You are not logged in.
unelmapeli senderosilta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
unelmapeli senderosilta
Haha jpp.
"Mitäs tekis? Enpä kuule tiijä, jos vaikka nyt juoksen ton Torresin ohi kun ei se kuitenkaan käänny"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lobotomian saaneelta uusnatsilta näyttävä paskakasa päätti ottaa häviäjän viitan harteilleen. Tosin ainahan tuo on enemmän tai vähemmän paska ollut, kun joskus oikein lykästää niin otteissa tavallista parempaa keskinkertaisuutta. Ei tänään kuitenkaan, toivottavasti joku piripää ajaa autolla yli Liverpoolin yössä.
i'll play my la la shit for you anytime
varmaan nolottaa koko liverpoolin organisaatiota kun jatkoon päästäkseen tarvitsivat tuomarin avustusta molemmissa peleissä
varmaan nolottaa koko liverpoolin organisaatiota kun jatkoon päästäkseen tarvitsivat tuomarin avustusta molemmissa peleissä
Eiköhän tuo ole jo sen verran tuttua, että ei tarvitse nolostua...
Ei voi muuta sanoa, ku helvetin hyvä matsi, ja vitun komea maali Torresilta.
Ja kaikki kommentit täällä toki asiaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hieno ottelu, fantasy kiittää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mukava aina lukea näitä katkeransuloisia kommentteja.
Tilanne oli 1-1 kun annoin asiantuntijuuteni puhua. Mutta tosiaan. Edellisessä matsissa Arsu ei saa ansaitsemaansa pilkkua, nyt lahjoitetaan. Törkeän, joskaan ei enää pätkääkään yllättävän, räikeää. Nämä molemmat ottelut olisi toki voitettu, vaikka tuomari olisi lahjoittanut kummassakin matsissa Poolille pilkun ja antanut punaisen per peli ilman paska-Bendtneriä ja häviäjä-Senderosia, tuota muulinkasvoista mannerlaatan nopeudella liikkuvaa länkisääristä mulkkua.
Ensin annettiin persettä oligarkeille, nyt on annettu persettä jollekin päättävälle taholle. Arsenalin ei kannata edes lähteä näihin suuntiin raottamaan, ne on pantu piloille. Toivottavasti ensi kaudella ollaan jälleen kerran edelläkävijöitä ja keksitään se kolmas taho mille pyllistää. Ei tarvitse enää katsella räikeän puolueellisen puusilmän alistusta liimanhaistelijoiden paskakattilassa (Anfield, kun osa ei kuitenkaan tajua).
i'll play my la la shit for you anytime
Hieno ottelu. Puolueettomana oli helppo katsoa.
"A repo man's always intense"
Hieno peli. Pilkkuhan oli ihan selvä. Ja kaks aivan helvetin hienoa maalia Hyypiältä ja Torresilta
en ole kolmekybänen emoboy
Olihan tuo pilkku naurettava verrattuna siihen Arsenalilta viheltämättä jääneeseen edellisessä pelissä.
Pitkästä aikaa jaksoin katsoa futista ja sattu vielä vitun hieno matsi. En oikeen osannu olla kummankaan puolella.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Pitkästä aikaa jaksoin katsoa futista ja sattu vielä vitun hieno matsi.
smaa
Joo Fergusonin hassuttelukokoonpanolle
De Rossi
![]()
Itkekää, itkekää...
Eiq paljos pelit?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Merimiesnaurua Roman pulustukselle.
Toisen puoliajan perusteella Roma oli täysin aseeton
[quote:ab0e5701e6="ginipoika"]De Rossi
![]()
[/quote:ab0e5701e6]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tipuin sit kelkasta tällä kiekalla. Eroja lienee vaikea saada kiinni enää tässä vaiheessa, kun kaikki luultavasti valitsee melkein samat pelaajat ":peuk:"
Punanenäjuopolle kyrpää perseeseen
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kai sitä täytyy Barcelonaa tästä lähin sympatiseerata, muttei sekään kovin luontevalta tunnu. :?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kai sitä täytyy Barcelonaa tästä lähin sympatiseerata, muttei sekään kovin luontevalta tunnu. :?
Barcelona pelannee tismalleen samanlaiset pelit Manua vastaan kuin Roma. En usko, että oikein mitään saumaa. Kriisi tuli nyt vähän väärään paikkaan. (Paitsi että koko kausihan niillä on ollut yhtä kriisiä...) Veikkaan, että molemmat saavat kaksi laukausta maalia kohti, ja Manu tekee maalit, Barca ei.
Alkulohkojen ryssimisen takia meni kyl saumat rotsiliigan voittoon ellei nyt mitään ennennäkemättömiä kirejä saa kehitettyä.
Smaa. Mutta kiri on kova. Olen noussut jo kolmanneksi. Harmi vaan että kapteenin arpominen meni nyt vituilleen enlä laittanut Lampardille, vaikka aluksi oli tarkoitus. No, 37 pojoo kärkeen!
No, 37 pojoo kärkeen!
Öö, sulla on 54 pistettä eroa muhun ja mun ja teekin välillä on vielä kolme lisäpongoa.
[quote:25172ea865="leposi"]No, 37 pojoo kärkeen!
Öö, sulla on 54 pistettä eroa muhun ja mun ja teekin välillä on vielä kolme lisäpongoa. [/quote:25172ea865]
VEIT MULTA VIIMEISETKIN TOIVON KIPINÄT! KUKA NYT MINUA LOHDUTTAA
Tasanen kierros fantasyssä kun kaikki kärkijengit vetäs sen reilu viiskyt pojoo. Omat vaihot ja arvailut jatkoonpääsevistä jengeistä osu myös nappiin ku ainoostaan Rafinha nyt sellanen joka tarvii vaihtaa. Harmi vaan, että kapteenivalinta Drogba ei tuottanu tulosta mut tais aika monella muulla mennä vieläkin enemmän pieleen kun Ronaldoa melko odotetusti lepuutettiin.
Joo vituttaa kyllä toi kapteenivalinta, mutta kuvittelin, ettei muna noin ylimielisesti lähtis tohon peliin. Toki kaks vierasmaalia on kaks vierasmaalia... Ois vaan ollu hyvät saumat mennä johtoon tällä kierroksella.
[quote:acad383464="shanks"]On kyl 57 pojoa sulla kärkeen ja jos tarkemmin katotaan niin alkulohkojen jälkeen on vaan kasvanut..
edit: olin hidas..[/quote:acad383464]
Niin kyllä. EN VAA OSAA LASKEA! OLEN JIPPU JA TAHDON RAKASTAA
MIKSI KAIKKI ON MUA VASTAA? POJOJA EI ANNETA VÄÄRISTELLÄ! MIKSEN SAA ELÄÄ OMASSA MAAILMASSANI JA USKOA PAREMPAA HUOMISEEN?
Illalla
Tipuin sit kelkasta tällä kiekalla. Eroja lienee vaikea saada kiinni enää tässä vaiheessa, kun kaikki luultavasti valitsee melkein samat pelaajat ":peuk:"
Tässähän on vielä mahdollisuus munata itsensä ihan täysin tai olla suuri nero. Tällä kiekalla voi kuitenkin valita jo 6 pelaajaa samasta joukkueesta. Eli jos on pelisilmää niin sitähän voi valita finaaliin menevistä joukkueista koko kentällisen
Eipä tässä taas ole tänäkään vuonna mitään mielenkiintoa seurata Meseliigaa enää tässä vaiheessa.
Panemiselle toki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu