You are not logged in.
[quote:8029e84867="TWISTED BITCH"]mites tuolla on siis levyn lajiteltu? ei kai samoin kuin nettisivuilla?
kaupassa on teron suosikkilevyt ja muut on roskissa.[/quote:8029e84867]
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Pikasesti käväisin kääntymässä - onpahan juu ainakin liiketilaa tarpeeksi.. Jazz-vinyylit selasin läpi ja kovin oli hyviä levyjä (ostoksia topikissa jatkot), niissä hinnat oli ihan kohdallaan. Aika paljon tuntui olevan sellaista kamaa mitä on tullut tilailtua ulkomailta koska ovat posteineenkin olleet lp:t halvempia kuin täälpäi, sen harvan kerran kun jostain liikkeestä on löytynyt. Sit kun ottaa vielä sen huomioon, että ostettuaan vuoden aikana 10 x 17e ostoksia, saa 17e arvosta ilmatteeks. Kyllähän tuossa ajassa saa tuon verran törsättyä vaikkei edes yrittäisi.
Iha kiva siis.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ihan hyvältähän toi kauppa vaikutti
Käytetyissäkin tuntui olevan ihan hyvä valikoima, vaikka en hirveesti viittinyt selailla kun talous on ihan päin vittua muutenkin. Silti poistuin 25 köyhempänä :?
Avantgardella oma huone
Joo ihan hyvältä vaikutti Äx. Vinyylipuolta varsinkin aika kivasti. Mutta eipä tuoltakaan esim. mitään Galaxie 500:a löytynyt. Tuntuu kyllä muutenkin etten löydä kaupoista enää hirveästi ostettavaa ja onkin tullut tilailtua aika paljon netistä kaikkea viime aikoina.
Kuopion Äxään sisään astuessa ja suunnatessa tuttuun tapaan ikkunan viereisille hyllyille katselemaan josko löytyisi ostettavaa tultiin minut siirtämään henkilökohtaisesti "indie"-hyllyn ääreen! "Sun hylly on nykyään täällä. Tehtiin eilen sinun ja parin muun takia tällainen oma hylly tänne."
bzort glorf bööth
Kuopion Äxään sisään astuessa ja suunnatessa tuttuun tapaan ikkunan viereisille hyllyille katselemaan josko löytyisi ostettavaa tultiin minut siirtämään henkilökohtaisesti "indie"-hyllyn ääreen! "Sun hylly on nykyään täällä. Tehtiin eilen sinun ja parin muun takia tällainen oma hylly tänne."
Ostin heidän harmikseen levyni toisilta hyllyiltä.
bzort glorf bööth
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jos jaksais huomenna katsastaa Äxän ennen töitä. Vopis kävästä Popparissakin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Aamun Hesarista bongasin Popparienkelin ilmoituksen jossa kertoivat siellä tänään olevan -30% kaikki käytetyt vinyylit ja cd:t...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Hyvä tarjous
Ei pääse
Älä päästä painiks sitä
eiköhän huomenna ja perjantaina 40% ja lauantaina 50%, eikös se niin yleensä mene. koska en pääse paikalle lauantaina, lienee fiksuinta käydä huomenna
lol apua
ultravox
Hämmentävää, nyt vasta selvisi että Swamp Musicilla on ollut pari kuukautta liike ideaparkissa.
Hämmentävää, nyt vasta selvisi että Swamp Musicilla on ollut pari kuukautta liike ideaparkissa.
Niin joo, kuulin siitä joskus sivumennen mutta unohdin mainita täällä. Taas yksi syy "boikotoida" Swampia.
Kävin Ideaparkissa viime lauantaina mut en nähny
Varikset komentavat
Joko siellä on se jäävuori
i'll play my la la shit for you anytime
[quote:19f6c31014="kraakku"]:confused:
Kävin Ideaparkissa viime lauantaina mut en nähny [/quote:19f6c31014]
Taas yksi syy boikotoida kraakkua.. eiq.
joo, ilmeisesti "keskus""aukiolla" "vanhassa" "kaupungissa".
eipä tuokaan ole syy sinne mennä.
Äxästä pari sanaa: ei se ole vielä valmis. mutta rullaa jo.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
ehtisköhän joskus tuollaki piipahtaa? jos ei kaikki rahat mee levymessuilla niin ensi viikolla ehkä enpä kuule tiijä
lol apua
ultravox
Äxästä sananen: BOIKOTTIIN. Jokaikinen mun tuttu ja puolituttu oli kutsuttu avajaisiin, mut just mua ei. :x
Kostoksi kävin sit eka kertaa Fattyssa ja heti ostin levyn.
[quote:9a863978b6="Tero Skeleton"]Äxästä pari sanaa: ei se ole vielä valmis. mutta rullaa jo.
Äxästä sananen: BOIKOTTIIN. Jokaikinen mun tuttu ja puolituttu oli kutsuttu avajaisiin, mut just mua ei. :x
[/quote:9a863978b6]
Tiedän tunteen...
Oli kutsuttu ja MENIN
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oli kutsuttu ja MENIN
sama.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:8dd42ffb5e="forssto"]Olin kutsuttu avajaisiin, MUTTA EN MENNYT!!!
(oli muita juttuja päällekäin, muuten oisin vopite kyl)[/quote:8dd42ffb5e]
Sama. Räbättitreenit pilasivat illan
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eli KAIKKI muut paitsi mut ja Hartsa-Irkku oltiin kutsuttu paikalle...
KYLLÄ
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
JA HUOM: vaikkei vanhoja yhteistyömeriittejä pitäiskään minään (mixei?), niin meitsi sentään viimeksi kuukausi sitten myi Äxälle halavalla kokosivun mainoxen suomen suurimpaan rokkilehteen -- ja siltiki näin syljetään naamalle hei!
JA HUOM: vaikkei vanhoja yhteistyömeriittejä pitäiskään minään (mixei?), niin meitsi sentään viimeksi kuukausi sitten myi Äxälle halavalla kokosivun mainoxen suomen suurimpaan rokkilehteen -- ja siltiki näin syljetään naamalle hei!
Minäkin oon jo kantanut sinne n 70 rahhoo, kun en ennen Harry-I:n vuodatusta edes tiennyt mistään kutsuvierasavajaisista... Prkl!
Jaa-a, häämöttääkö suhteen loppu jo ennen kuin se kerkee alkaakaan...?
Ei kai Poppar'enkel' ole suinkaan nurin menossa?
Epäilynaihe A) Reilulla alella myyvät tällä viikolla käytettyjä
Epäilynaihe B) Tilasin tiistaina pari levyä eikä vieläkään ole kuulunut tilausvahvistusta.. Kyselin spostitse vielä eilen tilaukseni perään mutta hiljaisuus ainoastaan vastasi kaipuuseeni.
Hui.
onhan popparissa noita alekampanjoita joka vuosi, en usko että lopettaa.
eikä muakaan oo ikinä mihinkään eliittiavajaisiin kutsuttu, enkä ois menny muutenkaan
lol apua
ultravox