243534="fieldfuck"][quote:5b68243534="börjeslandet"][quote:5b68243534="ydinaukio"]there will be blood
nyt tuntuu pettymykseltä. tossa ei oikein tapahtunut mitään, ei koskettanut mua millään lailla.[/quote:5b68243534]
Yleensä hyvän elokuvan merkki.[/quote:5b68243534]
Ja elokuvahan on oikeesti helvetin tiukka ja tunnelmaltaan mitä parhain.[/quote:5b68243534]
Jpp, aika varmasti vuoden paras.
[quote:c102c6ab80="börjeslandet"][quote:c102c6ab80="fieldfuck"][quote:c102c6ab80="börjeslandet"][quote:c102c6ab80="ydinaukio"]there will be blood
nyt tuntuu pettymykseltä. tossa ei oikein tapahtunut mitään, ei koskettanut mua millään lailla.[/quote:c102c6ab80]
Yleensä hyvän elokuvan merkki.[/quote:c102c6ab80]
Ja elokuvahan on oikeesti helvetin tiukka ja tunnelmaltaan mitä parhain.[/quote:c102c6ab80]
Jpp, aika varmasti vuoden paras.[/quote:c102c6ab80]
Viihdyttävää kuin suohon hukkuminen. Eli pelkkää positiivista sanottavaa tästä
Katoin ton uusimman King Kongin uudestaan eilen. Viimeks kahtelin New Yorkissa ja fiilis oli hieman outo kun kävelin ulos teatterista ja näin Empire State Buildingin jne. Onhan se ihan kiva elokuva. Ei silti enempää kuin kolme tähteä voi antaa, koska on niin rikkonainen.
Naomi Watts
[quote:4f94e2b3fe="börjeslandet"][quote:4f94e2b3fe="ydinaukio"]there will be blood
nyt tuntuu pettymykseltä. tossa ei oikein tapahtunut mitään, ei koskettanut mua millään lailla.[/quote:4f94e2b3fe]
Yleensä hyvän elokuvan merkki.[/quote:4f94e2b3fe]
totta, mut tää nyt ei jostain syystä kolahtanut. pitää toki katsoa uudestaan joskus.
ja dvd:ltä katsoin ihan täällä jyväskylässä.