You are not logged in.
Mun mielestä Trompe Le Monde on niiden paras. Tasapainoisin kokonaisuus ja hyviä piisejä. SR ja D kärsivät alkupainotteisuudesta, ja B muuttuu sekavaksi jossain puolivälin tienoilla että vaatii oikein duunia miettiä missäs helvetissä tässä nyt mennään.
Käsittämättömin mielipide pitkään aikaan tällä foorumilla. Tervetuloa.
It's the Love Breedersin uudella levyllä kuulostaa ihan All Girl Summer Fun Bandilta
Käsittämättömin mielipide pitkään aikaan tällä foorumilla. Tervetuloa.
Echtleder vaikuttaa neljän ensimmäisen viestin perusteella lupaavalta spämmäriltä. tervetuloa vielä kerran.
käsittämättömille mielipiteille vielä erikeen:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Totaalinen kyllä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
eihän TLM kyllä mikään huono levy ole millään muotoa. ihan laatukamaa alusta loppuun. hiukan liian pitkä se taitaa olla. sanotaan että tiukkaan 39min mittaan editoituna se pärjäisi ihan 1:1 muille klassikoille. nyt häviää sillai ankeesti rankkukisan jälkeen.
(ja vittu jos se oikeesti on 39min pitkä niin munaan itseni. taas. no, ei se pelaa joka pelkää... )
trompe le monde oli aikanaan kova juttu, mut siihen vaan kyllästy ihan totaalisesti. enpä kuule tiijä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:46c5326b8c="silvawhale"]eihän TLM kyllä mikään huono levy ole millään muotoa. ihan laatukamaa alusta loppuun. hiukan liian pitkä se taitaa olla. sanotaan että tiukkaan 39min mittaan editoituna se pärjäisi ihan 1:1 muille klassikoille. nyt häviää sillai ankeesti rankkukisan jälkeen.
(ja vittu jos se oikeesti on 39min pitkä niin munaan itseni. taas. no, ei se pelaa joka pelkää... )[/quote:46c5326b8c]
38:57 näyttää Winamp.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tässä kävi nyt näin.
lol
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no selittelyksihän tää menee. onhan siinä kuitenkin 15 biisiä niin tuntuu hemmetin pitkältä... itunesin mukaan (cd on taas siellä "jossain") 3 biisiä on reilusti alle 2min ja alle kolmeminuuttisiakin on peräti 8...
sanotaanko vaikka että levy on pitkä mutta biisit ei...
Syvä kiitos toivotuksista.
Joutuu olemaan vähän tämmöinen albumikokonaisuuksia arvostava hahmo. TLM:n suhteen auttaa vielä huimasti kolmen ekan ja kolmen vikan biisin putket. Alec Eiffel on mun mielestä Pixiesin huikein sävellys.
Huono mäihä silvawhalella...
turpa kii ja laula
edelleen olen kyl sitä mieltä että siinä on liikaa biisejä.
Ymmärrän kyllä.
turpa kii ja laula
Trompe le Monden dissaajille ei heru tippaakaan ymmärrystä täältä päin. Timanttinen levy.
Smaa! Aivan täyttä parhauttahan se, ehkä jopa kuunnelluin Pixies-levy meikällä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Hmm. Mun Tommy Lee Mötley -kokemusta on ehkä muuttanu se, että se oli eka studiokiekko, jonka niiltä kuulin (alotin Death to the Pixiesilla). Lisäks oon aina saanu sen kuunteluun breikin, koska se on mulla vinyylinä.
Mut kelatkaa vaik jotain Surfer Rosan loppupäätä, eihän siellä oo mitään verrattuna alkuun.
turpa kii ja laula
Kuka tunnustaa naarmuttaneensa lauantaina mun Doolittle-lp:tä? A-puoli mennyt kuuntelukelvottomaksi, kun siihen on ilmestynyt kolme neljä suurikokoista skraidua. Ei kai moinen olisi voinut jäädä huomaamattakaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Huomasin ja ihmettelinkin että ohos, onpa pahat naarmut. Mutta en kohdellut levyäsi kaltoin.
Varikset komentavat
[quote:6f90369983="hiirimattona"]Breedersin myspace-sivulla voi kuunnella uusimman Mountain Battlesin kokonaisuudessaan.[/quote:6f90369983]
Piti vain spämmiä, että Mountain Battles on hyvä levy. Ilmestyisipä Äxään ensi viikoksi.
Muutama kuuntelu takana ja levy kiilaa Breederson toiseksi parhaimmaksi kokopitkäksi. Soundin arvostelijan mielipiteelle kerran vielä centteriä väärästä mielipiteestä.
bzort glorf bööth
Tällä viikolla olen enimmäkseen kuunnellut Pixiesiä. On tämä kyllä minulle tärkein bändi ikinä. Muita suosikkibändejä tulee ja menee, mutta Pixiesiä olen kuunnellut säännöllisesti 17-vuotiaasta asti.
:rockhands:
Tietääkös joku, onko Pixiesistä tehty jotain hyvää kirjaa?
Ensikosketus Breederssiin tehty. Lainasin DBGeneltä PODin ja Last splashin. Molemmilla on mukana hyviä biisejä (Doe ), mutta ei nää nyt ihan timanttisia levyjä ole
Varikset komentavat
Ensikosketus Breederssiin tehty. Lainasin DBGeneltä PODin ja Last splashin. Molemmilla on mukana hyviä biisejä (Doe ), mutta ei nää nyt ihan timanttisia levyjä ole
fasupala-biisille!
fasupala-biisille!
ikuinen
oon aina ihmetelly että vaikka pienestä pitäen tykkäsin kaikista tollasista biiseistä mut sit kuuntelin kuitenkin koko lapsuuden ja nuoruuden tosi paskaa musaa. en osannu. epic fail.
Otsikon vois kai editoida pitämään sisällään Breedersin...
[quote:f1c9ddcac2="hiirimattona"]
Muutama kuuntelu takana ja levy kiilaa Breederson toiseksi parhaimmaksi kokopitkäksi. Soundin arvostelijan mielipiteelle kerran vielä centteriä väärästä mielipiteestä. [/quote:f1c9ddcac2]
Uus levy on mainio. Jo pelkästään Night Of Joy raidan takia levy on parempi kuin 1 tähti.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:4fe9892308="kri"][quote:4fe9892308="silvawhale"]fasupala-biisille! [/quote:4fe9892308]
ikuinen [/quote:4fe9892308]
Mikä tää on?
Cannonball!
[quote:2a98476657="stratum"][quote:2a98476657="kri"][quote:2a98476657="silvawhale"]fasupala-biisille! [/quote:2a98476657]
ikuinen [/quote:2a98476657]
Mikä tää on?[/quote:2a98476657]
Cannonball!
Mutta miksi se on fasupalabiisi?
Mutta miksi se on fasupalabiisi?
no siks että fasupalan mainoksessa on versioitu tuota biisiä